Voiko tehdasvalmisteisen cd soittimen muistaakseni cdr500 tai jotain, vaihtaa toiseen soittimeen ja säilyttää kumminkin cd näytön infonäytöllä. Vai pitääkö soitin hommata nimenomaan opel liikkeestä (Tarvitsen mp3 toiston)
CD soitin ja infonäyttö
1.8 zafira
3
1469
Vastaukset
- Lähetti
Eiköhän ne useimmat soittimet ole tehdasvalmisteisia ;-). Ei aavistustakaan, mutta kokeile etsiä vastausta vaikkapa osoitteesta
http://www.opelclubfinland.net/ - jeps...
jotain soitinta on muistaakseni vdo:lla joka käy liittimiltäänkin. ei tarvitse ku painasta paikalleen ja näyttökin toimii.. ite kyllä raskin luopua näytöstä... siihen tuli omegassa päiväys. muistaakseni astrassa siihen tulee ulkolämpötila ja kello...
- 1.8 comfort
Meillä ainakin edellinen omistaja oli vaihtanut just cdr 500:sen johonkin philpsin malliin. Ja silti toimii näyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828