Hassu nainen

Minäolenminä1

Oot olevinas niinku et joo tätä mä kaipaan ja tää olis ihanaa.. Mut et kumminkaan pysty osoittaa kenen kanssa. Sitten jos oon hiljaa enkä anna merkkejä niin vetäydyt hiljaseks tai negatiiviseks?

Ei vaikuta yhtään luotettavalta.

Lisäksi, jos oikein muistan olit parisuhteessa. Tiedätkö että se on tyhmää rikkoa parisuhdetta jonkun takia?

Taustasi myös on nähtävästi sellainen että pidät jännityksestä ja olet pidät siitä että ympärilläsi on miehiä eikä kilpailua. Tai siis ainoa josta pidät on se että miehet kilpailevat sinusta.

Oletukseni on nyt se että olet nainen joka aiheuttaa pääosin ongelmia ympärilleen ja eripuraa sekä hankaluuksia. Etkä ole varmastikkaan halukas muuttamaan tätä käsitystä koska sitten joutuisit olemaan haavoittuvainen. Sehän on suurin pelkosi.

Oletko jotain muuta? Se varmaan jää arvoitukseksi.

14

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokunainenvainolen

Mä en ainakaan halua että mista kilpaillaan. Mutta siinä olet oikeassa, että minäkin pelkään näyttää haavoittuvaisuuteni.

• Jännitystähaluan

Tuu tänne niin rakastellaan, mies työmatkalla.

• En ole olevinani, enkä oleta mitään, vaan kerron suoraan, paitsi että en nimeä laita kuin etunimen ekan kirjaimen, mikä on J.

Olenhan huomannut nekin on jokainen päivä olleet

https://www.youtube.com/watch?v=9PjyGjKBmiQ

• Näkökulmikas

Voihan se olla pelkkää näytelmää, mistäpää sen tietää.

• Jokuihminenvain

Ei ole mulle, mutta jollakin saattaa olla sellainen käsitys. Olen kyllä muutakin. Paljon muuta. Haavoittuvaisuuden näyttäminen vaatii ääremmäistä vahvuutta, muttei vain sitä. Se vaatii myös sen, että se, jolle sitä näyttää on oikea ihminen. Ympärilläni ei ole sellaista, oikeaa ihmistä tällä hetkellä. Se, että jotkut roikkuvat "ystävyyden" merkeissä, ei ole mitenkään syyni. Itsepähän roikkuvat. Kaikki "ystävät" tietää kuitenkin, etteivät ole se "oikea ihminen"'.

• Eivarmasti

Toivottavasti ei ole mulle, koska metsään menee kaikilta osin.

• hgyutdr

ei minulta , sitten tämäkään kirjoitus-

• Ygdtuljg

No oikeastaan tiedän, halusin varmistuksen. Toivottavasti et loukkaantunut.

• SinunMinun

Jojoojoo ... älä mutise siellä yksinään, suu mutrussa, tule tänne ja anna pusu
      *pus*

• Hassuhanminä

Parisuhteessa ollut, itseni takka sen päättänyt, haavoittuvaisia jokainen on. Kenelle Sen näyttää riippuu siitä kehen luottaa. Näköjään olet jostakusta naisesta kiinnostunut syvemmin.

• feminiitti

Mielenkiintoisia nämä anonyymit syväluotaavat analyysit randomnaisista. Kertoo aina paljon laatijasta, hänen kiinnostuksensa kohteista, peloista ja toiveista. Eikä sillä ole mitään väliä, koska kukaan ei tiedä kuka laatija on, saati kenestä kirjoittaa. Ikään kuin nopeasti luonnosteltu hiilipiirros ohimennen katsottuna.

• Enolemikäänleikkikalu

Olet minusta niin väärässä. Luulet että haluan olla keskipisteenä, ja että minusta kilpaillaan tai että ympärilläni on aikuisia, lapsellisia ja kuolaavia miehiä. Totuus on se että, minulla on useita syitä siihen, että miksi haluan elää yksinäni / rauhassa tällä hetkellä.
      En ole kyvytön tuntemaan mitään, toista ihmistä kohtaan. Mutta tiedäthän että, jokaisella ihmisellä on oikeus elää elämäänsä siten, kun se parhaalla mahdollisella tavalla / niillä edellytyksillä on mahdollista. Minun ei tarvitse kiinnostua sinusta "Mies"
      tai sinun kavereistasi. Jos olet naimisissa tai muuten varattu mies -
      Niin älä odota että, pääset syliini tai peittoni alle.
      Että tällä tavalla tahtoisin kolmanneksi pyöräksi, paikkaamaan väljähtynyttä suhdettasi.
      Tai olemaan sinulle, jonkinlainen pelastava enkeli murheellisessa tilanteessasi.
      Selvitä ensin oma elämäsi, jos se vaatii selvittelyä, mutta muista tämä:
      Sinä et yksinäsi päätä siitä, että oletko osa elämääni jonain päivänä.
      Jos et uskalla puhua mulle sanaakaan, jos et uskalla lähestyä kuin ystävää.
      Äläkä vihjaa virheisiini, joita minäkin olen elämässäni tehnyt tai mihinkään muuhunkaan, mitä elämäni aikana on käynyt. En ole naisena sen ihmeellisempi kuin toisetkaan naiset.
      Ehkä olen ottanut opikseni jo tässä keski-iässä, ymmärtäen monia asioita.
      Ehkä en ole enään niin sinisimäinen, että uskon heti / samantien, sinun sepityksesi, vaikka ihan siitä että, olen niin kiinnostava nainen ja juuri se oikea sinulle. Mieti siis kahdesti, ennen kuin tulet juttelemaan mulle. Mitä haluat ihan oikeasti? Yhden illan jutun, vai haluatko saada aikaan kunnon perheriidan kotonasi johon minä olisin sitten syypää. Onko sinulla munaa ajatella minunkin tilannettani /elämääni kuten myös minun perhettäni, keitä he sitten ovatkaan.
      Ja oletko todella mies, vastuullinen ja siinä tilanteessa henkilökohtaisesti tai elämäsi siinä vaiheessa että, haluat oikeasti tutustua ja saada kenties pitkäaikaisen suhteen sitä kautta.
      Et voi päästä sänkyyni, jos puute pakottaa nivusiasi päivin ja öin.
      Ei tällä tavalla ala aikuisten ihmisten, onnistunut suhde.

• Ensiltioleihmisvihaaja

Jäi vielä ottamatta kantaa tuohon teoriaasi. Ongelmia en aiheuta minä, koska en ole suhteillut moniin vuosiin miesten kanssa. Kyllä ongelmat, ristiriidat - kaikki vastamäki johtuu heistä / ihmisistä jotka pistävät nokkansa toisten asioihin lupaa kysymättä.
      Kysymys kuuluukin, millä oikeudella puutut henkilökohtaiseen elämääni?
      Ei tietääkseni ole tullut lakia, jossa vapaan naisen on pakko kiinnostua juuri sinusta.
      Eiköhän minullakin ole täällä elämässä täysi itsemääräämisoikeus, siinä kehen haluan tutustua vai enkö kehenkään lähemmin.

• eienääkiusaamista

Juuri noissa sanoissa on koko tilanteen tärkeimmät sanat. Niin kauan kuin yksikin ihminen "puuttuu" yksityisen ihmisen asioihin työpaikallakin on se väärin. Hän on toistuvasti tuonut tämän asian muiden tietoon ja silti se yhä jatkuu, miksi? Miksi muut jotka eivät halua olla yksin katsovat oikeudekseen tyrkyttää omaa mielipidetään sellaiselle joka on eri mieltä heidän kanssaan. Erilaisuus pitää hyväksyä, muuten se loukkaa ihmisarvoa. Työntekijänä hän on hyvä ja sitä pitäisi arvostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      80
      2799
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      293
      1610
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1517
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1361
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      401
      1339
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      396
      1273
    7. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1017
    8. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      979
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      329
      854
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      254
      832
    Aihe