Oltiin jossain syömässä ja sit mulla oli ollut niin ikävä sua ja halusin koskettaa sua mutt sä suutuit mulle, sanoit että tukka menee huonosti ja mulla oli kuulemma ruokaiset kädet :D
Tosi romattiset treffit ku käsillä syötiin jotain hampurilaisia :D
Näin susta pitkästä aikaa unta
6
710
Vastaukset
- muttarakas
Sottapytty.
- kaikkiaei
sitten pellekään vihaa palstoilla )) >>
- jatämäontotuus
No en mä kyllä oikeesti kovin sottapytty edes ole.
- 5cardcharlie
Toivottavasti ei ollut kokonaisia "hampeja" "hamppareiden" sisällä.
Joskus kun on isäntien kanssa keskusteluja, ruokaa ei ole yleensä, jotain juomia ja suunnittelua silloin.
Itse veisin tytön ensin johonkin elokuvaan, sitten syömään jonnekin elokuvan jälkeen, elokuvastakin voisi keskustella hyvän ruoan ääressä.- olensiitähankala
Minua ei voisi vielä elokuviin koska minulla on paniikkihäiriö ja elokuvateatterit on paikkoja missä ihan varmasti ahdistuisin.
- 5cardcharlie
No harmittavaa tuollainen, joka tapauksessa jatkaisin iltaa viemällä naisen kotiin kylpemään ammeeseen "tappajahai"-kylpyvaahdolla ja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481199Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101139- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733