Näen kuinka kirjoittelet innoissasi tänne, nainen. Teepä itsellesi voileipä ja mieti sitä, kun katselen sinua.
Vietät liikaa aikaa kännykällä
8
273
Vastaukset
- Poutt
Täällä on joku joukkomania tunnustaa salakuvaukset, rikosten tekemiset. Esittäminen olevansa psykopaatteja, jotka vähät välittävät mistään.
Tai arvausleikki, mitä kukin kotonaan tällä hetkellä tekee, ja uskotella että kameran reikä tallentaisi, vaikka todellisuudessa tuo on perstuntumalla heitetty arvausheitto. Oletus, samoin kuin taikurit pystyvät todennäköisyys laskelmien pohjalta arvioimaan ihmisten valintoja.
Kiva leikki.- Stalkkeritstalkkaasalaa
Samaa mieltä. Joku yrittää hallita toisen mieltä. Syöttää epäilyksiä, tehdä paranoidiseksi. Stalkkerit stalkkaa salaa. Tämän tavoite on mielenhallinta.
Kameroiden asettaminen jonkun kotiin on aika hankalaa. Niitä täytyy olla joka paikassa ja kyl niitä huomaa. Puhelimen kameraa voi käyttää toki. Samoin tietokoneen, muttei ne ole aina sellaisessa kulmassa, että kaiken nyt näkisi. Bullshit koko juttu. Älkää muuttuko paranoideiksi, tämän tavoite on psykologinen. Joku mielikontrollifriikki vain leikkii täällä 😂 - 5cardcharlie
"Arvausleikki", niinpä joo olikin aivan uusi leikki :)
Yölliset höpötykset kyllä ovat ylihuvittavia joskus, kuten tyttöjen yhtä voimakkaat mielipiteet kuten panssariajoneuvot. Silloin on voimakas mielipide jo jos vertaa panssariajoneuvoonkin.
Aamulla oli joku dokumentti missä soi tämä: Rolling Stonesin Paint it Black, muisto tuosta kappaleesta sekä noista rollingsejen jutuista:
Olin kerran pienenä kylässä kaupungin keskustassa, joidenkin vähän vanhempien poikien kyydissä, nauhoittivat minulle näitä vanhoja rollareita... heillä oli muitakin tehtäviä, katsoin sen aikaa videokasetilta star wars New Hope -elokuvaa, kun talon isäntä luki Hesaria vieressä kun katsoin elokuvaa. Sitten söimme pizzaa illallemmalla.
Tuollaisesta on jonkin verran aikaa, olin aika pieni silloin.
- seonaikamahdonta
tää pitää vielä sanoa...
tällä hetkellä olen kirjastossa ja tässä koneessa ei ole netti kameraa ja oon kirjastossa semmosessa kulmassa johka näkee yhellä kameralla ja tuskin seuraat minua yleisistä kameroista???
ja tosin ei minua haitta vaikka salaa katselisitkii mua tuutko ottaa multa suihin???
tykkäätkö katsoa kun runkkaan voin kyllä kameran edessä sulle vähän helikoptreia esittää!? ;)- Mielenkiintoinrnjuttu
Ootko sä nainen? Ööö, millä sie sitä helikopteria esität ?
- nokikkelillä
tietty! ;)
haluutko privaatti shown? - Näkemisenarvoine
nokikkelillä kirjoitti:
tietty! ;)
haluutko privaatti shown?Haluan kyllä!
- Elluhalloyb
Mies..tietekin näät...
Näähän minä sinutkin...
Ja kun viel..kiikarit...
Nään sukukalleudetkin...
Ja tietenkin timmin pepan..oujea...
Tämä on hauskaa...👍😂😂😂😂😀😋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2895435- 705016
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484126- 513830
- 413448
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873107Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692962- 382120
- 442071
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272068