Olen suurmies ja mahtava siksi minuöle kelpaa vain yksi kaunokainen joka olisi prinsessani
Hän tosin on kovin pahastunut nytten ja ilmeisesti höpisee hulluja
En sinäänsä välitä moisesta käytöksestä, on hyvä että mielikuvitusta löytyy
.
Hmm hmm. Olen jopa lopettanut viininjuopotteluni, ei tehnyt kovinkaan suurta vaikutusta häneen
Koska olen laiska
.
Mutta osaan soittaa hienosti sulosointuja jopa viheltää komeasti kuin talitiainen harvojen hampaiteni välistä
.
Se kuulostaa kuin myrskytuulen viimalta itämeren saaristossa
Olen suurmies ja mahtava
4
149
Vastaukset
- silmätlupsaa
Oliko muuta? Mieti sitä, koska itse aiheutit sen pahastumisen minulle. Ja voin sanoa, että se ei anna kovin hyvää vaikutusta sinusta.
- 5cardcharlie
Ota prinsessaksi joku lumikeiju, sehän olisi sellainen kaunotar, heittää pehmeitä lumihiutaleitakin päälle tarvittaessa.
Mainoksissakin näkyy joskus "lumikeijua", kurkkukipuun heittää taikasauvalla lunta ja se auttaa :) - Elluhalloyb
NAIS VERI NAIS..😂😂😂😂😂😂
- 5cardcharlie
Nyt olen kyllä idean jäljillä että mitenkähän tuollaista käsikirjoitusta jatkaisi, tuli stoppi sellaiseen kohtaan että kun "muoviset sotakoneet ylipäällikön luona", sillä oli isompi muovinen tankki pöytälaatikossa, josta syystä pitää lähteä ostamaan isompia voimia kauppaan.
Mutta: miten jatkuisi sitten, niin, tyttöjen huolestuttavia tarinoita palstalta, eli sitten törmäilisi tyttöihin päivällä erilaisissa tapahtumissa ja yrittäisi jotenkin auttaa, jotain tuollaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711102- 468571
- 1355388
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 562584
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak432123- 281816