Moikka. Ajattelin kysellä täältä että mistä päin Päijät-Hämettä löytyy suht edullinen ja asiallinen eläinlääkäri. Koirallani on korvassa ilmeisesti tulehdus joka nyt levinnyt sisäkorvaan. Koiran ruokahalu on vähentynyt joka johtuu ilmeisesti kipeästä korvasta. Käytin useaan kertaan koiraani eläinlääkäri Hiidenheimolla Hämeenkoskella jossa koira sai vain antibioottia ja seuraavan käynnin jälkeen lääkäri sanoi että jos nämä antibiootit eivät auta koira vain kuuroutuu. Ei siis kehottanut edes käymään kenenkään toisen lääkärin luona, ei ottanut mitään testejä tai muutakaan. Sanoi vain koiran kuuroutuvan. Nyt olen kauhulla odottanut päivää jolloin koira kuuroutuu mutta eipä niin ole käynyt joten päätin kokeilla muita lääkäreitä vaikka aina olen luottanut Hiidenheimon osaamiseen. Soitin Nastolaan eräälle mies lääkärille josta sain neuvoksi kokeilla korvatippoja 4 päivän ajan ja sen jälkeen käydä koiraa näyttämässä jos ei mitään muutosta koirassa näy tuon 4 päivän jälkeen. Onko Nastolassa kunnanlääkäriä jolta voisi käynnin saada laskulle. Jäin työttämäksi vajaa puolivuotta sitten ja olen vieläpä raskaana joten ylimääräistä rahaa ei ole yhtään. Toivon kuitenkin koirani parantuvan ja teen sen eteen parhaani. Etsisin siis ystävällistä eläinlääkäriä joka olisi suht edullinen ja käynnin voisi laskulle saada jos semmoisia vain on? En halua käydä Lahdessa sillä 5 vuotta sitten oli koirani vaarassa kuolla Lahden eläinlääkäriasemalla Launeella.
Paras eläinlääkäri
3
286
Vastaukset
- todellisuuskallista
No sitten viet kun tuo tippa määrä on käytetty.Ja kunhan viet jollekkin sen, hoitamattomana kyllä kuuroutuukin.Miksi laskulle? Kannattaa säästää rahaa pahanpäivänvaralle, jos koiran omistaa.
Onneksi raskaanaolo, ei maksa viellä mitään.Ellei vaatteihin tuhlaa.Mut kai ymmärrät, et lapsen synnyttyä ja ennen jo.Tarviit lapselle vaikka mitä, vaatteet,sängyn,rattaat,vaipat,piltit,korvikkeet , lelut jne....se rahanmeno senkunn lapsen kasvaessa kiihtyy.Miten oot ajatellu rahottaa jatkossa kaiken, jos ei oo varaa koiran korvalekuriin edes?- Toiveikasnuori
Ymmärsitköhän nyt ihan oikein. Olen siis jo kolme kertaa käyttänyt koiraani eläinlääkärillä ja aina saman vian takia. Tuon korvan. Aina sain antibiootit koiralle muttei ne auttaneet. Joka kerta maksoin yli 50 euroa turhaan ja lääkkeetkin siihen päälle. Eläinlääkäri siis itse sanoi että korvaa ei voi pelastaa kun viimeisen kerran kävin. Nyt kuitenkin eräs toinen eläinlääkäri sanoi että tottakai voi kun ei vielä ole kuuroutunu. Olen kyllä tietoinen siitä miten kalliiksi lapsi aluksi tulee mutta kaikki tarpeellinen on saatu hankittua jo sukulaisten kautta. Kyllä oli varaa käyttää koira lääkärissä mutta sitten kun siellä joutuu ravaamaan harvasen viikkoa ilman apua alkaa varat olemaan vähissä.
- Simsalallallaa
Nastolan Rakokivessä Eläinlääkäriasema Viiksistä Hännänpäähän on tosi hyvä ja edullinenkin! Suosittelen lämpimästi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456