Mikä miehissä viehättää? Aika pervoa ja saastaista menoa!
Miksi otatte leidiboyn?
9
252
Vastaukset
Niin, eiköhän tuossa ole selkeästi kaksi eri "ryhmää".
Eli ne jotka ottavat tuon ladyboyn (kannattaa tarkistaa tuo kirjoitusasu, sitä ei kirjoiteta leidiboy) "vahingossa" eli luulevat ottavansa mukaansa "oikean" naisen ja eivät todellisuutta tajua välttämättä edes homman jälkeen ja sitten toisena ryhmänä ne henkilöt jotka ottavat ladyboyn mukaansa ihan tarkoituksellisesti.- PääsetKapuamaan
Tule Lerputin vain meille Huaan, laitetaan sut meidän leidareille
- tosiasiat
Ladyboy on aina parempi kuin äiteesi, Sika-Amalia.
- Kyselelerppakysele
Jälleen lerpan onkopoikakysymyksiä. Itse tietää vastauksen.
- thaihate
Kokeile.
Vaikka kuinka nuorta pimsaa saisi siellä on ne löysiä, poikapillu on aika kireekin vielä.- tynkä
sulla on liian pieni pippeli
- juujuujjuu
Homojen touhuja...
- Amaliathelvettiin
Parhaita suihinottajia ja paremmannäköisiä & naisellisempia kuin suomnaiset ovat ikinä olleet tai tulevat iknä olemaan.
- Uuttsi
Peräkammarinpoika kertoo naisista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554