Hassu nainen

Minäolenminä1

Oot olevinas niinku et joo tätä mä kaipaan ja tää olis ihanaa.. Mut et kumminkaan pysty osoittaa kenen kanssa. Sitten jos oon hiljaa enkä anna merkkejä niin vetäydyt hiljaseks tai negatiiviseks?

Ei vaikuta yhtään luotettavalta.

Lisäksi, jos oikein muistan olit parisuhteessa. Tiedätkö että se on tyhmää rikkoa parisuhdetta jonkun takia?

Taustasi myös on nähtävästi sellainen että pidät jännityksestä ja olet pidät siitä että ympärilläsi on miehiä eikä kilpailua. Tai siis ainoa josta pidät on se että miehet kilpailevat sinusta.

Oletukseni on nyt se että olet nainen joka aiheuttaa pääosin ongelmia ympärilleen ja eripuraa sekä hankaluuksia. Etkä ole varmastikkaan halukas muuttamaan tätä käsitystä koska sitten joutuisit olemaan haavoittuvainen. Sehän on suurin pelkosi.

Oletko jotain muuta? Se varmaan jää arvoitukseksi.

14

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokunainenvainolen

      Mä en ainakaan halua että mista kilpaillaan. Mutta siinä olet oikeassa, että minäkin pelkään näyttää haavoittuvaisuuteni.

    • Jännitystähaluan

      Tuu tänne niin rakastellaan, mies työmatkalla.

    • En ole olevinani, enkä oleta mitään, vaan kerron suoraan, paitsi että en nimeä laita kuin etunimen ekan kirjaimen, mikä on J.

      Olenhan huomannut nekin on jokainen päivä olleet

      https://www.youtube.com/watch?v=9PjyGjKBmiQ

    • Näkökulmikas

      Voihan se olla pelkkää näytelmää, mistäpää sen tietää.

    • Jokuihminenvain

      Ei ole mulle, mutta jollakin saattaa olla sellainen käsitys. Olen kyllä muutakin. Paljon muuta. Haavoittuvaisuuden näyttäminen vaatii ääremmäistä vahvuutta, muttei vain sitä. Se vaatii myös sen, että se, jolle sitä näyttää on oikea ihminen. Ympärilläni ei ole sellaista, oikeaa ihmistä tällä hetkellä. Se, että jotkut roikkuvat "ystävyyden" merkeissä, ei ole mitenkään syyni. Itsepähän roikkuvat. Kaikki "ystävät" tietää kuitenkin, etteivät ole se "oikea ihminen"'.

    • Eivarmasti

      Toivottavasti ei ole mulle, koska metsään menee kaikilta osin.

    • hgyutdr

      ei minulta , sitten tämäkään kirjoitus-

      • Ygdtuljg

        No oikeastaan tiedän, halusin varmistuksen. Toivottavasti et loukkaantunut.


    • SinunMinun

      Jojoojoo ... älä mutise siellä yksinään, suu mutrussa, tule tänne ja anna pusu
      *pus*

    • Hassuhanminä

      Parisuhteessa ollut, itseni takka sen päättänyt, haavoittuvaisia jokainen on. Kenelle Sen näyttää riippuu siitä kehen luottaa. Näköjään olet jostakusta naisesta kiinnostunut syvemmin.

    • feminiitti

      Mielenkiintoisia nämä anonyymit syväluotaavat analyysit randomnaisista. Kertoo aina paljon laatijasta, hänen kiinnostuksensa kohteista, peloista ja toiveista. Eikä sillä ole mitään väliä, koska kukaan ei tiedä kuka laatija on, saati kenestä kirjoittaa. Ikään kuin nopeasti luonnosteltu hiilipiirros ohimennen katsottuna.

    • Enolemikäänleikkikalu

      Olet minusta niin väärässä. Luulet että haluan olla keskipisteenä, ja että minusta kilpaillaan tai että ympärilläni on aikuisia, lapsellisia ja kuolaavia miehiä. Totuus on se että, minulla on useita syitä siihen, että miksi haluan elää yksinäni / rauhassa tällä hetkellä.
      En ole kyvytön tuntemaan mitään, toista ihmistä kohtaan. Mutta tiedäthän että, jokaisella ihmisellä on oikeus elää elämäänsä siten, kun se parhaalla mahdollisella tavalla / niillä edellytyksillä on mahdollista. Minun ei tarvitse kiinnostua sinusta "Mies"
      tai sinun kavereistasi. Jos olet naimisissa tai muuten varattu mies -
      Niin älä odota että, pääset syliini tai peittoni alle.
      Että tällä tavalla tahtoisin kolmanneksi pyöräksi, paikkaamaan väljähtynyttä suhdettasi.
      Tai olemaan sinulle, jonkinlainen pelastava enkeli murheellisessa tilanteessasi.
      Selvitä ensin oma elämäsi, jos se vaatii selvittelyä, mutta muista tämä:
      Sinä et yksinäsi päätä siitä, että oletko osa elämääni jonain päivänä.
      Jos et uskalla puhua mulle sanaakaan, jos et uskalla lähestyä kuin ystävää.
      Äläkä vihjaa virheisiini, joita minäkin olen elämässäni tehnyt tai mihinkään muuhunkaan, mitä elämäni aikana on käynyt. En ole naisena sen ihmeellisempi kuin toisetkaan naiset.
      Ehkä olen ottanut opikseni jo tässä keski-iässä, ymmärtäen monia asioita.
      Ehkä en ole enään niin sinisimäinen, että uskon heti / samantien, sinun sepityksesi, vaikka ihan siitä että, olen niin kiinnostava nainen ja juuri se oikea sinulle. Mieti siis kahdesti, ennen kuin tulet juttelemaan mulle. Mitä haluat ihan oikeasti? Yhden illan jutun, vai haluatko saada aikaan kunnon perheriidan kotonasi johon minä olisin sitten syypää. Onko sinulla munaa ajatella minunkin tilannettani /elämääni kuten myös minun perhettäni, keitä he sitten ovatkaan.
      Ja oletko todella mies, vastuullinen ja siinä tilanteessa henkilökohtaisesti tai elämäsi siinä vaiheessa että, haluat oikeasti tutustua ja saada kenties pitkäaikaisen suhteen sitä kautta.
      Et voi päästä sänkyyni, jos puute pakottaa nivusiasi päivin ja öin.
      Ei tällä tavalla ala aikuisten ihmisten, onnistunut suhde.

    • Ensiltioleihmisvihaaja

      Jäi vielä ottamatta kantaa tuohon teoriaasi. Ongelmia en aiheuta minä, koska en ole suhteillut moniin vuosiin miesten kanssa. Kyllä ongelmat, ristiriidat - kaikki vastamäki johtuu heistä / ihmisistä jotka pistävät nokkansa toisten asioihin lupaa kysymättä.
      Kysymys kuuluukin, millä oikeudella puutut henkilökohtaiseen elämääni?
      Ei tietääkseni ole tullut lakia, jossa vapaan naisen on pakko kiinnostua juuri sinusta.
      Eiköhän minullakin ole täällä elämässä täysi itsemääräämisoikeus, siinä kehen haluan tutustua vai enkö kehenkään lähemmin.

      • eienääkiusaamista

        Juuri noissa sanoissa on koko tilanteen tärkeimmät sanat. Niin kauan kuin yksikin ihminen "puuttuu" yksityisen ihmisen asioihin työpaikallakin on se väärin. Hän on toistuvasti tuonut tämän asian muiden tietoon ja silti se yhä jatkuu, miksi? Miksi muut jotka eivät halua olla yksin katsovat oikeudekseen tyrkyttää omaa mielipidetään sellaiselle joka on eri mieltä heidän kanssaan. Erilaisuus pitää hyväksyä, muuten se loukkaa ihmisarvoa. Työntekijänä hän on hyvä ja sitä pitäisi arvostaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe