sellasta pää hierontaa (ja nyt puhun ihan yläpäästä ;D)
Ootko sä hyvä tekemään
18
245
Vastaukset
- PääAsia
Olen ( ja mäkin puhun ihan vaan yläpäästä)
- Ahaavainiin
Intialainen vai? Ihan mitä vaan, kaikki sujuu. Tavataan seuraavaksi sitten ihan eri merkeissä.
- jokusentyylinen
Niin koskas meinasit? :)
- Kalenterista
Täytyy katsoa sellainen aika, mikä varmasti sopii kummallekin. Ei kai kukaa hullu täällä sitä sovi.
- eitäällätietenkään
Ehdotatko seuraavaks ;)
- Voivitsit
No enhän minä täällä ole edes ollut??!!! Kylläpäs sinä olet sitten hassu! :D :D :D
- eitäällätietenkään
Älä yritä. Paljastuit jo ajat sitten :D
- Tooosinoloo
Pyh pah. Ikinä en tunnusta olleeni ikävä palstalla kaipaamassa.
- hehunissani
Mut mä sanon ens kerralla että on ollut ikävä niin mites sitten suu pannaan ;)
- kauniiitaunia
Heipä heiii!!! :) Enkai mä mitä tyhjiä oo lupaillut,(no ehkä kerran;) Mä lähren baariin ;)
- Kauniitauniamyös
Mee sä baariin, mä meen nukkuu. Kipinkapin sitte.
- Sutraworks
Fakiiri pyörähti ja jätti pölypilven jälkeensä. :F
- suora.asia
Osaan, tai olen ainakin joskus osannut. Monivaiheinen hommeli.
- Muttaeikysy
Olis unelma tehdä se hänelle...
- oikeintaitava
Naisen yläpäähän on varpaista siihen lantioon. Olen oikein hyvä tekemään sitä ja sormeni ovat silkinpehmeät.
- Tahtoisitko_
Joo, on tullut opeteltua pään hierontaa. Yläpäästä puhutaan.
- enkaimuutentommosta
Iliman muuta ja muut iliman ;):)
- päässätaitaaviirata
onpa teillä älykkäitä keskusteluita täällä :D Näinkö aina vietätte perjantai-iltaa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117