mikä noista vaihtoehdoista on mielestänne paras?
lada, skoda vai mosse
10
303
Vastaukset
- itäautotuntija
Tietysti hinta-laatu-suhteeltaan ylivoimainen on Lada. Skoda toisena, varsinkin TM-uskovaisille. Mosseen en koskisi pitkällä kepilläkään.
- Kriitikko_ain_tupeksii
Ei Ladaa, eikä Mossea saa kirveelläkään, paitsi kriitikko.
Valinta on selvä. - moottorimies
Kyllä uudet Ladat myy suomessa Anttilan autotalo on tosi hieno auto ja halpa.
- Lada.Kalina
Viime vuonna oli rekisteröity 13 kpl uutta Ladaa. Vuonna 2016 vain 1 kpl. Muutosprosentti huimat 1200 %.
Paljonkos Skodan ensirekisteröintejä viime vuonna? - Pullojen.kolina
Lada.Kalina kirjoitti:
Viime vuonna oli rekisteröity 13 kpl uutta Ladaa. Vuonna 2016 vain 1 kpl. Muutosprosentti huimat 1200 %.
Paljonkos Skodan ensirekisteröintejä viime vuonna?Skodan kasvuprosentit aivan mitättömät Ladaan nähden. Skoda sakkaa ja romahtaa, Lada jyrää. Viimmesen päälle täysin uusi Niva syö kaikki Kodiaqit ja Karoqit aamiaiseksi ja juo pullon votkoo päälle. Sitten lähetään karhun kaatoon!
- batman.ja.ryydman
Pullojen.kolina kirjoitti:
Skodan kasvuprosentit aivan mitättömät Ladaan nähden. Skoda sakkaa ja romahtaa, Lada jyrää. Viimmesen päälle täysin uusi Niva syö kaikki Kodiaqit ja Karoqit aamiaiseksi ja juo pullon votkoo päälle. Sitten lähetään karhun kaatoon!
Eikö olekin prosenttilasku ihmeellistä. Markalla ostaa ja kahdella myy, niin saa yhden prosentin voittoa.
- matikan.opettajasi
batman.ja.ryydman kirjoitti:
Eikö olekin prosenttilasku ihmeellistä. Markalla ostaa ja kahdella myy, niin saa yhden prosentin voittoa.
100%.
- Triumpf_Trumpf
SKODA. Vaikka suosinkin englantilaisia, kuten Philip Morrisia ja Dry Austin Martinia.
- NSDAP
NSA suosittelee Skodaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295654Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144264Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403227IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522901Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3191472Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601249
- 791159
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221158Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151