Toukokuussa Bulgariaan

tannisi

Oletteko käyneet näin aikaisin Bulgariassa, minkälain sää siellä on silloin?

7

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nazdrave

Olemme käyneet. Yleensä kelit ovat toukokuulla kuin Suomessa keskikesällä jos on ns. hyvä kesä. Voi sää toki vaihdella nopeastikin mutta normaalisti ei ole pitkiä sadekausia. Toukokuu on hyvä lomakuukausi muutenkin. Luonto on vehreää, ruusut kukkivat, eivätkä hotellien ja ravintoloiden ihmiset ole vielä tympääntyneet typeriin turisteihin. On tästä täällä ollut ennenkin juttua.

• korolenkooo

Varo hotelli Iskaria. Se on Tui-matkojen valikoimissa. Siellä hotellin henkilökunta päästää taksikuskit ja kaiken mafian hotellihuoneeseesi aseella ryöstämällä rahasi.... Ei auta vaikka olisit laittanut rahat ja arvoesineet lukittuihin tallelokeroihin. Respasta kun ne tyhjentävät tallelokerosi....
      OLE NIIN VIISAS, että ÄLÄ MENE KOSKAAN SINNE BULKKISMAAHAN !!

• bulga-ari

Usiasti on jo toukokuun lopulla saatu Bulgarian auringosta ja lämmöstä nauttia eikä tuohon aikaan ole vielä hotellit tai rannatkaan pullollaan turisteista!

• annukka5

10 kertaa toukokuussa siellä olleena säät olleet lämpimiä paitsi viimevuonna oli tosi viileää .Rannalla vähän aurinkotuoleja ja toimintaa.Kannattaisin sinne menoa Kesä-Heinäkuussa.Silloin kaikki paikat auki ja lämmintä.

• nazdrave

Hei, jos yksi käynti kymmenestä huono tsägä ilmojen suhteen niin ei kannata vielä vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä. -Heinä-, elokuussa euroopassakin loma-aika niin paljon jengiä liikenteessä. No jotkut tykkääkin että on ruuhkaksi asti porukkaa, ettei yksin tartte vaeltaa. Lisäksi keskikesällä saattaa olla joillekin liiankin kuumaa. Ja voipa se raju ukkoskuuro yllättää silloinkin.

• nazdrave

Pitää lisätä vielä, että keväällä ja alkukesästä merivesi ei ole vielä kovin lämmintä, mutta se ei tietenkään itse paikan valintaan vaikuta mitenkään.

• plus-miinus

Noin 19 asteista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3894
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2619
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      44
      2584
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2375
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2208
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2103
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1809
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1498
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe