Millä koneella saisi mahdollisimman lyhyen tukan ajettua?
Höylää en jaksa käyttää. Perus halpa hiustenleikkuukone säädettävällä pituudella on mutta se jättää ilman muovista säädintäkin vähän liian pitkän sängen.
Hiustenleikkuu kone kaljulle
2
5771
Vastaukset
Hiustenleikkuukoneella leikataan sänki, niin lyhyt kuin koneella saa ja loput sähköparranajokoneella. Sellainen kolmiroottorinen pyörivin terin varustettu on omasta mielestäni pääkallon muotoon paremmin sopeutuva kuin teräverkolla varustettu, mutta tässäkin asiassa varmaan mielipiteet vaihtelevat.
Partureillahan on sellainen pieni viimeistelykone, mutta niiden saatavuutta ja hintoja en ole tutkinut.- Partakoneella
Tuollaisen parturin viimeistelykoneen leikkausperiaate on sama kuin halvemmillakin hiustenleikkauskoneilla. Sänki jää, joskin se voi olla hiukan lyhyempi.
Tuo sähköparanajokonekonsti on helpoin käyttäjälle, vaikka sekin periaatteessa jättää pienen sängen. Tuota sänkeä pyritään vähentämään kaikenlaisilla nostotekniikoilla (ensimmäinen terä nostaa karvaa ja toinen leikkaa sen) ja sen vuoksi nuo pyöriväteräiset tekevät ehkä sileämpää jälkeä kuin teräverkkokoneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882