Oon 12v poika. Välil himas tuntuu ku "en ois olemas", ajattelen jotai ja huomaan et oon kävelly esim olkkarist keittiöln (autopilootti ottaa vallan) välil silmät sumenee, pökerryttää, en tunne omaa kehoa, masennun. Mikä ihme mul on?
Outo tunne
12
1042
Vastaukset
- HouseMD
Häkämyrkytys.
- mauri14v
Enpä osaa sanoa :( Lääkärillä käynti olis paras :)
- andrukela
Kato jos oireet täsmää depresonalisaation tai derealisaation kanssa.
- Kdkdjdjdjdjjdjdjdjdjsjs
Hei oliko muita oireita myös esim huimaus, äkillinen työmuistin pimentyminen yms. Itse olen kärsinyt samantyyliisistä oireista noin vuoden verran ja ne alkoivat, kun sain aivotärähdyksen. Onneksi itselläni oireet ovat kokoajan lähteneet enemmän pois ja oman arvioni mukaan ensi kesänä niitä ei enää olisi.
- voisikosolla
Varmaankin liittyy kasvamiseen. Tuossa iässä kroppa kuluttaa paljon ja jos olet syönyt huonosti, niin sokeriarvot alkaa heittelee ja tulee juuri tuollaisia "outoja" tuntemuksia. Muista syödä monipuolisesti. Itsellä oli tuollaisia samanlaisia tuntemuksia ja tiedän etten 12 vuotiaana osannut syödä terveellisesti, koska kotona ei silloin ollut terveellistä ruokaa, eikä mitään rutiinin omaisia ruoka-aikatauluja. Myöhemmässä iässä tajusin olla tarkempana noissa asioissa. Nuorempana toitotettiin monipuolista ruokavalioo, mutta eihän 12-vuotias napero tuollaisia ajattele, jos kotona sellaista ei ole edes tarjolla. Uskoisin että omalla kohdalla huono koulumenestys johtui paljolti siitä, etten saanut riittävästi ravintoa, niin ei oikeen aivotkaan silloin pelaa kunnolla.
Tuntuuko että sulla voisi olla yhtään samanlainen tilanne ? - fastasfuckboi
Nouset ylös liian nopee
Oireesi voisivat sopia myös sisäilmaongelmien aiheuttamiksi.
Minäkin suosittelen lääkärissä käyntiä. Puhu edes vanhemmillesi. Näillä nettiarvailuilla tilanne ei selviä.- iheminen
Normaalia se on, itselläkin tapahtuu tätä silloin tällöin.
En usko että se mitään vaarallista ole, ja mihinkään salaliittoteorioihin ei kannata uskoa.
Aivan normaalia! - Asiantuntijallepuhumaan
Käy puhumassa lääkärille tai terveydenhoitajalle, näin ainakin minä tekisin sinun asemassasi.
- Kapteeniupponalle
Ittel ollu sellanen et yhtäkk esim koulumatkalla tajuan että olen kävelyt vaikka 100 metriä, vaikka se tuntui joltain 10 metriltä. Ja välillä unohdan että vedin vessan jo, suljin jääkaapin oven, yms. Että tiedän tunteen. Tuskin mitään vakavaa
- voiollanormaalia
ajatuksissaan oleminen ei ole vaarallista. oikea poissaolokohtaus on sellainen, jossa tippuu jo tavaratkin kädestä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638