Asiakaspalvelua sotkamolaisittain.

Tambhon

30 kommenttia

Vastaukset

• Jännittävä kauppa.

• Taitaa Tuhkasella olla jo niin paljon kasorahoja, ettei tarvitse asiakkaista enää välittää.

• On Suovoaralla syntynyt muitakin pöljiä. Viisaimmasta piästä sivutoiminen autoilija, joka 80-luvun alussa on keitellyt kerralla jopa 40 litroo pontikkoo sillä kertoo. Facebookissa olevan kuvan ja tekstin perusteella.

• Pitää oikaista yksi asia. Mainittu "sivutoiminen autoilija" ei ole Suovaaralla syntynyt. Kaukana sieltä. Toisekseen: Tuollaisten kuvien ja videoiden levitteleminen netissä on jotenkin arveluttavaa. Vaikka ne olisivatkin totta ja paikkansa pitäviä. Tarkoitus on kuitenkin halventava tai pilkkaava ainakin tässä videossa. "Pontikankokin" tuntien hän tuskin vetää kuvasta hernettä nenäänsä. Päinvastoin. Kuvassa oleva toinen mies on ollut jo kauan sitten ikuisessa elämässä. Toiseen tapaukseen en ota kantaa.

• Eri syntymäpaikka selittääkin jo paljon. Taisipa olla niinkin, ettei kyseinen kaveri koko lapsuuttaan ja nuoruuttaan viettänyt sisäänlämpiävällä Suovaaran kylällä.

• Eipä viettänyt. Jännä tyyppi hänkin, vaan tavallaan fiksukin ja rehellinen. Sanoo turhankin suoraan mielipiteensä päin naamaa. Olen ymmärtänyt, ettei ole po. kauppiaan bestiksiä.

• SOTKAMON KYLÄLLÄ SITÄ TAPAHTUU IHMEASIOISTA,KUN ON TÄMÄ SOTKAMON KANSA ENEMPI TÄMMÖSTÄ IHMEELLISTÄ PORUKKAA. KARVAHATUT VINOSSA VAIN MENNÄ TELKUTAAN, JOTTA TUULIPUVUN LAHKEET VAIN KAHISEE. TOJOTAN ROPPOSILLA PAINETAAN, ETTÄ LUMI VAIN PÖLISEE. SIINÄPÄ KITEYTETTYNÄ SOTKAMON MENO.

• Lieneköhän asia nyt ihan noin kun toi ns. taiteilija antaa ymmärtää, mikä lieneekään sitten oikea totuus asiasta, vaan minusta on todella raukkamaista näitä asioita laittaa johinkin Youtubeen. Jollakin palstalla eräs kommentoi nimellän miten kauppias on häntä kohdellut kaltoin, vaan eikös hänkin saanut kenkää epärehellisen käytöksen myötä eräästä liikkeestä kun möi tavaraa omaan piikkiin ja jäi kiinni, eli se siitä rehellisestä kaupanteosta ja luotettavuudesta. Oiskohan se vika osittain myös siellä jonka pärstä näkyy peilistä jos kaupanteko ei onnista kyseisessä kaupassa, täällä ja toisaalla sitten valitetaan!

• Eipä savua ilman tulta. Jos asiakas on typerä ja vastapuoli samankaltainen, käy juuri noin. Ikävää kauppiaan ja kauppiaidenkin kannalta asiakkaita karkoittavat ylilyönnit. Pitäisi heidänkin miettiä itsekin, mitä kertovat muista asiakkaista toisille asiakkaille. Eikä ainoastaan tämän puheena olevan kauppiaan, vaan muidenkin. Vaikka kuinka naapurin tekemiset ahdistaa, niin onko pakko tuskaa kaikille jakaa. Välttämättä mainitun syrjäkylän jäsentenväliset eivät edes Sotkamon kirkollakaan suuresti kiinnosta.

• Hyvä kommentti näistä tarinatuokioista. Toisia ihmisiä toisille räkyttävät eivät muista sitä, että panettelun kohde voi olla hyvinkin tuttu juttujen kuuntelijaksi tahtomattaan joutuneelle. En minä ainakaan viitsi mennä kauppaan kuullakseni helposti perättömäksi ymmärrettävää juttua jostain kyläläisestä. Pahimmillaan nää tarinat ovat sitä luokkaa, että niiden pitäessä paikkansa pitäisi juttujen kohteen istua pitkää linnatuomiota. Sotkamolaisista suurin osa ymmärtää kuulijalla olevan suurimman vastuun näissä tarinoissa. Mutta todella typerää on tuollaisten videoidenkin juutubessa jakaminen.

• Minä oon kyllä ko. kaupassa käynyt ja ei oo ollu ongelmia kauppiaan kanssa. Ihan normi kauppa ainakin minun mielestä.

• Kyllä Erkin kanssa tulee juttuun jos osaa itse asennoitua asiallisesti.
    Ei mitään vikaa siis ja jopa antaa alennustakin joskus kun oikein hyvällä tuulella.

• Se on hullu!! Todettu on monesti.

• Montakos kertaa kyseinen kauppias on ollut käräjillä asiakkaan pahoinpitelystä?? Aika monesti.

• Ikään enää tuohon puljuun mene se on varma!!!

• Nyt kävin enkä toiste käy.Hyvä jotta ei päälle käyny. Hinnoissa ei yhtään neuvoteltava sanottiin että on paras lähteä pois. Täysin ala-arvoista toimintaa.Liekö ollu poikansa mikä rupesi riitelemään.

• Enempi taitaa kauppias istua terveyskeskuksessa kuin firmassaan..
    Alkaa siis kunto pettämään ja terveys vaikkei koskaan ole mitään ruumiillista työtä kotonaan tehnyt.
    Jätti koko maatilan omille jaloilleen kärsimään ja halusi vain kauppiaaksi.
    Loson pösilöjä on.

• Minulle kävi 2017 toukokuussa polaris kelkan varaosia tilasin enkä saanut niitä koskaan vielä lokakuussa odotin. Tilasin Rovaniemelää ei kestänyt kuin kaksi vuorokautta ja oli todella ammattitaitoista.Olen tilannut jälestäkin päin ja toimii. Tuhkanen on taakse jäänyttä elämää.

• Joo tuo on aika yleistä ettei sitten se huolto homma pelaa kun ei ole sitä huolto puolta sitten ollenkaan tarjolla..Ehkä kannattaa todellakin vähän miettiä mitä sieltä ostaa tai että viittiikö edes ollenkaan mennä sinne kauppaan käymään kun asenne on että turpaan vaan tulee jos jotain sanotaan negatiivista.!

• Aika leipiintynyttä väkeä tuntuu osa olevan KRP hallissakin ja eukot siellä ukoille tyrkytä itteensä

• Oho. No jopa on Krp:ssä hyvä palvelu. Miks tuota ei markkinoida turisteille?

• Heti huomenna sinne ostoksille.

• Erkki on Erkki välillä jees fiiliksillä ja välillä nakkelee seinille..

• Myypi tavaraa verkkokaupassaan, vaikka tavaraa ei ole. Kun rahoja pyytää palauttamaan, niin aina keksii verukkeita, että ei tarvitse rahoja palauttaa sovitusti. Kuulosti olevan tuttu myös kuluttaja neuvomassakin.

• Mietin, kun R-kioski on ilman kauppiasta, niin oisko tässä sopiva ja palveluhenkinen R-kioski yrittäjä

• Kuka haluaa ruveta R-kioski yrittäjäksi jos pitää ostaa oikeus ja se maksaan noin 30.000€...

• Kohta se pääsee eläkkeelle ei hätää siis

• Joo ei ikinä enää nihilisti paikka asiakasta ei kunnioiteta.olemus päällejäyvä .Kannattaa olla varuillaan asioidessa.En kyllä suosittele käymään.

• Joitain kertoja käynyt...kattelemassa vaihtolaitteita...ajovaatteita ym ym ja aina on kyllä ollut ihan asiallinen palvelu.

• Oli myynyt perämoottoria vääränävuosimallina.olikin ollut 9v vanhempi kuin ilmoituksessa.Asiasta mainittaessa oli haukkunut asiakkaan.Tuntus olevan tosi huijari.Ei suosita huijareita.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.