sen halveksunnan kun katson sua. Ne valheet vuosien valheet mitä suollat muille. Asiasta on puhuttu jo eteenpäin. Tulet jäämään kiinni päällikkö. Ja kun palstalla haukut alaistesi ulkonäköä. Miten oma ylikorkea otsa ja buldogin posket ja mielipuolen katse....
Pöpi näet varmasti katseestani
12
811
Vastaukset
- tääpitäävielä
sanoa en oo koskaan sanotut itse että olen hyvännöönen tai komea...
kyllä tiedän että en oo täydellinen ja on minua parempiakin mutta olenkin sinut ulkonäköni kanssa eli en ole kedon kaunein mutta en ruminkaan ei haitta minua!
en ymmärrä miksi ulkonäkö on joillekkiin niin tärkeä aisia sitä on joku ruma tai ei jos on ruma nin mitä se haittaa on sitä elämässä muutakin kun ulkonäkö...
oikeasti ei ole "rumia" ihmisiä olemassakaan...
joskus olin pinnallinen mutta en enää...- niinjaeimua
haittaa jos en mielytä jonkun silmää kestän kyllä totuuden siitä että en ole komein mies maanpällä ei se mun maata kaada pitää pelata niillä korteilla mitkä saa...
ja on moni mulle sanonutkin että olen ruma mut mitä sitten??? :) - Kylmät__kädet__
niinjaeimua kirjoitti:
haittaa jos en mielytä jonkun silmää kestän kyllä totuuden siitä että en ole komein mies maanpällä ei se mun maata kaada pitää pelata niillä korteilla mitkä saa...
ja on moni mulle sanonutkin että olen ruma mut mitä sitten??? :)Niinpä. Minäkin olen, kuin pystyyn nostettu SIKA, mutta olen hyväksynyt sen ja pystyn katsomaan itseäni peilistä.
- 5cardcharlie
Minä näytän monesti aamuisin Batman-elokuvan jokerille, kun on niin taipuisat hiukset ja villiintyneenä pystyssä yöunien jälkeen, oikeasti pelottaa oma ilmestykseni itseänikin välillä.
Miehenä siis niin... en edelleenkään ole pystynyt oikein keksimään ketään naista josta riittävän paljon pitäisin jotta haluaisin tutustua enemmän, 1 in a million -tyttöjä varmaankin sitten tuollaiset, tai: 1 in a lifetime. - Anonyymi
5cardcharlie kirjoitti:
Minä näytän monesti aamuisin Batman-elokuvan jokerille, kun on niin taipuisat hiukset ja villiintyneenä pystyssä yöunien jälkeen, oikeasti pelottaa oma ilmestykseni itseänikin välillä.
Miehenä siis niin... en edelleenkään ole pystynyt oikein keksimään ketään naista josta riittävän paljon pitäisin jotta haluaisin tutustua enemmän, 1 in a million -tyttöjä varmaankin sitten tuollaiset, tai: 1 in a lifetime.Vai että taipuisat hiuksetkin, etkö nuku ilman hiuksia.........
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Juu ei pidä vilkuilla kuulla kaikkee
- Anonyymi
Hassu aloitus
- Anonyymi
On kyllä.
- Anonyymi
Vanha aloitus, mutta mikä esimies haukkuu palstalla alaisten ulkonäköä?
- Anonyymi
Melko järkyttävää jos noin on.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837