Matka ja kumppaneita Playa Del Inglesiin

WTWE

Moi,olen 36-v.nainen,useasti käynyt Inglesissä.Nyt etsiskelusinkin lämpöistä ensin pidemmäksi ajaksi vuokra-asuntoon Inglesiin,jakaisimme kustannukset puoliksi.Jos kaikki menee nappiin,jopa ostaisin pikkuasunnon sieltä myöhemmin,jos kämppis haluaisi ostaa myös,maksetaan puoliksi.En ole suurituloisin,mutta hieman on säästössä :).

2

985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pekka...s

Morjes olen 59v kymenlaaksosta.Olen sua aikapaljon vanhempi mut eihän myö ollakkaan mitään Niinistöjä tekemässäkään.Itsekkin tunnen saaren tosi hyvin olen viettänyt paljon aikaa siellä etupäässä inglesissä ja moganissa.Toissatalvena asustelin kolme kuukautta Augvapark hotellissa vuokralla.Nythän ei saisi enään olla lain mukaan enään niin pitkää aikaa yhtäjaksoisesti vuokralla,mut se on vaan järjestely kysymys?Onko sul kämppä jo katsottu ja mikä on kuukausi vuokra?Mul olis Mokanis yksi tuttu jol kiva asunto hyväl paikal vuokra 800e kuukausi(aika kallis)mut ei sua taida moinen käpykylä kiinostaa muakin kiinostais mielummin ingles.Mut jos kiinostus heräs niin laittele yhteys tietoja.Ja eikun etelän lämpöön täält pakkasest T.Pekka

• IlmariJanne

70-vuatias kääkkä Simpeleelt on lähös mukkaa. Haisen, ei seiso, mitä tehhää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1883
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1786
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1614
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1218
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1215
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1178
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      358
      1024
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      879
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      831
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50