tyttäreni 5v ei suostu sanomaan kirjaimia s,r,j ja h
muuten puhua pälpättää mutta nuo puuttuu.ADHD:tä
epäillään ylivilkkauden takia,mutta voiko siitä johtua tuo kirjainten puuttuminen ja miten saan hänet ne oppimaan?olemme jonossa puheterapeutille.
kirjainpuutos
äite
2
446
Vastaukset
- äiti
Meillä myös 5-vuotias poika puhua pälpättää mutta puhe on vielä hiukan epäselvää ja puuttuu muutamia kirjaimia. Kävimme "tutustumassa" puheterapauttiin, joka sanoi että ei ole huolestuttavaa jos puuttuu tämän ikäisenä kirjaimia tai vokaalit vaihtavat paikkaa, eskari-ikäisenä aletaan enempi paikkailemaan puhetta. Kyllä ne sieltä löytyy ja jos ei löydy, niin vuoden päästä uudelleen puheterapeutille.
- äiskä-
Meilläkin 5-v pojalta puuttuu puheesta muutamia kirjaimia. Puheterapia alkaa pian. R- ja S- kirjaimien puutteesta ei kannata kuulemma huolestua vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059