Liian pitkään katsominen

katsottu

Mietin tässä, että miksiköhän yksi miespuolinen katsoo mua liian pitkään, kun satun kattomaan sinne päin? Jos katseemme osuvat, syntyy sellainen 15-30 sek katseputki, jonka katkaisee nopea hätkähdys? Ihastusta? Oudoksuntaa? MV? Mietin vain kun kyseessä on tuttu mies ja näyttää siltä, että hän tuijottelee aina salaa, joskus sivusilmällä kuin esittäen ettei katso ja on vähän kuitekin tuima ilmekin.

14

2336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koettuon

Ei merkinnyt mitään. Mies käyttää hyväksi ja hakee piristystä tylsään elämäänsä. Ei halua ainakaan tutustua, että turha sitä on edes lähestyä.

• katsottu

Niinhän se voi olla. Kumma tyyppi kuitenkin kun aika pitkäänkin on tuota tapahtunut. Tiedä sitten.. outo olo tulee ei noin pitkään tuijottelu ihan normaaliltaka tunnu. Aina kysyn itseltäni että MV kattooko se tosiaan mua ja se ihan kääntelee itseään että näkee enemmän.

• koettuon
        katsottu kirjoitti:

Niinhän se voi olla. Kumma tyyppi kuitenkin kun aika pitkäänkin on tuota tapahtunut. Tiedä sitten.. outo olo tulee ei noin pitkään tuijottelu ihan normaaliltaka tunnu. Aina kysyn itseltäni että MV kattooko se tosiaan mua ja se ihan kääntelee itseään että näkee enemmän.

Hän vain leikkii. Tuijottelee ja ahdistaa, mutta ainakin minulla se ei tarkoittanut mitään.

• katsottu

En oikein osaa ajatella leikkinä sitä. Tunnen nimittäin hänet ja vuosia on tunnettukin. Taustaa on paljon, randomi tuttavuus ei ole. Mietin vain sitä vähän epämukavaa mulkoilua, se on se isoin kysymysmerkki tässä hetkessä. Taitaa olla paras kysyä tyypiltä itseltään, että miksi oi miksi.

• tampiot

Ei katseet merkkaa mitään. Jos ei keskusteluyhteyttä ole, voi unohtaa.

• katsottu

BTW keskusteluyhteys kyllä on. On lähestynyt useita kertoja tuo mies. Ei jutella säännöllisesti, mutta on lähestynyt mua siis. hän vain herättää mussa kummia ahdistuksen tunteita.

• IhastunutNaiseen

Olen useamman kerran katsonut erästä naista syvälle silmiin 10-20 sekunnin verran.
        Myös hymyilemistä on ollut katseen yhteydessä.
        Keskustelu yhteys on myöskin ollut välillämme ja nainen on kertonut asioita, joita ei välttämättä kerro ihan jokaiselle, jonka päivän aikana tapaa.
        Nainen on vaan niin kaunis ja ihastuttava, että hän vetää magneetin tavoin silmiäni puoleensa.

• Glintti

Tuttua, olen niitä vanhempi miehiä ja tiedän että olen aIvan ulkona ilman mahdollisuuksia, mutta joskus sitä jää jumiin nuoren naisen katseeseen tai huomaa tuijottavansa hyvån muotoisrta takapuolta tai terhakkaa rintavrustusta ei siinä vaaraa kun tiedän etten rupea hölmöilemään. Mutta joskus sitä vanhempikin mies huomaa naiskauneuden. Onneksi he joiden kanssa näin on käynyt tietävät että ole harmiton vanhempi mies ettei mitään kohtausta tarvitse kehittää. Yritän olla tuijottelematta, mutta joskus sitä ajatuksissaan silmät nauliintuu. Eihän se asiallista ole mutta joskus sitä sattuu , en usko että me Suomalsiset miehet tässä mielessä pahimpia olemme . Täytyy pitää jatkossa ajatukset ja silmät paremmin kurissa ja tuijottaa vsikka ruuvinreikiä työpöydän edessä..

• kieroutunut2

eikö aloittaja voi kertoa tapahtuuko koulussa, töissä vai kaupassa?

• Mieli.tekee

Ei merkitse mitään erikoista. Minä katselen hyvännäköisiä ja - muotoisia naisia koko ajan eikä se muuta merkitse, kuin että himoitsen heitä.

• otto.ja.pano

Se vain miettii, olisitko hyvä pano vai kuollut lahna. Ei mitään sen kummempaa.

• Sillälaillajuu

Missä moinen pitkään katsominen on tapahtunut ? Hän on varmasti ihastunut sinuun. Onko hän poikamies ?

• apvuan

Ketju näyttää elävän omaa elämäänsä. Ymmärrykseni on se, että ei ole täysin poikamies mutta ei sillä tavoin varattukkaan, että olisi avioliitto. Sijaintia en paljasta. .työmatkoilla ja muutenkin tapahtunutta.

Viimeisimmälle vastaajalle: höpö höpö. Kyseinen henkilö on juhlien jälkeen yrittänyt suukotella ja höpötellyt että olen melko hyvännäköinen. Selvänä on tukossa ja vain möllöttää ja lähentelee vuorotellen. Nainenko se aina on vastuussa mulkoilusta? Missä tasa-arvoajattelu?? Jos minua katsotaan, eikä katsetta pois vedetä, niin minä rohkenen kyllä katsoa takaisin maisemien ollessa miellyttävät.

• et_iketti

Kuulehan sinä, ei se halua sinun huomaavan että sillai mulukkaa. Tulishan se muuten möllöttelemään vähän näkyvämmin. Jos ei toinen halua tulla huomatuksi niin eikö lisi kohtealiasta olla huomaamatta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      53
      3837
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3685
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3481
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      81
      3287
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3069
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2558
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2445
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      103
      2295
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2079
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2079
    Aihe