Pojan -99 gti täräytti käynnistykseneston päälle, virrat tulee, mutta mitään muuta ei sitten tapahdukkaan. Akku tyhjentynyt tuossa pariin kertaan, mutta latauksen jälkeen käynnistynyt normaalisti. Auto tuotu Saksasta, kahdet alkuperäiset avaimet mukana. Ei jälkiasennettuja hälyjä.
Olisiko ideoita mitä tehdä?
Käynnistyksenesto -99 gti golf
ARIsjundeå
2
322
Vastaukset
- TSI2012
tuon ikäinen vw pitäisi olla jo paalissa, Ilta-Sanomissakin vm1999 178tkm ajettu vw polo meni paaliin loppuun ajettuna.
- sormipoisnenästä
Ajonesto toimii niin, että auto käynnistyy normaalisti, mutta sammuu parin sekunnin kuluttua.
Tämä siksi, että ajonestovian erottaa auton muista ongelmista helposti ja selkeästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991