Lisääkö Islam rasismia.

kritiikki

Me tiedämme Islamin-uskoisten suhtautumistavan länsimaiseen ihmiseen.

Kun esim. täällä asuva Islam-uskoinen kuvittelee hyödyttävänsä Islamia uskontona, hänellä uskontonsa mukaan on oikeus ja velvollisuus: Valehdella, huijata, pettää ym. vääräuskoisia joita me suomalaiset olemme heille.

Länsimaiset naiset ovat muslimi-miehille ainoastaan objekteja. Huoria, joille saa tehdä mitä tahansa uskonnon nimissä. (Mahdollinen yhteinen lapsi kuuluu 100%:sesti miehelle. Äiti on puhtaan yksinkertaisesti länsimainen lutka.

Palkkatyönteko on erityisen häpeällistä suomalais-yrityksissä koska niitä johtaa vääräuskoinen.
Kebap-kioskia voi pitää. Suomalainen lainsäädäntö kuitenkin on tarkoitettu lähinnä rikottavaksi.

Tässä muutama ihan oikea esimerkki muslimin velvollisuuksista esim. suomalaisia kohtaan. (Pitää muistaa että jokainen muslimi on uskovainen ja Islam on laki. Ei ole muita lakeja.

Siis päätelmä. Mitä enemmän ihmiset tulevat tietoiseksi Islamin maailmanvalloitus-pyrkimyksistä, (jota länsimaiden asuttaminen Islamilaisilla on, ja joka on osa suunnitelmaa) niin vastustus länsimaiden kansalaisten keskuudessa kasvaa samaa vauhtia. (Oikeisto-populisti-ehdokkaat jne.)


Onko kaikki rasismia kun yksilötaholla Islamin-uskoista kohdellaan väärin Islaminuskoisen itsensä mielestä?

Onko realismia silloin tällöin esim. ravintolassa kaataa oluttuoppi muslimimiehen niskaan, (joissa heitä muuten runsaasti oleskelee) kun näkee heidän kyttäilevän suomalaisia
sisariamme, ja kun kuitenkin tiedämme heidän todelliset tarkoitusperänsä.
(Joka siis on länsimaiden moraalisen rappeutumisen nopeuttaminen ja sen jälkeinen Islamilainen vallankumous).

ps. Sanotaan nyt sekin että en ole suomalaisesta naisesta mustasukkainen. Minulla on omani ja se kyllä riittää.
Tekee silti mieleni sanoa, ottakaa tytöt vaikka engelsmanni, sakemanni, jenkki, ruottalainen tai vaikka venäläinen mutta älkää ottako muslimia.

24

1640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petri

      Olet harvinaisen oikeassa, vaikka kärjistät joissakin kohdissa. Eurooppalaisten ja amerikkalaisten pitäisi vihdoinkin aikaa olemaan ylpeitä varsin toimivasta yhteiskunta järjästyksestä. Meillä on jokinmoinen tasa-arvo ja demokratia ja oikeuslaitos on pitkälle puolueeton. Onhan meillä omat ongelmat, kuten kaikkia jäytävä globalisaatio.

      Taannoin ruotsissa tapahtunut kurdinaisen murha oli hyvä osoitus muslimien moraalista. Tälläistä moraalia ei tule hyväksyä, vaan yhteiskunnan on tehtävä kaikki tälläisten ajatusten kitkemiseksi. Täydellinen integraatio tai ei mitään

      Vaikka en ole millään muotoa patriootti, niin on se Suomi harvinaisen hyvä paikka elää. Suomessa säädetään järkeviä lakeja, joka edesauttavat kansan tasa-arvoa ja uskonto on enään kurjositeetti, joka ei ole minkäänlaista vaikutusta tehtyyn yhteiskunta politiikkaan.

      ELI Olkaamme ylpeitä omasta yhteiskunnasta ja pitäkäämme huoli, että sitä ei päästä muuttamaan minkään ulkoa tuleen ideologian ( uskonnollisen tai poliittisen ) toimesta.

    • Kikura

      Puhut asiaa. Tiedän, että tavallisen suomalaisen karvat nousevat pystyyn hänen lukiessaan tekstiäsi ja moni tarttuu jo näppäimistöön kirjoittaakseen kiukkuisen vastauksen, jossa sinua haukutaan rasistiksi ja peräänkuulutetaan suvaitsevaisuutta sekä ihmetellään miksi erilaisuutta ei voida hyväksyä...

      Suvaitsevaisuutta sekä "rotujen" ja uskontojen tasa-arvoa vaativat eivät tunnu millään käsittävän sitä mitä islam todella merkitsee niille jotka sen alaisuuteen ovat kasvaneet. Kirjoituksessasi kuvaat muslimin ajattelutapaa juuri sellaisena kuin se todellakin on. Juuri näin he ajattelevat muista kuin muslimeista. Me olemme heille olemassa vain ja ainoastaan hyötymistarkoituksessa, sekä yhteiskuntana että yksilöinä. Ihmisiä emme ole koska emme ole muslimeja. Sanonta " you can take the nigger out of the jungle but you can`t take the jungle out of the nigger" pätee myös muslimeihin: voit viedä muslimin pois islamin vaikutuspiiristä muttet voi koskaan poistaa islamin vaikutusta muslimista. Vaikka muslim vaikuttaisi kuinka integroituneelta hyvänsä, syvällä sisimmässään hän on aina muslim ja toimii sen mukaan.

      En suosittele kaljan kaatamista kenenkään päähän, heh heh, mutta jonkinlainen kansanliike tai vastaava olisi saatava aikaan suomalaisten silmien avaamiseksi. Ei ole rasismia eikä suvaitsemattomuutta puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Emme tarvitse muslimeja emmekä islamia "rikastuttamaan" yhteiskuntaamme, koska se rikkaus paljastuu lopulta kivikautiseksi hierarkiseksi järjestelmäksi, jossa ihmisoikeus on kirosana.

    • come on

      Tässä taas oiva esimerkki, anteeksi vaan suomalaisesta, tyhmyydestä. Itse ollaan niin polleena edustamassa kristittyä kulttuuria kaljakuppilassa kaadellen oluttuoppeja ihmisten niskaan, sitten kirjoitellaan kuinka huonoja ja epäkohteliaita muslimit ovat. Huhuh.. Varmaan jokaikinen suomalaismies on kaljaa kittaava, vaimoaan pahopitelevä tai perheensä tappava mies, koska uutisotsikot lähes viikottain kertovat ikävistä tapahtumista. Verraten siihen, että kaikki muslimit ovat tappajia yhden esimerkin takia.

      Kyllä huomaa ettet ole pahemmin asioihin perehtynyt, muuten kuin lukemalla lehtien lööppejä ja siksi uskotkin että kaikki muslimit ovat samanlaisia. Et varmaankaan edes tunne yhtään muslimia. Mutta minkäs sille mahtaa, jos puhuu tietämättään..Suosittelisin kuitenkin tutustumista asiaan ja sen jälkeen ehkä keskusteluakin.

      T

      • ei hävetä

        Tunnen aika monta muslimia,enimmäkseen (valitettavasti)miehiä ja näistä n.100:sta 99% on sitä mieltä,että ensin on miehet,sitten lapset,sitten koirat,vasta senjälkeen tulee naiset! Hyväksytkö tämän järjestyksen,jos olet länsimainen,suomalainen,sivistynyt ihminen? Minä en hyväksy,ja toivottaisinkin heille ihanaa kotimatkaa,jos sen tekisivät!!


      • frodo
        ei hävetä kirjoitti:

        Tunnen aika monta muslimia,enimmäkseen (valitettavasti)miehiä ja näistä n.100:sta 99% on sitä mieltä,että ensin on miehet,sitten lapset,sitten koirat,vasta senjälkeen tulee naiset! Hyväksytkö tämän järjestyksen,jos olet länsimainen,suomalainen,sivistynyt ihminen? Minä en hyväksy,ja toivottaisinkin heille ihanaa kotimatkaa,jos sen tekisivät!!

        millaisten ihmisten kanssa seuraa pidät? Ei ole ihmekään ettet pidä muslimeista, jos olet tuollaisten tuttu...


      • eroja
        frodo kirjoitti:

        millaisten ihmisten kanssa seuraa pidät? Ei ole ihmekään ettet pidä muslimeista, jos olet tuollaisten tuttu...

        Kuinka sen nyt sanoisin;ihan julkisen elämän kautta olen "pakosta" heihin tutustunut,sanotaanpa vaikka elämän alkuun auttamisen merkeissä täällä.Siellä keskusteluissa arvomaailma tullut hyvin selväksi! Ymmärrät varmaan,etten enempää voi kertoa,vaikka kohdaltani onkin taaksejäänyttä elämää.Ristiriita omien näkemysteni ja heidän välillä niin suuri,että piti lopettaa tämänlaatuinen vapaaehtoishomma!Se siitä "seuranpidosta"!


      • Jas
        ei hävetä kirjoitti:

        Tunnen aika monta muslimia,enimmäkseen (valitettavasti)miehiä ja näistä n.100:sta 99% on sitä mieltä,että ensin on miehet,sitten lapset,sitten koirat,vasta senjälkeen tulee naiset! Hyväksytkö tämän järjestyksen,jos olet länsimainen,suomalainen,sivistynyt ihminen? Minä en hyväksy,ja toivottaisinkin heille ihanaa kotimatkaa,jos sen tekisivät!!

        Jahah. Kummallista. Minäkin tunnen monia muslimimiehiä eikä kukaan heistä ole asettanut tuollaista arvojärjestystä sen enempää puheissaan kuin teoissaankaan.

        Tunnen kyllä monia suomalaisia jotka "tietävät" tuollaista niinkuin kaikenlaista muutakin "faktaa". Ihan niinkuin nyt tämä kritiikkikin.


      • hei
        Jas kirjoitti:

        Jahah. Kummallista. Minäkin tunnen monia muslimimiehiä eikä kukaan heistä ole asettanut tuollaista arvojärjestystä sen enempää puheissaan kuin teoissaankaan.

        Tunnen kyllä monia suomalaisia jotka "tietävät" tuollaista niinkuin kaikenlaista muutakin "faktaa". Ihan niinkuin nyt tämä kritiikkikin.

        Eikö tuo edellinen (näkemyksissä eroja) valottanut Sulle asiaa yhtään??


      • Jas
        hei kirjoitti:

        Eikö tuo edellinen (näkemyksissä eroja) valottanut Sulle asiaa yhtään??

        Senkö perusteella minun pitäisi yhtäkkiä ymmärtää että kaikki se, minkä olen itse nähnyt ja kokenut onkin pelkkää harhaa???

        Itse myös tapasin osan heistä vapaaehtoistyön ja osan työtehtävien kautta. Kokemus on edelleen se mikä se on enkä sen perusteella saa tukea noille jutuille.


      • Ope
        Jas kirjoitti:

        Senkö perusteella minun pitäisi yhtäkkiä ymmärtää että kaikki se, minkä olen itse nähnyt ja kokenut onkin pelkkää harhaa???

        Itse myös tapasin osan heistä vapaaehtoistyön ja osan työtehtävien kautta. Kokemus on edelleen se mikä se on enkä sen perusteella saa tukea noille jutuille.

        tietystikään muslimihurmuri kerro sitä järjestystä! Siksi käsityksesi on mikä on, Hyvä Nainen!
        Ollessani kymmenien muslimiesten kanssa vuosia yhteistyössä, olen melkoisen siivun oppinut heidän arvoistaan.
        Jokainen kertoo, että ottaisi vaimokseen vain neitsyen. Silti iskevät ravintoloissa suomalaista naista useitakin saman illan aikana. Mielestäni se on naisen alistamista. Mutta aikuisiahan suomen mimmit ravintoloissa ovat.
        Olen peräänkuluttanut näitä mainitsemiasi "hyviä muslimimiehiä" mutta eipä heitä ilmaannu! ??
        Ystäväni, joka on lautamies, kertoo kymmenistä tapauksista Suomen oikeusistuimissa, joissa törmätään näihin muslimimiesten käsityksiin oikeuksistaan.
        Eräskin sanoi (olin yleisössä oik salissa) että kotimaassaan "sellainen nainen olisi tapettu". Uhkui pyhää vihaa ja piti mielipidettään ja käytöstään oikeana ja saamaansa tuomiota naisensa pahoinpitelystä täysin vääränä. Naiselta oli irronnut hampaita ja kylkiluita murtunut.
        Ei siitä mihinkään pääsen, että juuri näiden herrojen tekemiset ovat iso ongelma Suomessa ja koko EUn alueella. Jos jopa 80 % omaa rikosrekisterin ja loputkin hyväksyvät veljiensä teot?


      • Jas
        Ope kirjoitti:

        tietystikään muslimihurmuri kerro sitä järjestystä! Siksi käsityksesi on mikä on, Hyvä Nainen!
        Ollessani kymmenien muslimiesten kanssa vuosia yhteistyössä, olen melkoisen siivun oppinut heidän arvoistaan.
        Jokainen kertoo, että ottaisi vaimokseen vain neitsyen. Silti iskevät ravintoloissa suomalaista naista useitakin saman illan aikana. Mielestäni se on naisen alistamista. Mutta aikuisiahan suomen mimmit ravintoloissa ovat.
        Olen peräänkuluttanut näitä mainitsemiasi "hyviä muslimimiehiä" mutta eipä heitä ilmaannu! ??
        Ystäväni, joka on lautamies, kertoo kymmenistä tapauksista Suomen oikeusistuimissa, joissa törmätään näihin muslimimiesten käsityksiin oikeuksistaan.
        Eräskin sanoi (olin yleisössä oik salissa) että kotimaassaan "sellainen nainen olisi tapettu". Uhkui pyhää vihaa ja piti mielipidettään ja käytöstään oikeana ja saamaansa tuomiota naisensa pahoinpitelystä täysin vääränä. Naiselta oli irronnut hampaita ja kylkiluita murtunut.
        Ei siitä mihinkään pääsen, että juuri näiden herrojen tekemiset ovat iso ongelma Suomessa ja koko EUn alueella. Jos jopa 80 % omaa rikosrekisterin ja loputkin hyväksyvät veljiensä teot?

        Luuletko puhuvasi naiselle kun minulle puhut?? ..

        Edelleen hyvin outoa tarinaa noin kokemukseni mukaan. Näistä tuntemistani muslimimiehistä kahdella on suomalainen vaimo jolla on lapsia edellisistä suhteista, neljä on naimisissa musliminaisen kanssa ja poikamiehiä on kaksi. Aviomiehet on hyvin uskollista sorttia eivätkä yhteisillä matkoilla koskaan le käyttäneet eteentulleita mahdollisuuksia hyväkseen. Poikamiehet ovat nuoria ja käyttäytyvät kuten poikamiehillä on tapana. Kummankaan suusta en ole kuullut tuollaisia puheita joita kuvailit. Tosin kumpikin on miehisiä miehiä, ja kun aina joku suomalaismies tulee sönköttämään tuollaisia kuin sinä teet niin antavathan he takaisin samalla mitalla.

        Lautamiehet näkevät lautamiestyössään pimeää puolta oli sitten kyseessä suomalainen tai syntyperältään vierasmaalainen tai kulttuuriltaan toisuskoinen. Samat lautamiehet ovat toimessaan olleet todistamassa todennäköisesti satoja pahonpitelyihin syyllistyneitä suomalaismiehiä joiden perustelut ovat aivan samoja. Surkeita miehenkuvatuksia ihan riippumatta syntyperästä.

        Sitten se 80%:nen rikosrekisteri... jos hakisit vähän muualta kuin pikkunatsiten propagandasivuilta nuo "faktat" :-D


      • VaadimmeVapauttamista

    • puhetta

      Heips!

      Sinä kritiikki olet oikeassa. En jaksa nyt laajemmin kommentoida mielipiteitäsi, totean vain sen, että linjasi on oikea. Meidän suomalaisten tulisi nimenomaan kunnioittaa omaamme ja olla ylpeitä siitä niin, ettemme ala kumartamaan kaiken maan kansalaisia jotka tänne tulevat ja elämään heidän ehdoillaan. Maassa maan tavalla. Kuulin esim. jutun että Espoon keskuksesta ois poistettu siniset betoniporsaat (oikeiden porsaisen näköisiä) koska ne loukkasivat muslimien uskoa. Jos juttu on tosi, se osoittaa mielestäni juuri sitä, mitä suomalaisten ei pitäisi olla. Aivan säälittävällä alemmuudentunteella kumarrella muulta tulleiden periaatteita. Ihmisiä täytyy kunnioittaa ihmisinä,olivatpa he sitten ulkomaalaisiakin, mutta samaa voi sitten myös odottaa heiltä!
      Emmehän mekään ulkomailla matkustaessamme tai asuessamme vaadi, että tuo Allahin patsas pois tuosta ym...

      • muslimi

        Ihmisen ja eläimen kuvan tekeminen on islamissa kielletty, eli patsaat yms. on kielletty. Tosin kyllähän muslimaissa patsaita ja kuvia näkee, mutta haluisinpa tietää missä maassa on Allahin patsas!!!


      • Tätä
        muslimi kirjoitti:

        Ihmisen ja eläimen kuvan tekeminen on islamissa kielletty, eli patsaat yms. on kielletty. Tosin kyllähän muslimaissa patsaita ja kuvia näkee, mutta haluisinpa tietää missä maassa on Allahin patsas!!!

        Heips Muslimi!

        Huomasin itsekin jälkeepäin, et ei muslimit taida Allah-patsaita pystyttää. Tuo patsas-esimerkki oli lähinnä tarkoittu esimerkiksi siitä, että eihän me ei-muslimitkaan muslimimaissa matkustettaessamme/asuessamme vaadi sellaisia asioita kiellettäväksi mikä sotii vakaumustamme vastaan. Maassa maan tavalla. Jos menen vierailulle moskeijaan, pukeudun kyllä niin ettei se muslimia loukkaa.


      • minulle
        muslimi kirjoitti:

        Ihmisen ja eläimen kuvan tekeminen on islamissa kielletty, eli patsaat yms. on kielletty. Tosin kyllähän muslimaissa patsaita ja kuvia näkee, mutta haluisinpa tietää missä maassa on Allahin patsas!!!

        Heips!

        Sinä muslimi näytät tosiaan ottavan ahkerasti kantaa täällä käytävään keskusteluun. Hyvä näin, että selvennät meille länsimaalaisille uskonne näkökantoja.
        Kerran eräässä kahvilassa kyselin eräältä Irakista kotoisin olevalta muslimilta sanomalehdestä lukemaani asiaa, johon hän ei antanut suoraa vastausta.
        Asia on tämä: lehdessä kerrottiin jostain muslimien kirjoittamsta kirjasesta, jossa neuvottiin miten naisia hakataan oikeaoppisesti niin ettei jää jälkiä. Se on kuulemma jossain internetissäkin saatavilla,mutta en pannut harmikseni osoitetta talteen. Mitä sinä sanot tähän? Voiko tällainen olla mahdollista ja millainen muslimi kirjoittaa/lukee oppiakseen tuollaista kirjaa?


      • Kikura
        minulle kirjoitti:

        Heips!

        Sinä muslimi näytät tosiaan ottavan ahkerasti kantaa täällä käytävään keskusteluun. Hyvä näin, että selvennät meille länsimaalaisille uskonne näkökantoja.
        Kerran eräässä kahvilassa kyselin eräältä Irakista kotoisin olevalta muslimilta sanomalehdestä lukemaani asiaa, johon hän ei antanut suoraa vastausta.
        Asia on tämä: lehdessä kerrottiin jostain muslimien kirjoittamsta kirjasesta, jossa neuvottiin miten naisia hakataan oikeaoppisesti niin ettei jää jälkiä. Se on kuulemma jossain internetissäkin saatavilla,mutta en pannut harmikseni osoitetta talteen. Mitä sinä sanot tähän? Voiko tällainen olla mahdollista ja millainen muslimi kirjoittaa/lukee oppiakseen tuollaista kirjaa?

        En tiedä kirjasista mitään mutta tietääkseni on ihan perimätiedon mukaista miehen "kurittaa" vaimoaan tarvittaessa. Mieshän on perheen pää ja hänen velvollisuutensa on huolehtia siitä, että perheessä noudatetaan koraanin ohjeita. Jos näin ei tapahdu hänen on "opetettava" niitä, jotka rikkovat Allahin käskyjä vastaan. On ihan miehen harkinnassa kuinka voimallisia keinoja "opettamiseen" käytetään...Voihan olla, että vaimo on kovapäinen eikä ymmärrä totella tai ei heti opi kaikkea mitä hänen miehensä hänelle yrittää opettaa...Mikäli opetustilanteessa joskun murtuu luu tai toinenkin tai oppilas peräti kuolee opetuksen yhteydessä saamiinsa vammoihin, paikallisen moskeijan imaami tai vastaava oppinut voi hieman puhutella miestä sanoen: no, ehkä seuraavan vaimon kanssa kannattaa olla vähän helläkätisempi...Allah on armahtavainen ja armelias ja kyseisessä tapahtumassahan vain opetuskeinot osoittautuivat liian koviksi. Sehän ei sinänsä ole miehen vika, että nainen on heikkoa laatua eikä tekoa siis lueta miehelle syyksi, nainenhan on hänen valtansa alainen ja vahinkoja aina sattuu...


      • muslimi
        Kikura kirjoitti:

        En tiedä kirjasista mitään mutta tietääkseni on ihan perimätiedon mukaista miehen "kurittaa" vaimoaan tarvittaessa. Mieshän on perheen pää ja hänen velvollisuutensa on huolehtia siitä, että perheessä noudatetaan koraanin ohjeita. Jos näin ei tapahdu hänen on "opetettava" niitä, jotka rikkovat Allahin käskyjä vastaan. On ihan miehen harkinnassa kuinka voimallisia keinoja "opettamiseen" käytetään...Voihan olla, että vaimo on kovapäinen eikä ymmärrä totella tai ei heti opi kaikkea mitä hänen miehensä hänelle yrittää opettaa...Mikäli opetustilanteessa joskun murtuu luu tai toinenkin tai oppilas peräti kuolee opetuksen yhteydessä saamiinsa vammoihin, paikallisen moskeijan imaami tai vastaava oppinut voi hieman puhutella miestä sanoen: no, ehkä seuraavan vaimon kanssa kannattaa olla vähän helläkätisempi...Allah on armahtavainen ja armelias ja kyseisessä tapahtumassahan vain opetuskeinot osoittautuivat liian koviksi. Sehän ei sinänsä ole miehen vika, että nainen on heikkoa laatua eikä tekoa siis lueta miehelle syyksi, nainenhan on hänen valtansa alainen ja vahinkoja aina sattuu...

        Kyllä Koraanissa on kohta joka käsittelee vaimon kohtelua tilanteessa jossa vaimo ei tottele miestään (islamin sallimissa asioissa, asiat jotka islam kieltää, nainen ei tietenkään saa tehdä vaikka mies miten vaatisi)
        1. Miehen tulee puhua vaimolle, -
        jos tämä ei auta
        2. miehen tulee välttää vaimoa sängyssä -
        jos tämäkään ei auta
        3. mies voi lyödä vaimoaan.

        Mutta mitä lyöminen tarkoittaa. Se tarkoittaa kirjaimellisesti läpsäytystä peppuun tai selkään. Sen pitää tuntua, mutta siitä EI SAA jäädä jälkeä.
        Jos vaimo tämän jälkeen palaa ruotuunsa, tulee häntä kohdella taas hellästi ja rakastavasti.

        Pahoinpitely on kielletty islamissa!!!


      • muslimi
        minulle kirjoitti:

        Heips!

        Sinä muslimi näytät tosiaan ottavan ahkerasti kantaa täällä käytävään keskusteluun. Hyvä näin, että selvennät meille länsimaalaisille uskonne näkökantoja.
        Kerran eräässä kahvilassa kyselin eräältä Irakista kotoisin olevalta muslimilta sanomalehdestä lukemaani asiaa, johon hän ei antanut suoraa vastausta.
        Asia on tämä: lehdessä kerrottiin jostain muslimien kirjoittamsta kirjasesta, jossa neuvottiin miten naisia hakataan oikeaoppisesti niin ettei jää jälkiä. Se on kuulemma jossain internetissäkin saatavilla,mutta en pannut harmikseni osoitetta talteen. Mitä sinä sanot tähän? Voiko tällainen olla mahdollista ja millainen muslimi kirjoittaa/lukee oppiakseen tuollaista kirjaa?

        No, enpä ole tuollaisesta kirjasta kuullut!
        Tuolla alhaalla otsikolla "no huh huh" olen lyhyesti selittänyt miten vaimoa "kuritetaan".


      • tietää
        muslimi kirjoitti:

        Kyllä Koraanissa on kohta joka käsittelee vaimon kohtelua tilanteessa jossa vaimo ei tottele miestään (islamin sallimissa asioissa, asiat jotka islam kieltää, nainen ei tietenkään saa tehdä vaikka mies miten vaatisi)
        1. Miehen tulee puhua vaimolle, -
        jos tämä ei auta
        2. miehen tulee välttää vaimoa sängyssä -
        jos tämäkään ei auta
        3. mies voi lyödä vaimoaan.

        Mutta mitä lyöminen tarkoittaa. Se tarkoittaa kirjaimellisesti läpsäytystä peppuun tai selkään. Sen pitää tuntua, mutta siitä EI SAA jäädä jälkeä.
        Jos vaimo tämän jälkeen palaa ruotuunsa, tulee häntä kohdella taas hellästi ja rakastavasti.

        Pahoinpitely on kielletty islamissa!!!

        ..kuinka pitkä aika pitää miehen välttää vaimoa sängyssä??....Ehtisikö siinä ajassa pakata kamppeensa ja häipyä???......Välttyäkseen hakkaamiselta!!!!!!!


      • suhtautumista
        muslimi kirjoitti:

        Kyllä Koraanissa on kohta joka käsittelee vaimon kohtelua tilanteessa jossa vaimo ei tottele miestään (islamin sallimissa asioissa, asiat jotka islam kieltää, nainen ei tietenkään saa tehdä vaikka mies miten vaatisi)
        1. Miehen tulee puhua vaimolle, -
        jos tämä ei auta
        2. miehen tulee välttää vaimoa sängyssä -
        jos tämäkään ei auta
        3. mies voi lyödä vaimoaan.

        Mutta mitä lyöminen tarkoittaa. Se tarkoittaa kirjaimellisesti läpsäytystä peppuun tai selkään. Sen pitää tuntua, mutta siitä EI SAA jäädä jälkeä.
        Jos vaimo tämän jälkeen palaa ruotuunsa, tulee häntä kohdella taas hellästi ja rakastavasti.

        Pahoinpitely on kielletty islamissa!!!

        Heips Muslimi!

        Jos tosiaan puhut totta tuosta naisen kurittamisesta, olen entistä vakuuttuneempi siitä, että olen valinnut oikein, kun en ole muslimi. En kertakaikkiaan voi ymmärtää että sitä joka ei seuraa Allahin tahtoa, voisi kurittaa asian vuoksi fyysisesti. Ja vielä niin, että naista kuritetaan, miestä ei? Miksi ei molempia?

        Islamissa usko ei siis ilmeisesti ole yksilön vapaan tahdon asia, vaan pakko, jonka laiminlyönnistä seuraa kuritusta, ainakin naiselle.

        Puhutaan paljon siitä, että Islamissa nainen on alistettu. Miten on, kokeeko suurin osa naisista osansa itsestäänselvyytenä vai onko soraääniä siitä, että nainen voisi olla tasavertaisempi? Vai ajatellaanko vain niin että Allah on näin tarkoittanut, että olen naisena alempi kuin mies, ja siihen tyydyn?

        Onko Islamin naisella päätäntävaltaa mistään? Lasten hoidosta, kodista?

        Oletko itse nainen?


      • Tuleva pakolainen
        muslimi kirjoitti:

        No, enpä ole tuollaisesta kirjasta kuullut!
        Tuolla alhaalla otsikolla "no huh huh" olen lyhyesti selittänyt miten vaimoa "kuritetaan".

        Morjensta muslimi!!
        Kuis pyyhkii? Hyvin kai?
        Mul olis pikku ongelma, katos ku te kaikki kohta alatte olla täällä pohjolassa, ja mä en oikein voi sulattaa teikäläisiä, ootte kieroja valehtelijoita ja paskanpuhujia.(sori, kaikki ketkä tunnen).
        Mutta nyt asiaan, aattelin muuttaa Irakiin
        pakolaiseksi, mut onnistuisko sellanen homma siellä, kun pitäs mulle kirkko sinne ehdottomasti rakentaa ja samat edut valtiolta vaatisin niinkuin täällä kotonakin olis.
        Luuletko että onnistuis?
        Kiitollinen vastauksesta jo etukäteen, olis jo kiire.


    • L.J.H

      Osa länsimaissakin asuvista muslimeista on tuollaisia kuin kritiikki kuvaili. Se on sikäli harmi sillä on muslimeissa hyviäkin tyyppejä. Mutta asia on valitettavasti niin tuollaiset muslimit joita kritiikki kuvaili pakottavat Eurooppalaiset suhtautumaan varauksellisesti, ennakkoluuloisesti ja rasistisesti muslimeihin.
      Etenkin kun läntisessä Euroopassa on kaiken maailman suvaitsevaisuus hörhöjä jotka puolustavat heidän röyhkeitäkin vaatimuksia, ja vielä Fadime Sahindalin tapaukseen asti uskoivat että kunniamurhat loppuvat kun niitä suvaitaan.
      Kun muslimeita päästetään maahan liikaa heistä muodostuu sisäinen turvallisuusriski kuten WTC:N
      tapaus osoitti.

    • Suomalaiset-kohta-myös

      Luulisin, että islam ei lisää rasismia vaan vähentää sitä. Se auttaa näkemään, että raiskaukset yms väkivallanteot eivät synny rodusta, vaan kulttuurista. Muslimit tekevät samoja asioita rodusta riippumatta. Kohta myös me ja etenkin jälkeläisemme, jotka eivät ole pehmeämpia aikoja nähneet.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe