Hei! Epätoivoisesti etsin ratkaisua ongelmaani. Olen käynyt 3x lääkärillä, hän ei osaa auttaa. Pitänee vaihtaa lääkäriä.
Eli ongelmia on viimeisen kuukauden aikana tullut raajoihin. Oireet alkoivat jalkapohjien ja sormien turpoamisena mitä kesti noin viikon. Jalat ja kädet olivat niin kiperä ettei koukusta pystynyt ja käveleminen oli erittäin kivuliasta. Sitten alkoivat kovat kivut reisi ja pohjelihaksissa ja jalat ja kädet alkoivat puutumaan ja kihelmöimään. Uusimpana vauvana on tullut ns heikkoutta. Jalat väsyy helposti ja puhelin ei meinaa pysyä kädessä. Lääkäri määräsi reumatesteihin jotka olivat normaalit. Verenkuva hyvä eikä kilpirauhasongelmia. Sain noin kuukausi ennen oireita HPV-rokotteen.
Osaako joku kertoa/arvata mistä on kyse? Oma pelkoni on GBO eli guillan barre rokotteesta. Tosin olen lukenut että se vie tajun ja jalat alta. Minä pystyn vielä kävelemään.
Jalat kihelmöi ja puutuu
Ida2018
2
151
Vastaukset
- pikaisesti
Sinuna pyytäisin tarkempia tutkimuksia; selkäydinnäyte ja hermoratatutkimus; oireet viittaa mahdol. guillan-barreen ja kun rokotuksenkin olet saanut;mahdol. aiheuttaja. Neurologille aika yksityiseltä
- SAFErecovery
Voi olla ranka kierteellä niin että hermokanavia on litityksissä. Voisit kokeilla seuraavaa. Vatsallaan kyynärpäät lattialla olkapäiden alla. Tyyny tai vastaava toisen lantion alle. Lantion liikuttelua puolelta toiselle tyynyä vasten. Kevyttä liikettä niin että myös hartiat liikkuvat rennosti. Vaihda välillä puolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770