Voiko tehdasvalmisteisen cd soittimen muistaakseni cdr500 tai jotain, vaihtaa toiseen soittimeen ja säilyttää kumminkin cd näytön infonäytöllä. Vai pitääkö soitin hommata nimenomaan opel liikkeestä (Tarvitsen mp3 toiston)
Vastaukset 3
- Lähetti
Eiköhän ne useimmat soittimet ole tehdasvalmisteisia ;-). Ei aavistustakaan, mutta kokeile etsiä vastausta vaikkapa osoitteesta
http://www.opelclubfinland.net/ - jeps...
jotain soitinta on muistaakseni vdo:lla joka käy liittimiltäänkin. ei tarvitse ku painasta paikalleen ja näyttökin toimii.. ite kyllä raskin luopua näytöstä... siihen tuli omegassa päiväys. muistaakseni astrassa siihen tulee ulkolämpötila ja kello...
- 1.8 comfort
Meillä ainakin edellinen omistaja oli vaihtanut just cdr 500:sen johonkin philpsin malliin. Ja silti toimii näyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2161039Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "215784- 68687
- 48609
- 46593
- 64566
- 77534
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513