Outo tunne

09032005

Oon 12v poika. Välil himas tuntuu ku "en ois olemas", ajattelen jotai ja huomaan et oon kävelly esim olkkarist keittiöln (autopilootti ottaa vallan) välil silmät sumenee, pökerryttää, en tunne omaa kehoa, masennun. Mikä ihme mul on?

12

1042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HouseMD

      Häkämyrkytys.

    • mauri14v

      Enpä osaa sanoa :( Lääkärillä käynti olis paras :)

    • andrukela

      Kato jos oireet täsmää depresonalisaation tai derealisaation kanssa.

    • Kdkdjdjdjdjjdjdjdjdjsjs

      Hei oliko muita oireita myös esim huimaus, äkillinen työmuistin pimentyminen yms. Itse olen kärsinyt samantyyliisistä oireista noin vuoden verran ja ne alkoivat, kun sain aivotärähdyksen. Onneksi itselläni oireet ovat kokoajan lähteneet enemmän pois ja oman arvioni mukaan ensi kesänä niitä ei enää olisi.

    • voisikosolla

      Varmaankin liittyy kasvamiseen. Tuossa iässä kroppa kuluttaa paljon ja jos olet syönyt huonosti, niin sokeriarvot alkaa heittelee ja tulee juuri tuollaisia "outoja" tuntemuksia. Muista syödä monipuolisesti. Itsellä oli tuollaisia samanlaisia tuntemuksia ja tiedän etten 12 vuotiaana osannut syödä terveellisesti, koska kotona ei silloin ollut terveellistä ruokaa, eikä mitään rutiinin omaisia ruoka-aikatauluja. Myöhemmässä iässä tajusin olla tarkempana noissa asioissa. Nuorempana toitotettiin monipuolista ruokavalioo, mutta eihän 12-vuotias napero tuollaisia ajattele, jos kotona sellaista ei ole edes tarjolla. Uskoisin että omalla kohdalla huono koulumenestys johtui paljolti siitä, etten saanut riittävästi ravintoa, niin ei oikeen aivotkaan silloin pelaa kunnolla.
      Tuntuuko että sulla voisi olla yhtään samanlainen tilanne ?

    • fastasfuckboi

      Nouset ylös liian nopee

    • Oireesi voisivat sopia myös sisäilmaongelmien aiheuttamiksi.

      Minäkin suosittelen lääkärissä käyntiä. Puhu edes vanhemmillesi. Näillä nettiarvailuilla tilanne ei selviä.

    • iheminen

      Normaalia se on, itselläkin tapahtuu tätä silloin tällöin.
      En usko että se mitään vaarallista ole, ja mihinkään salaliittoteorioihin ei kannata uskoa.
      Aivan normaalia!

    • Asiantuntijallepuhumaan

      Käy puhumassa lääkärille tai terveydenhoitajalle, näin ainakin minä tekisin sinun asemassasi.

    • Kapteeniupponalle

      Ittel ollu sellanen et yhtäkk esim koulumatkalla tajuan että olen kävelyt vaikka 100 metriä, vaikka se tuntui joltain 10 metriltä. Ja välillä unohdan että vedin vessan jo, suljin jääkaapin oven, yms. Että tiedän tunteen. Tuskin mitään vakavaa

      • Sitä kutsutaan ajatuksissaan olemiseksi. Tapahtuu kaikille.


    • voiollanormaalia

      ajatuksissaan oleminen ei ole vaarallista. oikea poissaolokohtaus on sellainen, jossa tippuu jo tavaratkin kädestä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe