Zonette vastaa

Katselen muutamalle kun aikaa olis nyt.Zonette

35

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • catyax

      Muutin ulkomaille ja olen uudessa työssä mutta näyttääkö siltä että nykyinen työ/asuminen on pysyvää vai tuleeko niihin muutoksia ja jos niin millaisia? Kiitos ja hyvää sunnuntaita!

      • Zonette

        Onko sinulla jo rakkaus suhde siellä?Tässä näkyy että sellainen on tulossa tai on jo se on myös matkantakana.Itse luottamus johtaa menestykseen työ asioissa myös iloinen yllätyskin on tulossa liityy työhön.Taistele reilun pelin puolesta vaikka joitakin esteitä esintyy tielässi.Nykyiset ongemat ratkeavat jotka ovat vaivaneet mieltäsi jonkin aikaa.Matkustamista tässä myös näkyy liityykö se työhösi tulevaisuudessa.Zonette


      • catyax
        Zonette kirjoitti:

        Onko sinulla jo rakkaus suhde siellä?Tässä näkyy että sellainen on tulossa tai on jo se on myös matkantakana.Itse luottamus johtaa menestykseen työ asioissa myös iloinen yllätyskin on tulossa liityy työhön.Taistele reilun pelin puolesta vaikka joitakin esteitä esintyy tielässi.Nykyiset ongemat ratkeavat jotka ovat vaivaneet mieltäsi jonkin aikaa.Matkustamista tässä myös näkyy liityykö se työhösi tulevaisuudessa.Zonette

        Kiitos vastauksesta! Kyllä, aviomies on matkassa mukana ja näyttäisi siltä että hänen työn kautta me molemmat jatkossa matkustamme.. kunhan se vain alkaa.


    • Kristalliboltsi

      Katsotko ruvetaanko me seurustelemaan? Boltsissa näkyy jotain viitteitä sellaisesta. Meist vois tulla hyvä tiimi kun ollaan molemmat näkijöitä.

      • Vuosi2018rakkaus

        Hei Zonette.
        Mitä näkyy minulle rakkauten ja työ. Uusi ihminen netissä tullut ei vielä tavattu. Onko hän se oikea? Nainen olen.


      • Rakkauteen liityy mies matkan takaa ja edesäsi tulee olemaan valintoja kahden ihmisen välillä.Valinta on tehtävä huolellisestl mistä ovesta astut sisään.Täällä on myös toinenkin mies olemassa siksi nämä valinat on edesäsi.Sinulla on hyviä taitoja työn tekoon enkä nää ongelmia sen kanssa.Sinulla on hyvä vainu raha asioissa joss onnistut hyvin.Zonette


      • Vuosi2018rakkaus

        Kiitos Zonette,
        Millaisia miehiä näet minulle ja matkan takana onko kaukana?


      • Vuosi2018rakkaus kirjoitti:

        Kiitos Zonette,
        Millaisia miehiä näet minulle ja matkan takana onko kaukana?

        Idiootti.

        Joka ämmällä on ainakin 50 äijää kattomassa saisko niitä köyriä.

        Ei vaadi zonettelta kovin kummoista kykyä.


    • Leenamariitta

      Hei, mitä nousee työhön ja asumiseen? Muutto vieraalle paikkakunnalle muutama kuukausi sitten.

      • Oletko suhteessa jonkun kanssa kun täällä näkyy selaista ja koti asiat ovat hyvin sinulla.Asunto tulee olemaan selainen jossa viihdyt ja tunnet sen kodiksesi.Sinulla on niin mahtavaintuutaitio että toiveesi myös työn suhteen onnistuu.Täällä näkyy myös jokin perintö juttu nousevan esille tulevaisuudessa.Zonette


      • Leenamariitta
        zonette222 kirjoitti:

        Oletko suhteessa jonkun kanssa kun täällä näkyy selaista ja koti asiat ovat hyvin sinulla.Asunto tulee olemaan selainen jossa viihdyt ja tunnet sen kodiksesi.Sinulla on niin mahtavaintuutaitio että toiveesi myös työn suhteen onnistuu.Täällä näkyy myös jokin perintö juttu nousevan esille tulevaisuudessa.Zonette

        Kiitos paljon! Kotiasiat hyvin pitkästä aikaa. Kuulostaa ihanalta. Taitaa liittyä miehen sukuun tuo perintöjuttu joskus? Kiitos <3


    • myösmulle

      Hei!
      katsotko myös mulle, miten elämäni etenee? Raha, rakkaus, terveys ja ylipäätään seuraavat kuukaudet.

      • Nyt on hyvä aika neuvotella työ asioista koska sinulla virtaa adrealiinin suonisasi ja se joudutaa työssä onnistumista .Tällä on edessä houkuteleva työtarjous.Nään sinut jotenkin yksinäisenä koska pettymys näkyy täällä myös.Se on kohta ohi ja rakkauskin astuu kuvaan uudessa muodossa.Terveyteen liityviä ongelmia ei tässä näy muuta kuin onko sinun käsissä joitain ogelmia esintynyt lähi aikoina?Zonette


      • myösmulle

        Kiitos zonette222, monta asiaa meni kohdalleen, olet huippu :) hyvää talven jatkoa!


    • Tosisurullinen

      Hei Zonette, katsoisitko minullekin ihmissuhteisiin ja talouteen mitä olisi tulossa. Kiitos kovasti jo etukäteen.

      • Sinulla on ollut monta haastetta elämäsi varella niin ihmissuhteissa juin taloudelisissa asioissa.Olet ollut ahdistunut viettänyt ubetomia öitä.Edesäsi on tehtävän loppuun saataminen sota on käyty uusi alku on edessä ja näyttää paremalta.Sinulla on vahva yhteys meneisyyteen ja siltä palaa ihminen takaisin elämääsi.Myös mutto tässä näkyy palaatko takaisin mene ja tiedä päätös on sinun.EN nää että sinun kannataa olla huolisasi taloudellisista asioista.Enemmän olen huolisani sinusta.Pidä huoli itsestäsi.Zonette


      • Tosisurullinen

        Voi kiitos totta joka sana, yritän pitää tästä lähtien parempaa huolta itsestäni. Tosi paljon on vaikeuksia ollut ja pahaa mieltä ja ahdistusta.


    • kissantassuja

      Moi!
      Mitäpä näkyy minulle ihan noin yleensä, nouseeko jotain esiin. Keveneekö elämän kulku?

      • zonette

        Jokin asia on tulossa esille elämäsäsi ja se tietää jonkin salaisuuden paljastumista.Luota vaistoihin elämäsäsi sinulla on kykyjä nähdä asioita luota niinhin.Täällä näkyy vastoin käymisiä pidä pintasi ,napakka päätäväinen toiminta johtaa tuloksiin asioissa.Mikä meltäsi painaa?Raha asiasi tulee järjestymään.Rakkaus on jolainlailla lepotilassa viellä,vai eikö sinua kiinosta tällä hetkellä?Kevättä kohti mentäessä sekin korjaantuu.Toiveesi toteutuu mutta ei niin kuin olit ajatellut hyvin kuitenkin.Älä ole huolisasi vaikka nyt tuntuu että se on kuin nuoralla tanssimista.Zonette


      • kissantassuja

        Monet kiitokset Zonette mielenkiintoisesta tulkinnasta. Monin tavoin ajatuksia herättävä ja avaava. Mitähän mahtaa olla esiin paljastumassa, ja se rakkaus on hyvin lepotilassa todellakin:) Vaistoja ja päättäväisyyttä , toivon todellakin myös otse itselleni.


    • Nainenvm-67

      Entäpä minulle, mitä näet?
      Olen masentunut ja vailla ystävää. Ei miesystävääkään löydy. Entä nykyinen työpaikkani, mitä näet siihen?
      Entä löydänkö itselleni jonkun läheisen ystävän?
      Olen pyytänyt ex:ää että lähtisi kanssani syömään, mitä näet siihen ja voitanko hänet uudelleen itselleni, tosin hän on nyt suhteessa toisen kanssa?
      Eräs vanhempi naislääkäri... tuntuu, että hän olisi kiinnostunut minusta tai haluaisi ystävystyä, näetkö tähän mitään?

      • zonette

        Vaikka työpaikalasi onki epäsovinaisia ihmisiä ,Ota riski työsisuhteen jota oletkin ajatellut.Koska käännettä parempaan on näkyvissä.Kyllä näkisin että eksäsi viellä lähtee kanssasi syömään. Hänellä on seesteinen aika meneilään ja järjestelee asioitaan.Onko hänellä nuorempi tämä naistuttavuus nyt ja ei asu samalla psikkakunalla?Näytäis että hän on poistumassa hänen elämästää.Ei hän palaa luoksesi takaisin mutta hyvä on olla ystävinä.Olenaina sanonut että älä hylkää vihlla ketään sillä voit tarvita häntä joskus avuksesi.Sen takia on hyvä että pitää ystävät jasassa vaikka sukdet joskus ristiin menevätkin.Sinulla on tulossa uusi ihmissuhde elämääsi tässä piakoin ota hänet avosylin vastaan.Lääkäri ei ole sinulle tarkoitettu paha mieli siitä vain tulee ja lyhyt juttu.Zonette


      • Nainenvm-67

        Tarkoitatko työpaikan riskin otolla sitä, että palaan sinne takaisin?
        En ole koskaan tavannut hänen uutta naisystävää, joten iästä en osaa sanoa.
        Millä aikavälillä uskot, että uusi ihminen astuu elämääni?
        Jos ehdottaisin lääkärille ystävyyttä niin hän ei ilmeisesti siihen suostuisi siis?
        Kiitos kun vatasit. Nämä antaa minulle taas voimia jatkaa eteenpäin.
        Kiitos jos vielä vastaat tarkentaen näihin.


    • viisvitonennainen

      Rakkautta, kumppania, löydänkö? Vai oliko se tämän elämän osalta tässä?

      Kiitos!

      • zonette

        Tämä tökki ja yhteys ei oikein toimi .No niin nyt näinä aikoina tiettyä varovaisuutta ihmissuhteissa kannataa pitääkin.Täällä on tulossa uusi alku ihmissuhteeseen jotenkin se tuntuu tärkeämältä kuin ajemmat suhteet aidolta sellaiselta.Silloin yksinäisyys ja koleus haihtuu elämästäsi.Jossakin riita asiassa tulee päätymään sinun eduksesi.Zonette


      • zonette

        tuliko perille?


      • viisvitonennainen

        Kiitos, tuli perille. Voi olisipa ihanaa. Toisaalta, vaikka olen tottunut tähän yksin oloon, oikeanlainen kumppani olisi mukava. Osaatko sanoa kuinka kaukana tämä ihmissuhde vielä on? Ja millä elämänalueella tämä riita on? Olemassa oleva riita vai tuleva?
        Kiitos! :)


    • Neilikka1234

      Olen nainen ,yksin asuva,en mikään tyttönen enään.Lapset aikuisia,asunut yksin jo monta vuotta.Ei tämäkään olotila huono ole,mutta kyllä kaipaan miestä vierelleni. Mutta miksi olen yksin,sitä mietin.Jos minulle on jossain joku,miten mennä häntä kohti?Onko näkyvissä ketään kenen kanssa voisin jakaa elämäni ?

    • Ymmälläänoleva

      Vaalean skorpionimiehen aatoksia minua kohtaan kyselisin.

    • Happysong

      Hei, katsotko minullekin. Onko nyt hyvä aika tehdä asuntokaupat? Kuinka käy työpaikan muutoksissa?

    • kaikkeasitäkyseleekin

      Pitkä mies naapurista johon tutustuin 1.5v sitten, koin jonkin vetovoiman välillemme. Mahtaako olla vain minun päässäni kaikki, vai ajatteleeko minua ikinä?

    • viiriäisenpoikanen

      Katsoisitko vielä Zonette. Olen jotenkni hädissäni, ja paljon vastuuta. Miehen kanssa olen ollut vuosia yhdessä, mutta eri osoitteet. Saako tämä mies asunnon ja työ paikan? Pysyykö vierelläni vai häviääkö?
      Näetkö polkuuni raha asiat paraneeko ne?

    • eero23

      Saanko takaisin terveyteni vielä tänä keväänä

    • rakkautta_minullekkin

      Ristiverinen äiti kyselee rakkauden perään. Elämä on ollut kovaa ja raskasta. Joko on minun vuoroni saada suhde jossa olen onnellinen? Olen tutustunut mieheen jolle en kuitenkaan kelvannut kuin kaveriksi, itsetunto syöty jo edellisessä suhteessa pakkasen puolelle ja nämä "pakit" vaan pahensi asiaa. Näkyykö minulle miestä ja jos näkyy niin mistä hän löytyy vai onko jo elämässäni? millainen hän on?

      Kauniisti kiittäen jos ennätät vastailla :)

    • Kaisukatariina

      Mitä näet minulle, ,elämänmuutos menossa, mitä näet parisuhteesta, onko hän se oikea minulle ? Välillä tuntuu , että on ja sitten välillä' taas iskee epäluottamus ja epäily ja pelko , onko muutos sittenkin oikea. Mitä näet jatkosta, Zonette? Kiitos etukäteen!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe