Matka ja kumppaneita Playa Del Inglesiin

WTWE

Moi,olen 36-v.nainen,useasti käynyt Inglesissä.Nyt etsiskelusinkin lämpöistä ensin pidemmäksi ajaksi vuokra-asuntoon Inglesiin,jakaisimme kustannukset puoliksi.Jos kaikki menee nappiin,jopa ostaisin pikkuasunnon sieltä myöhemmin,jos kämppis haluaisi ostaa myös,maksetaan puoliksi.En ole suurituloisin,mutta hieman on säästössä :).

2

980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pekka...s

Morjes olen 59v kymenlaaksosta.Olen sua aikapaljon vanhempi mut eihän myö ollakkaan mitään Niinistöjä tekemässäkään.Itsekkin tunnen saaren tosi hyvin olen viettänyt paljon aikaa siellä etupäässä inglesissä ja moganissa.Toissatalvena asustelin kolme kuukautta Augvapark hotellissa vuokralla.Nythän ei saisi enään olla lain mukaan enään niin pitkää aikaa yhtäjaksoisesti vuokralla,mut se on vaan järjestely kysymys?Onko sul kämppä jo katsottu ja mikä on kuukausi vuokra?Mul olis Mokanis yksi tuttu jol kiva asunto hyväl paikal vuokra 800e kuukausi(aika kallis)mut ei sua taida moinen käpykylä kiinostaa muakin kiinostais mielummin ingles.Mut jos kiinostus heräs niin laittele yhteys tietoja.Ja eikun etelän lämpöön täält pakkasest T.Pekka

• IlmariJanne

70-vuatias kääkkä Simpeleelt on lähös mukkaa. Haisen, ei seiso, mitä tehhää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      88
      1737
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      937
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe