Yksin kaksin = hirveä halipula vaivaa

Ai_Kui

Miten voi ihminen=mieheni kaivata/haluta/tarvita hellyyttä niin vähän?
Miten voi toinen ihminen=minä kaivata/haluta/tarvita hellyyttä niin paljon?

Tanssimassa käyn mieheni kanssa vain sen vuoksi, että saan olla lähellään. Saan koskettaa ja mieheni koskettaa minua.

Onko teillä kokemusta tällaisesta hellyyden ja kosketuksen tarpeen epäsuhdasta parisuhteessa?

16

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt-yksin-hyvä-olla

EI OLLU IKINÄ,
      me puolisonkanssa olimme kuin siiamilaiset kasoset
      aina toisissamme kiinni, loppuun asti,

harmi vaan ku hän kuoli vakavan sairauden seurauksena pois,
      yli viidenkymmen avioliitto-vuoden jälkeen,

nyt yksin,
      en osaa etsiä uutta
      yksinki on hyvä olla vanhana,

menneisyydessä oli elämä, tulevaisuutta ei enää ole,
      kuolisin jos jo mielelläni, jos luoja mut huolisi,
      on varmaan unohtanu minut tänne maanpäälle,

• puuhali

Ei nämä tasan mene. Meillä päinvastoin. Vaimo sanoo, että olen kuin pikkulapsi kun pitäisi aina olla halimassa.

• on.niitä

Olen myös elänyt suhteessa ihmiseen, jota ahdisti läheisyys. Kun nukkumaan mennessä painoin pääni hänen olkapäätänsä vasten, se painoi. Enkä ole sen isompipäinen kuin muutkaan. Oli mulla ystävätär, jonka hiuksia mies silitti. Tämä kielsi kun tukka niin rasvettuu. Ja on toinen ystävätär, joka tarvitsisi kipujensa takia hierojaa. Ei voi kun kosketus on vastenmielistä.

• Olimme aviomieheni kanssa myös toistemme parhaat kaverit ja nautimme läheisyydestä. Paitsi, etten minä osannut nukkua toisen ihmisen kainalossa, sylissä tai ylipäätään ihan lähellä. - Nauratti, kun usein olimme jakaneet toisillemme hellyyttä nukkumaan käydessä ja siirryimme aina lopuksi omalle sängynpuoliskollemme. Väliin jäi vapaata tilaa, mutta taisimme (melkein) aina nukahtaa pitäen toisiamme kädestä. Myös käsi-kädessä voi tuntea hyvää oloa ja yhteisyyttä, sekä nähdä kauniita unia. ;)

Vasta aikuisen iän ensimmäisen poikaystäväni kanssa opin nukkumaan ihan lähellä toista ihmistä. Olin elänyt vähän aikaa ilman rakkaan ihmisen läheisyyttä, ja hämmästyin, miten hyvältä se tuntuikaan ja miten nopeasti oikea kumppani pääsi lähelleni. Niitä oikeita kumppaneita ei vaan valitettavasti tule usein vastaan, vaikka mielessään voisi sellaisesta uneksiakin.

• Hallaahon.äänestäjä

se menee näin
      nuorella naisella on korkea markkina-arvo, kaikki kiehnaavat ympärillä poikaystävät ja jopa perhe

sitten se tekee valinnan (joka voi osua rokkipoikaan ja joutuu alle 20-kymppisenä
      hellahuoneeseen paistamaan jauhelijaa se on pahin vaihtoehto, jotku lenitat elävät
      vapaina ja niiden arvo säilyy kauemmin jos osaavat käyttää aikansa kamppailuun osaamisesta, ulkonäköön myös)

tästä kaikesta kuitenkin riippumatta alkaa degeneraatio väistämättä
      ja se kiihtyy

ja kun tullaan jonnekin 50 -alueelle taantuminen on käsin kosketeltavaa
      kukaan ei enää edes puhuttele naista puhumattakaan että viheltäisi naista perään

nainen alkaa olla ilmaa, kaikki katsovat lähinnä ohi

Miestä luonto kohtelee hellemmin, regressio on tietenkin, mutta sitä voi korvata osaamisella, sitä voi korvata omaisuudella ja mies voi käydä jopa nuoremmissa poikkeustapauksissa mutta jossain kohdassa ehkä 40 jälkeen

miesten ja naisten käyrät leikkaavat ja miehen arvo kasvaa suhteessa naiseen yhä voimakkaammin ja jossain 70 kohdalla on ehkä maksimi monet miehet ovat vielä elossa
      mutta eivät liian monet joten

nainen jolla ei ole sellaista, kadehtii naista, jolla on mies, jo tämä riittää, miehenkuvakin riittää ... jonkinlainenkin riittää

eli tästä se johtuu, nainen ja mies menevät alas erittäin lyhyen nuoruuden jälkeen mutta nainen todella vauhdilla ja miehen arvo suhteellisesti kasvaa, molemmat voivat vähentää regressiota mutta mies helpommin tai ehkä selvemmin ainakin

• O-Orvokki

.
        No tulihan se taas todistetuksi, että Halla-ahon äänestäjät ovat todellisia typeryksiä.

Varttuneempia naisihmisiä tavoittelevat monetkin nuoret miehet ihan tosissaan. Olen haastatellut muutamia, kun asiaa oli mielestäni hieman vaikea ymmärtää. Nuoret miehet kertoivat viihtyvänsä varttuneempien naisihmisten kanssa, koska elämä on paljon mukavampaa niin, kuin monella tapaa temppuilevien nuorten naisten kanssa.

Itse olen todennut, etten voisi kuvitellakaan viihtyväni enempää kuin 15 vuotta nuoremman (tai vanhemman) kumppanin kanssa parisuhteessa. Kokeilin kerran yhden ikäistään huomattavasti varttuneemman näköisen nuoren miehen kanssa, mutta huomasin, etteivät yhteiset kuviot toimineet pitemmän päälle. Elämänkokemus, arvot ja ajatukset liikkuivat eri alueilla, eikä varsinaista yhteisyyttä oikein löytynyt. Lähetin miehen etsimään itselleen parempaa seuraa.
        .

• kenenonkaansyy

///ja kun tullaan jonnekin 50 -alueelle taantuminen on käsin kosketeltavaa
      kukaan ei enää edes puhuttele naista puhumattakaan että viheltäisi naista perään////

tuossa vaiheessa,,kun vatsa kulkee edenpänä,kun tissit,,niin alkaa vihellykset hiipua

• IhailijoitaOnAinaRiitt

Eivät miehet ole koskaan tyylikkäitten naisten perään vihellelleet. Katse ja kohtelias tervehtiminen ovat aina olleet yleisempiä aikuisiässä.

• aforismijokaontosi

kun on yksin,,niin on yksin,,mutta jos on kaksin yksin,,silloin sitä vasta on todella yksin..

• Kaksin yksin ollaan monessa avioliitossa.
      Ei ole mitään yhteistä mutta vanhasta tottumuksesta roikutaan yhdessä.
      En osaa kunnolla nukkua samassa sängyssä toisen kanssa, en oikein samassa huoneessakaan. Olin niin kauan nukkunut omassa makkarissani avioliiton aikaan että en taida enää tottua.
      Silti voi olla ihan hyvä yhdessä, ei sitä koko ajan tarvitse olla kuin siamilaiset kaksoset. Kun toisen kanssa on rauhallinen ja sopusointuinen olo molemmin puolin, voi olla oma itsensä. Jos sellaisen suhteen onnistuu löytämään, kannataa pitää kiinni.

• Viisastenkirja

Mielikki sinulla on aitoa viisautta..noin kulkee minunkin ajatukseni

• Maneista.pulaa

Etenkin kun näin varhain aamulla, vihdoinkin palstan äärellä ajattelee, niin minulla onkin kauhea Manipula. En ole käynyt pankkiautomaatilla hetkeen, ja enpä taida lähteä tänäänkään vasiten, kun ei ole muuta asiaa lähiöille. Siellä ne samat naamat; mamu kokoontujat, muut norkoilijat, the eläkeläiset ja peliautomaattien näytön yllä roikkujat, jokunen kitukasvuinen surfailee tien tukkona marketissa.
      Ehkä huomenna, keskiviikkona ? Ovatko liikkeellä palkanmetsästäjät kun on kuukauden viimeinen päivä?

• henrjii

joo älä nosta mitään

• Lannenpullaa

Josko tuo emannyys paistaisi sita halipullaa kun kauniisti kysyisin..

• yhesst

Olimme yhdessä lähes 39 vuotta vaimoni kuoli 2007 kaikki hyvin 2 lasta 74,78.

Tänään kun hän uusi----- on täällä joskus saan nukkua samassa huoneessa mutta kuorsaan täytyy muuttaa huonetta, hänkin kuorsaa minä pidän siitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      85
      2409
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      472
      2367
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1492
    4. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1461
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1440
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1333
    7. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      21
      1133
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      270
      1119
    9. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      109
      1112
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      87
      1103
    Aihe