Moi,olen 36-v.nainen,useasti käynyt Inglesissä.Nyt etsiskelusinkin lämpöistä ensin pidemmäksi ajaksi vuokra-asuntoon Inglesiin,jakaisimme kustannukset puoliksi.Jos kaikki menee nappiin,jopa ostaisin pikkuasunnon sieltä myöhemmin,jos kämppis haluaisi ostaa myös,maksetaan puoliksi.En ole suurituloisin,mutta hieman on säästössä :).
Matka ja kumppaneita Playa Del Inglesiin
2
999
Vastaukset
- pekka...s
Morjes olen 59v kymenlaaksosta.Olen sua aikapaljon vanhempi mut eihän myö ollakkaan mitään Niinistöjä tekemässäkään.Itsekkin tunnen saaren tosi hyvin olen viettänyt paljon aikaa siellä etupäässä inglesissä ja moganissa.Toissatalvena asustelin kolme kuukautta Augvapark hotellissa vuokralla.Nythän ei saisi enään olla lain mukaan enään niin pitkää aikaa yhtäjaksoisesti vuokralla,mut se on vaan järjestely kysymys?Onko sul kämppä jo katsottu ja mikä on kuukausi vuokra?Mul olis Mokanis yksi tuttu jol kiva asunto hyväl paikal vuokra 800e kuukausi(aika kallis)mut ei sua taida moinen käpykylä kiinostaa muakin kiinostais mielummin ingles.Mut jos kiinostus heräs niin laittele yhteys tietoja.Ja eikun etelän lämpöön täält pakkasest T.Pekka
- IlmariJanne
70-vuatias kääkkä Simpeleelt on lähös mukkaa. Haisen, ei seiso, mitä tehhää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset25217407Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"18012368Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El706150MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny214985Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään694965Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.444101Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1003662Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja353659NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun413151Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463119