Moi kaikille!
Koko Suomi hiljenee,kun presidenttiä taas valitaan.Ehdokas vaihtoehtoja on yhtä paljon kuin mielipiteitä.Mutta kuka on suosikkisi Suomi24ssä?
Mielipiteitä kaivetaan
VaraJesse
4
707
Vastaukset
- näillämennäännyt
Suomen kansa sai mitä tilasi. Suomessa on vaan rikkaita hyvin pärjääviä ihmisiä , koska vaalitulos on tälläinen. Joten köyhät kyykkyyn ja nälkäjonot vaan pitenee:(
- voikkaanpoika
Kerro miten presidentin vaalitulos ja presidentti vaikuttavat nälkäjonoihin ja köyhyyteen?????
- Mitäpäminätässä
Ymmärtääkseni kysyjä kysyi Suomi24:n suosikkia
Itse täytyy sanoa,että vanhemmissa on useita "hahmoja", kummassakin sukupuolessa joiden kanssa mukava sanailla.Niccejä en luettelemaan erikseen ala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308