Taas on Jaska ollut nopee koodaaja. Kuule Jaska. Toisten ottamien kuvien käyttöön täytyy olla lupa. Ja lisäksi kuvaaja mainitaan. Olet tainnut laittaa luvatta kuvan instaasi? Kannattaa olla tarkkana, tekijänoikeudet toki tuollaisena somen (ja muutenkin) moniosaajana varmasti hallitset. Eikö niin? Eli kuvaajalta lupa kuvan käyttöön ja nimi mainittava. Tuli kiire zäässille.
Jaska ja kuvat
16
1017
Vastaukset
- Eimikäänvälkky
Se luulee että omaottama kuva tarkoittaa sitä että on itse kuvassa :)
- 1ja.ainoo
Miksi ihmeessä nuo somesäännöt koskevat vain Jasmin Mäntylää???
- tarkkatartteeolla
Ne koskee lokkiakin. Uskos vaan jaska, kannattaa ottaa luvatta käytetty kuva pois mahdollisimman pian. Kuvan luvatta käyttäminen on varastamista.
- höpöhöpölöpö
sinun höpö höpö jutuillesi:D
Huvittavinta kokonaisuutena on tuon "Saulin tiimin" mainostaminen. Ilmeisesti tämä "tiimi" istuu molemmin puolin tuota poikkeuksellisen vahvasti intialaisittain meikattua lötjäkettä. Näyttää todellakin ammattitaitoiselta "tiimiltä". Erityisesti tuo iältään vinttilokille sopivan oloinen vanhempi herra.
- Jassunhaaveita
Jasminin yritti silloin iskeä varattua miestä! Hyi Jasmin. Hahhaaaa tyydyin sitten pahviin
- Uskottavuusongelmia
Miksiköhän Jasso ei ollut tänä vuonna tekemässä Niinistön vaalityötä? Eikö Labour-ja muiden sekoilujensa takia kelvannut tiimiin? Kaavailemansa paluu politiikkaan ei onnistunutkaan.
- Rosmooo
Ne on röyhkeitä Eivät kunnioita toisten omaa. Ei kuviakaan.
- kylmäannan
Jasmin katselee sormiaan hieroen ja huulet tötteröllä herroja. Ei tainnut tärpätä tuollakaan konstilla.
- uskottavuus
Huomionarvoista mielestäni on se, että Mäntylä yrittää saada hyötyä itsestään tuon kuvan avulla. Ikään kuin hän olisi Saulin sisäpiirissä. Jokainen ymmärtää, että näin tietenkään ole. Tyypillistä Mäntylä, että hän on röyhkeä ihminen ja ei ehkäpä edes itse tiedosta tätä. Kyllä sen pitäisi nyt vaan pysyä omissa oululaisissa piireissään ja olla siellä niiin toosi onnellinen.
- NainenPilvenTakaa
Jasmin yrittää kovasti viestittää, että niinistön kannatuksessa on kyseessä muutakin kuin että ehdokas on pätevä. Haluaa näyttä sen, että kuuluu ikään kuin Niinistön sisäpiiriin. Ja varmasti kuuluukin. Ovathan he ystäviä ja varmasti viestittelevät monella tasolla Sauli, Jenni ja Jasmin. Ja kohta toki myös Jarmo. Ja kyllähän Jasmin vaalityötä teki, mm. somessa. Ja sai varmasti moinet epäröijät näin Saulin taakse. Toki somessa häntä taitaa seurata vain alle 18-vuotiaat, ei äänioikeutetut,
- Ä55655
Kävi kyllä toisin päin, Jassu veti Saulin mukanaan lokaan. Äänestin Paavoa.
- abctotuudentorvelo
Voi tuota Jassukkaa, näyttää 6 vuoden takaista kuvaa Niinistön vaalikojusta Oulussa. Jasmin näyttää kuvassa ujolta ja epävarmalta ja muutenkin niin erilaiselta kuin muu tiimi. Tuon kuvan jälkeen Jassu asui Englannissa ja oli työväenpuolueen "järjestöhommissa". Mitähän seuraavaksi poliittisella rintamalla, nyt äänestettiin Niinistöä ja kehotettiin ihmisiä käymään äänestämässä. Siinäkö tämä luvattu paluu politiikan pariin...
- nytkipin
kapin sieltä luukustasi ulos ja rikosilmoituksen tekoon Oulun polliisilaitokselle! Jos olet oikein näppärä, rikosilmoituksen voi tehdä myös netissä:D Kipin kapin ja mars mars nyt:D
- törkeetyyppi
Varas se taitaa olla. Mutta mistäpä sillä on korvauksia maksaa... tulee vaan kaikki oikeudenkäyntikulutkin muiden maksettavaksi...
- heheheh
Pakko kai se on laittaa vanhoja kuvia, kun nykyiset kasvot niin turvonneet....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427