olen 14 ja minulla ei ole rintoja ollenkaan

apuakiitos11111

Pojat haukkuu mua laudaks, en haluu käyttää mitään rintaliivejä missä on jotain koska en haluu valehdella. oon 171 cm ja painan 56kg ... Voiko se johtuu mun huonosta ruokavaliosta? Vai miks mun rinnat ei vaan kasva ja ne on aivan hemmetin pinenet. Tietenkin oon 14, mutta silti vähän huolestuttaa...

10

481

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokupoikaa

Ne ei vaan ole alkaneet kasvaa vielä, ja oot aika hoikka kuitenkin niin se vaikuttaa rintoihin :) Mut itse esimerkiksi pidän pienistä rinnoista, joten jos ne ei kovin isoiks kasvakkaan, niin joidenkin mielestä ne on kauneimmat mitä voi olla ;) Ihan tälleen jätkän mielipide :)

• älyäläjätä

Kysy niiltä suun soittajilta että ovatko taas harrastaneet
      Äiti Sexsiä. ( plody mother fucker).
      Jokainen Ihminen kehittyy eri vauhtia.
      Niin kauan kun olet terve älä huolehdi turhia.

• Ala-asteen

Opo.
      Höpöä on juttu, koska kaikki muuttuu. Nyt olet lauta mutta isompana olet koolinki ja joku timpuri sinut syliinsä koppaa.

• ajallaan

Älä huolehdi, sinä kehityt ajallaan, anna itsellesi lupa kasvaa rauhassa sellaiseksi kun Jumala hyväksi näkee, nuo pojat ei ymmärrä vielä nuoren kehityksestä , joten pistä toisesta korvasta ulos tuollaiset puheet, älä anna heidän sanojen pesiytynyt sydämeesi

• yugjbk

Rinnat ovat pääasiassa rasvakudosta. Koska olet noinkin laiha, ei se mikään ihme ole, ettei tisseille riitä mitään, mistä kasvaa. Toki ne voivat vielä kehittyä murrosiän myötä (ja myöhemminkin), jos se ei vielä kohdallasi ala olla ohi.

• se.ei.vielä.selvinnyt

Kerro ensin oletko tyttö vahi poika?

• Epäilenet

Mä olen transu

• Nanna-Melamies

Älä hätäänny rintasi ehtivät edelleen kehittyä , itse olen 29v rinnaton nainen en häpeä päinvastoin aikuisiällä kiusaamiset jääneet jo pois olen 168/hyvin hoikka . Pitkät tuuheat vaaleat hiukset , pukeutumiseen kuin , ulkonäöstäni pidän hyvää huolta .

• tsemppiä

Ei tarvitsekaan vielä olla noin nuorella, jotkut ovat perimänsä takia pyöreämpiä kuin toiset.Kasva rauhassa aikuiseksi niin mieleltä kuin ulkoisestikkin.Aikuisuus on vastuunkantoa itsestänsä ja muista lähimmäisistä ihmisistä.Sinulla ei ole kiirettä mihinkään, nauti lapsuudestasi,äläkä usko mitä muut puhuvat sinusta.Urheile, syö terveellisesti, unohda hullut elokuvat ja sarjat joissa tytöistä/naisista annetaan täysin väärää kuvaa ulkomuodosta kuin elämästä muutenkin.

• ollenkaan

Tuollaiset rinnat on myös hyödylliset. Saat kätevästi tietää ketkä pojat (laudaks haukkujat) on typeryksiä ja henkisesti keskenkasvuisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe