Kannatus
RKP-1.5 % (säälittävää)
SDP-3.3%
VAS-3.0%
PERUSSUOMALAISET-6.9%
Eli Persujen kannatus enemmän kuin demareiden ja vasemmiston yhteensä :) ja lähes tasoissa vaikka demoneiden ja kommareiden sekaan vielä heitetään hurrit ;)
VIHREÄT-12.4% tuota ihmettelen, ilmeisesti suomessa seksuaalisesti perverssejä on sitten noinkin paljon..Nimittäin ympäristöasioihin tuolla puolueella ei ole mitään agendaa.
VÄYRYNEN-6.2%
Eli Väyrynen Persut-13.1% Hakkaa vihreät aate tasolla.
Seuraavat eduskuntavaalit pitää RKP:n taas oppositiossa ja persut nousee takaisin hallitukseen, siniset häviävät politiikan kartalta..
Presidentin vaalit
2
51
Vastaukset
- zxzcc
Ruattalaasista moni ei päässyt äänestämään, kun noi potkurikelit huonot.
Kepussa ongelmana tuo epätietoisuus, kunpi on Alkiolaisella linjalla.
Työväenpressa ei koskaan ole saanut noin vakuuttavaa äänimäärää ekalla kierroksella.
Mä ainaskin äänestin työväen ehdokasta n: 8. Niinistö on sanonut olevansa työväen ehdokas, sitä ihmettelen, että Orpokin kannatti häntä vaikka pitäis olla ruiskukan värinen porvari.
Joku tässä ei nyt natsaa mutta mä olen vain tälläinen tavallinen tolkun ihminen.
Selittäkää mulle!- ärkkopee--
Tuli katseltua ruottalaiskuntia ja sielläkään ei äänestetty Tuurvaldsia oliko tämä niin kuin tarpeellista
Eikö sitä kannata jo integroitua olemassa oleviin puolueisiin ja vaikuttaa niistä käsin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760