minun piti hengittää volksvakenin myrkyllisiä pakokaasua useamman tunnin ja samalla pakotettiin katsomaan piirrettyjä. onko tämä oikein meitä vagginisteja kohtaan?
hyi kun haisi
7
137
Vastaukset
- Apina-Anselmi
täällä toinen myrkytetty.
- skoda-kuski
täältäpä löytyy heti kolmas "koe apina.
- kaasuttaja_vai_kaasutin
Katohan apinaa kun on pakokaasuja hengitettyään oppinut alkeellisen kirjoitustaidon. Mihin peruskoulua enää tarvitaan kun apinatkin oppii kirjoittamaan pelkällä typpioksidikäsittelyllä? Onneksi on pilvin pimein Volkkarin dieseleitä, D-4D:llä oppilaat kuolisivat häkään!
- josef-mengele
tätä kaasutusta me uatun kanssa harrastettiin jo 40luvulla ihan yleisenä hupina. määrättiin vw tekemään tätä myös jatkossa ja hyvin on oppi mennyt perille.
- sitäsaakinkoijata
Mitä?Onko Holsti tulossa vw liikkeeseen?
en ole tulossa vaan et taaskaan ymmärtänyt housupyykiltäsi, tarkoitin ihmisiä jotka käyvät vw liikkeissä :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022206- 1041644
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33824