Miksi Jasmin ei ole duunissa Saulin tiimissä?

Jasmin väittää tuntevansa Jenni Haukion ja olleensa kahvinkeittäjä "Saulin tiimissä". Miksi ihmeessä tuota monitaituria ja politiikan asiantuntijaa ei ole rekrytoitu Saulin tiimiin nyt sunnuntaiksi? Luulisi että celebrity model olisi suoranainen johtohahmo vaalihässäköissä? Jasmininhan piti itsekin siirtyä takaisin politiikkaan - eli mitä ihmettä on tapahtunut? Eikait suomi vaan ole menettämässä parasta poliitikkoa evö?

31

1251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äly.hoi

      Ei jasmin ehdi, kun pitää leipoa ja kuvata vasenta poskea

      • Koooodii

        Mitä noissa poistetuissa kommenteissa oli? Jaska on ollu taas koodaamassa...


    • ghhhghgh

      Oulun mustilainen ei osaa oikeasti edes kahvia keittää. Ainoa taito poliittisella kentällä on ilmapallojen jakaminen.

      • VaihtuuVaihtuu

        Ja jakaminen muutoinkin.


    • Rtuohg

      On taas aloittajalla huolenaiheet, huh huh...

      • 4fffffff

        Mees ny penska tutimaan.


    • kylmäannan

      Melkein arvaa, mitä ton Jassun mielessä liikkuu, kun tuijottelee herroja.

      • Tuollaisella kuvalla hän kuvittelee tekevänsä vaikutuksen englanninkielisiin papparaisiin. Siksi hän on valinnut huolellisesti kuvateksteihin mm. "tiimi" sanan, joka kääntyy translatorilla kivasti englanniksi. Hän tosissaan kuvittelee että papparaiset lukee tämän instaa ja kelaa että voi hyvä tavaton mun ex on tosiaan "presidentin tiimissä" :D


      • muuttunut.negatiivisesti
        JättiKlitta kirjoitti:

        Tuollaisella kuvalla hän kuvittelee tekevänsä vaikutuksen englanninkielisiin papparaisiin. Siksi hän on valinnut huolellisesti kuvateksteihin mm. "tiimi" sanan, joka kääntyy translatorilla kivasti englanniksi. Hän tosissaan kuvittelee että papparaiset lukee tämän instaa ja kelaa että voi hyvä tavaton mun ex on tosiaan "presidentin tiimissä" :D

        Tuossa kuvassa Jasso vielä ihan nätti, nykyisin rupsahtanut veltto rusina.


      • muuttunut.negatiivisesti kirjoitti:

        Tuossa kuvassa Jasso vielä ihan nätti, nykyisin rupsahtanut veltto rusina.

        Kaukana nätistä. Kahvinkaatelija on tälläytynyt kuin iltajuhliin. Kaikki muut on rennosti karvalakit käsissään.


    • Tuuliviiri

      Jassu on viimeksi tehnyt vaalityötä Briteissä, työväenpuolueen riveissä. Ilmapallojen jakajana. Ehkä on vähän vaikea päästä takaisin Oulun kokoomuksen hommiin. Yritystä ilmeisesti oli, kun paluutaan politiikkaan eri puolilla somea toitotti. Tuuliviiri mikä tuuliviiri.

    • Yrmynä

      Miks jassolla oli kuvassa noin hapan ilme? Suu alaspäin, katse musta ja kädetkin kertoo kireydestä. Nolottiko kun oli mennyt laittamaan noin paksut pakkelit naamaan ja näytti lähinnä transulta?

      • jassurassu

        Ei Jassua nolota mikään! Yrittää olla oikein söpö, huulet mutrullaan ja salaperäinen (tyhmä) katse, että "hei, miehet, mäkin olen täällä!"


    • VoiEIJasuu

      Jasu on pyörinut tilaisuudessa verkot auki, häikäilemätön lokki. Unohtunut se kahvinkeitto kokonaan tai sitten on kiukutellut kun on täytynyt sitä hommaa tehdä vaikka paljon tärkeämmät asiat ovat kesken (opportunismi, lahkeisiintarttuminen).

      Potkut on saanut. Ehkä se siksi käänsi takkia työväkeen. Mahtaa harmittaa kun paluuta kokkareihin ei ole. Vaalikäytöskin oli niin noloa pissistelyä vaalilipukkeen numeron julkaisuine. KAIKKI menee päin mäntyä!

    • Tyhjät.tynnyrit
      • tyhmät.on.riski

        Opetuslautakunnan VARAjäsen ennen ensimmäisiäkään kuntavaaleja..Hmm..Mitenköhän pääsee opetuslautakunnan varajäseneksi ihan pystymetsästä? Ja vieläpä tuollainen henkilö, jolla ei ole koulutuksesta mitään tietoa! Koulutuksensa jäänyt heikoilla arvosanoilla suoritettuun peruskouluun..

        Jokin mättää kunnallisten luottamustoimien jakamisessa ja pahasti!

        No, onneksi tuo lokki tuskin on päässyt mukaan tärkeisiin kokouksiin VARAjäsenenä.


      • Eienolerobotti

        Jassun kirjoitustyylin taatut merkit tuossakin esillä:' Ja ei, en ole koko aikaa Suomessa..' ja ' Ja kyllä, tietyllä tavalla...' Noistahan sen tunnistaa aina täällä palstallakin.


    • EiHullumpaa

      Kansanedustajaksi pyrkiminen ei olisi hullumpi idea. Ei eduskuntaan pääsemiseksi tutkintoja tarvita ja on esimerkkejä aikaisemmilta vuosilta kauneuden vaikutuksesta äänimääriin, Karpela.
      Läpimennessään Jasmin saisi velkansa maksettua ja kartuttaisi osaamistaan vaikka samoin kuin Nasima, joka on nyt Helsingin johtoportaassa.
      Kannustan yrittämään.

      • VaikkaKauniitaMolemmat

        Anteeksi että epäilen kaunista Jasminia, mutta riittävätkö Jasminin rahkeet edes Karpelan tasolle?


      • ohhohoh
        VaikkaKauniitaMolemmat kirjoitti:

        Anteeksi että epäilen kaunista Jasminia, mutta riittävätkö Jasminin rahkeet edes Karpelan tasolle?

        No jo olisi luotettava ja viisas nainen kansaa edustamassa, Jasmin Mäntylä!!??


      • Ai.Kui
        ohhohoh kirjoitti:

        No jo olisi luotettava ja viisas nainen kansaa edustamassa, Jasmin Mäntylä!!??

        Boobs! Woohoo! :D


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      133
      1342
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1195
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      846
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      156
      832
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      150
      733
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      728
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      588
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      575
    Aihe