Jaska ja kuvat

kylläsetaitaa

Taas on Jaska ollut nopee koodaaja. Kuule Jaska. Toisten ottamien kuvien käyttöön täytyy olla lupa. Ja lisäksi kuvaaja mainitaan. Olet tainnut laittaa luvatta kuvan instaasi? Kannattaa olla tarkkana, tekijänoikeudet toki tuollaisena somen (ja muutenkin) moniosaajana varmasti hallitset. Eikö niin? Eli kuvaajalta lupa kuvan käyttöön ja nimi mainittava. Tuli kiire zäässille.

16

1017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eimikäänvälkky

      Se luulee että omaottama kuva tarkoittaa sitä että on itse kuvassa :)

      • 1ja.ainoo

        Miksi ihmeessä nuo somesäännöt koskevat vain Jasmin Mäntylää???


    • tarkkatartteeolla

      Ne koskee lokkiakin. Uskos vaan jaska, kannattaa ottaa luvatta käytetty kuva pois mahdollisimman pian. Kuvan luvatta käyttäminen on varastamista.

      • höpöhöpölöpö

        sinun höpö höpö jutuillesi:D


    • Huvittavinta kokonaisuutena on tuon "Saulin tiimin" mainostaminen. Ilmeisesti tämä "tiimi" istuu molemmin puolin tuota poikkeuksellisen vahvasti intialaisittain meikattua lötjäkettä. Näyttää todellakin ammattitaitoiselta "tiimiltä". Erityisesti tuo iältään vinttilokille sopivan oloinen vanhempi herra.

    • Jassunhaaveita

      Jasminin yritti silloin iskeä varattua miestä! Hyi Jasmin. Hahhaaaa tyydyin sitten pahviin

    • Uskottavuusongelmia

      Miksiköhän Jasso ei ollut tänä vuonna tekemässä Niinistön vaalityötä? Eikö Labour-ja muiden sekoilujensa takia kelvannut tiimiin? Kaavailemansa paluu politiikkaan ei onnistunutkaan.

    • Rosmooo

      Ne on röyhkeitä Eivät kunnioita toisten omaa. Ei kuviakaan.

    • kylmäannan

      Jasmin katselee sormiaan hieroen ja huulet tötteröllä herroja. Ei tainnut tärpätä tuollakaan konstilla.

    • uskottavuus

      Huomionarvoista mielestäni on se, että Mäntylä yrittää saada hyötyä itsestään tuon kuvan avulla. Ikään kuin hän olisi Saulin sisäpiirissä. Jokainen ymmärtää, että näin tietenkään ole. Tyypillistä Mäntylä, että hän on röyhkeä ihminen ja ei ehkäpä edes itse tiedosta tätä. Kyllä sen pitäisi nyt vaan pysyä omissa oululaisissa piireissään ja olla siellä niiin toosi onnellinen.

    • NainenPilvenTakaa

      Jasmin yrittää kovasti viestittää, että niinistön kannatuksessa on kyseessä muutakin kuin että ehdokas on pätevä. Haluaa näyttä sen, että kuuluu ikään kuin Niinistön sisäpiiriin. Ja varmasti kuuluukin. Ovathan he ystäviä ja varmasti viestittelevät monella tasolla Sauli, Jenni ja Jasmin. Ja kohta toki myös Jarmo. Ja kyllähän Jasmin vaalityötä teki, mm. somessa. Ja sai varmasti moinet epäröijät näin Saulin taakse. Toki somessa häntä taitaa seurata vain alle 18-vuotiaat, ei äänioikeutetut,

      • Ä55655

        Kävi kyllä toisin päin, Jassu veti Saulin mukanaan lokaan. Äänestin Paavoa.


    • abctotuudentorvelo

      Voi tuota Jassukkaa, näyttää 6 vuoden takaista kuvaa Niinistön vaalikojusta Oulussa. Jasmin näyttää kuvassa ujolta ja epävarmalta ja muutenkin niin erilaiselta kuin muu tiimi. Tuon kuvan jälkeen Jassu asui Englannissa ja oli työväenpuolueen "järjestöhommissa". Mitähän seuraavaksi poliittisella rintamalla, nyt äänestettiin Niinistöä ja kehotettiin ihmisiä käymään äänestämässä. Siinäkö tämä luvattu paluu politiikan pariin...

    • nytkipin

      kapin sieltä luukustasi ulos ja rikosilmoituksen tekoon Oulun polliisilaitokselle! Jos olet oikein näppärä, rikosilmoituksen voi tehdä myös netissä:D Kipin kapin ja mars mars nyt:D

    • törkeetyyppi

      Varas se taitaa olla. Mutta mistäpä sillä on korvauksia maksaa... tulee vaan kaikki oikeudenkäyntikulutkin muiden maksettavaksi...

    • heheheh

      Pakko kai se on laittaa vanhoja kuvia, kun nykyiset kasvot niin turvonneet....

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe