Pöpi näet varmasti katseestani

jäätkiinni

sen halveksunnan kun katson sua. Ne valheet vuosien valheet mitä suollat muille. Asiasta on puhuttu jo eteenpäin. Tulet jäämään kiinni päällikkö. Ja kun palstalla haukut alaistesi ulkonäköä. Miten oma ylikorkea otsa ja buldogin posket ja mielipuolen katse....

12

811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tääpitäävielä

sanoa en oo koskaan sanotut itse että olen hyvännöönen tai komea...

kyllä tiedän että en oo täydellinen ja on minua parempiakin mutta olenkin sinut ulkonäköni kanssa eli en ole kedon kaunein mutta en ruminkaan ei haitta minua!

en ymmärrä miksi ulkonäkö on joillekkiin niin tärkeä aisia sitä on joku ruma tai ei jos on ruma nin mitä se haittaa on sitä elämässä muutakin kun ulkonäkö...

oikeasti ei ole "rumia" ihmisiä olemassakaan...

joskus olin pinnallinen mutta en enää...

• niinjaeimua

haittaa jos en mielytä jonkun silmää kestän kyllä totuuden siitä että en ole komein mies maanpällä ei se mun maata kaada pitää pelata niillä korteilla mitkä saa...

ja on moni mulle sanonutkin että olen ruma mut mitä sitten??? :)

• Kylmät__kädet__
        niinjaeimua kirjoitti:

haittaa jos en mielytä jonkun silmää kestän kyllä totuuden siitä että en ole komein mies maanpällä ei se mun maata kaada pitää pelata niillä korteilla mitkä saa...

ja on moni mulle sanonutkin että olen ruma mut mitä sitten??? :)

Niinpä. Minäkin olen, kuin pystyyn nostettu SIKA, mutta olen hyväksynyt sen ja pystyn katsomaan itseäni peilistä.

• 5cardcharlie

Minä näytän monesti aamuisin Batman-elokuvan jokerille, kun on niin taipuisat hiukset ja villiintyneenä pystyssä yöunien jälkeen, oikeasti pelottaa oma ilmestykseni itseänikin välillä.

Miehenä siis niin... en edelleenkään ole pystynyt oikein keksimään ketään naista josta riittävän paljon pitäisin jotta haluaisin tutustua enemmän, 1 in a million -tyttöjä varmaankin sitten tuollaiset, tai: 1 in a lifetime.

• Anonyymi
        5cardcharlie kirjoitti:

Minä näytän monesti aamuisin Batman-elokuvan jokerille, kun on niin taipuisat hiukset ja villiintyneenä pystyssä yöunien jälkeen, oikeasti pelottaa oma ilmestykseni itseänikin välillä.

Miehenä siis niin... en edelleenkään ole pystynyt oikein keksimään ketään naista josta riittävän paljon pitäisin jotta haluaisin tutustua enemmän, 1 in a million -tyttöjä varmaankin sitten tuollaiset, tai: 1 in a lifetime.

Vai että taipuisat hiuksetkin, etkö nuku ilman hiuksia.........

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Juu ei pidä vilkuilla kuulla kaikkee

• Anonyymi

Hassu aloitus

• Anonyymi

On kyllä.

• Anonyymi

Vanha aloitus, mutta mikä esimies haukkuu palstalla alaisten ulkonäköä?

• Anonyymi

Melko järkyttävää jos noin on.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe