Hassu nainen

Minäolenminä1

Oot olevinas niinku et joo tätä mä kaipaan ja tää olis ihanaa.. Mut et kumminkaan pysty osoittaa kenen kanssa. Sitten jos oon hiljaa enkä anna merkkejä niin vetäydyt hiljaseks tai negatiiviseks?

Ei vaikuta yhtään luotettavalta.

Lisäksi, jos oikein muistan olit parisuhteessa. Tiedätkö että se on tyhmää rikkoa parisuhdetta jonkun takia?

Taustasi myös on nähtävästi sellainen että pidät jännityksestä ja olet pidät siitä että ympärilläsi on miehiä eikä kilpailua. Tai siis ainoa josta pidät on se että miehet kilpailevat sinusta.

Oletukseni on nyt se että olet nainen joka aiheuttaa pääosin ongelmia ympärilleen ja eripuraa sekä hankaluuksia. Etkä ole varmastikkaan halukas muuttamaan tätä käsitystä koska sitten joutuisit olemaan haavoittuvainen. Sehän on suurin pelkosi.

Oletko jotain muuta? Se varmaan jää arvoitukseksi.

14

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokunainenvainolen

      Mä en ainakaan halua että mista kilpaillaan. Mutta siinä olet oikeassa, että minäkin pelkään näyttää haavoittuvaisuuteni.

    • Jännitystähaluan

      Tuu tänne niin rakastellaan, mies työmatkalla.

    • En ole olevinani, enkä oleta mitään, vaan kerron suoraan, paitsi että en nimeä laita kuin etunimen ekan kirjaimen, mikä on J.

      Olenhan huomannut nekin on jokainen päivä olleet

      https://www.youtube.com/watch?v=9PjyGjKBmiQ

    • Näkökulmikas

      Voihan se olla pelkkää näytelmää, mistäpää sen tietää.

    • Jokuihminenvain

      Ei ole mulle, mutta jollakin saattaa olla sellainen käsitys. Olen kyllä muutakin. Paljon muuta. Haavoittuvaisuuden näyttäminen vaatii ääremmäistä vahvuutta, muttei vain sitä. Se vaatii myös sen, että se, jolle sitä näyttää on oikea ihminen. Ympärilläni ei ole sellaista, oikeaa ihmistä tällä hetkellä. Se, että jotkut roikkuvat "ystävyyden" merkeissä, ei ole mitenkään syyni. Itsepähän roikkuvat. Kaikki "ystävät" tietää kuitenkin, etteivät ole se "oikea ihminen"'.

    • Eivarmasti

      Toivottavasti ei ole mulle, koska metsään menee kaikilta osin.

    • hgyutdr

      ei minulta , sitten tämäkään kirjoitus-

      • Ygdtuljg

        No oikeastaan tiedän, halusin varmistuksen. Toivottavasti et loukkaantunut.


    • SinunMinun

      Jojoojoo ... älä mutise siellä yksinään, suu mutrussa, tule tänne ja anna pusu
      *pus*

    • Hassuhanminä

      Parisuhteessa ollut, itseni takka sen päättänyt, haavoittuvaisia jokainen on. Kenelle Sen näyttää riippuu siitä kehen luottaa. Näköjään olet jostakusta naisesta kiinnostunut syvemmin.

    • feminiitti

      Mielenkiintoisia nämä anonyymit syväluotaavat analyysit randomnaisista. Kertoo aina paljon laatijasta, hänen kiinnostuksensa kohteista, peloista ja toiveista. Eikä sillä ole mitään väliä, koska kukaan ei tiedä kuka laatija on, saati kenestä kirjoittaa. Ikään kuin nopeasti luonnosteltu hiilipiirros ohimennen katsottuna.

    • Enolemikäänleikkikalu

      Olet minusta niin väärässä. Luulet että haluan olla keskipisteenä, ja että minusta kilpaillaan tai että ympärilläni on aikuisia, lapsellisia ja kuolaavia miehiä. Totuus on se että, minulla on useita syitä siihen, että miksi haluan elää yksinäni / rauhassa tällä hetkellä.
      En ole kyvytön tuntemaan mitään, toista ihmistä kohtaan. Mutta tiedäthän että, jokaisella ihmisellä on oikeus elää elämäänsä siten, kun se parhaalla mahdollisella tavalla / niillä edellytyksillä on mahdollista. Minun ei tarvitse kiinnostua sinusta "Mies"
      tai sinun kavereistasi. Jos olet naimisissa tai muuten varattu mies -
      Niin älä odota että, pääset syliini tai peittoni alle.
      Että tällä tavalla tahtoisin kolmanneksi pyöräksi, paikkaamaan väljähtynyttä suhdettasi.
      Tai olemaan sinulle, jonkinlainen pelastava enkeli murheellisessa tilanteessasi.
      Selvitä ensin oma elämäsi, jos se vaatii selvittelyä, mutta muista tämä:
      Sinä et yksinäsi päätä siitä, että oletko osa elämääni jonain päivänä.
      Jos et uskalla puhua mulle sanaakaan, jos et uskalla lähestyä kuin ystävää.
      Äläkä vihjaa virheisiini, joita minäkin olen elämässäni tehnyt tai mihinkään muuhunkaan, mitä elämäni aikana on käynyt. En ole naisena sen ihmeellisempi kuin toisetkaan naiset.
      Ehkä olen ottanut opikseni jo tässä keski-iässä, ymmärtäen monia asioita.
      Ehkä en ole enään niin sinisimäinen, että uskon heti / samantien, sinun sepityksesi, vaikka ihan siitä että, olen niin kiinnostava nainen ja juuri se oikea sinulle. Mieti siis kahdesti, ennen kuin tulet juttelemaan mulle. Mitä haluat ihan oikeasti? Yhden illan jutun, vai haluatko saada aikaan kunnon perheriidan kotonasi johon minä olisin sitten syypää. Onko sinulla munaa ajatella minunkin tilannettani /elämääni kuten myös minun perhettäni, keitä he sitten ovatkaan.
      Ja oletko todella mies, vastuullinen ja siinä tilanteessa henkilökohtaisesti tai elämäsi siinä vaiheessa että, haluat oikeasti tutustua ja saada kenties pitkäaikaisen suhteen sitä kautta.
      Et voi päästä sänkyyni, jos puute pakottaa nivusiasi päivin ja öin.
      Ei tällä tavalla ala aikuisten ihmisten, onnistunut suhde.

    • Ensiltioleihmisvihaaja

      Jäi vielä ottamatta kantaa tuohon teoriaasi. Ongelmia en aiheuta minä, koska en ole suhteillut moniin vuosiin miesten kanssa. Kyllä ongelmat, ristiriidat - kaikki vastamäki johtuu heistä / ihmisistä jotka pistävät nokkansa toisten asioihin lupaa kysymättä.
      Kysymys kuuluukin, millä oikeudella puutut henkilökohtaiseen elämääni?
      Ei tietääkseni ole tullut lakia, jossa vapaan naisen on pakko kiinnostua juuri sinusta.
      Eiköhän minullakin ole täällä elämässä täysi itsemääräämisoikeus, siinä kehen haluan tutustua vai enkö kehenkään lähemmin.

      • eienääkiusaamista

        Juuri noissa sanoissa on koko tilanteen tärkeimmät sanat. Niin kauan kuin yksikin ihminen "puuttuu" yksityisen ihmisen asioihin työpaikallakin on se väärin. Hän on toistuvasti tuonut tämän asian muiden tietoon ja silti se yhä jatkuu, miksi? Miksi muut jotka eivät halua olla yksin katsovat oikeudekseen tyrkyttää omaa mielipidetään sellaiselle joka on eri mieltä heidän kanssaan. Erilaisuus pitää hyväksyä, muuten se loukkaa ihmisarvoa. Työntekijänä hän on hyvä ja sitä pitäisi arvostaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe