mielisairas vanha haahka
olet ikävä nainen
18
690
Vastaukset
- Elluhalloyb
Kaikki me kuollaan joskus..
Jotkut huomen ..jotkut tänään....👍😏- peukkusille
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
- Elluhalloyb
Ap..
Tiiätkö säkin kuolet..jos et anna poltaa..
Madot syö sunt...😯😏😋👍
- 5cardcharlie
Turha varmaan on ahmia masennuslääkkeitä, koska ne tekevät itsestäsi masentavan, kuten niiden tarkoitus ja nimikin on.
Aika hyvin olemme ideoineet tyttöjen kanssa juttua, kun jos itse laitan jotain uskomattomia oikean elämän kertomuksia, draamaa, tyttöjen kertomia: eli omaa mieltä huolestuttavia asioita.
Tämä on täysin uskomaton tapahtuma mikä itselleni tapahtui: laitoin pikkusormen vahingossa kylpyhuoneen oven väliin ja toisella kädellä laitoin ovea kiinni, se pikkusormi jäi saranan väliin, huomasin jutun ohhoh, itsekin ihmettelin että miten voi olla mahdollista tuollaistakin tehdä. - EnkäOle
ku kotka!
-YleissivistysHaloo- - 5cardcharlie
Tuollaisia kummallisia onnettomuuksia sattuu helposti "pikkuhiprakassa" aamuyölläkin, helposti.
Luunmurtumajutut, aika ikäviä aina jos sattuu, oikeastaan kyllä tytöt voivat innostaa olemaan käyttämättä alkoholia ollenkaan, jolloin aamutkin olisivat mukavempia ja pirteitä. - vanhemmiten
näin se on juu, surullista
- Vanhahaahkaki
Jjoo, rakkauttaan ei voi valita, sulla kävi nyt näin huono säkä.
- Onikävänkohdelöytynyt
Aplodit tälle!
No johan pomppas ;o). Mitä varten sä toivot että olisitpa kuollut? Kai siihen joku perusteltu syy on, ja ei ilmeisemmin ainakaan minusta johtuva syy.
Vanha? Minäkö? No toivon että josku olen ja saan joskus kokea vanhanakin olemisen.- lueppauudestaan
Etkö osaa lukea. Siinä luki, että olisinpa kuollut. Eli kirjoittaja toivoi omaa kuolemaansa. Haahkan takia varmaan.
lueppauudestaan kirjoitti:
Etkö osaa lukea. Siinä luki, että olisinpa kuollut. Eli kirjoittaja toivoi omaa kuolemaansa. Haahkan takia varmaan.
Osaan lukea ja tulkita, mutta sinulla on näköjään jotain ongelmaa siinä! Enhän minä voi kirjoittaa tuota sanasta sanaan, ETTÄ OLISIMPA KUOLLUT, koska MINÄ en sitä itselleni ole toivonut, enkä tarkoittanut, vaan se on AP:n toive, joten miksi olisin kirjoittanut MINÄ muodossa.
Äly hoi, ymmärrys älä jätä!- Paljastuitpösilö
YksK-Nainen kirjoitti:
Osaan lukea ja tulkita, mutta sinulla on näköjään jotain ongelmaa siinä! Enhän minä voi kirjoittaa tuota sanasta sanaan, ETTÄ OLISIMPA KUOLLUT, koska MINÄ en sitä itselleni ole toivonut, enkä tarkoittanut, vaan se on AP:n toive, joten miksi olisin kirjoittanut MINÄ muodossa.
Äly hoi, ymmärrys älä jätä!Tää on mies hameessa 😅😅😅😅
- helpottaakoJo
Aika tyhjentävä. Ikävä palstalla toivot olevasi kuollut ja haukut naisen vanhaksi haahkaksi. Hieno suoritus!
- Haahkapa
So??? (Eläimet eivät kärsi mieleterveysongelmista) ainakaan luonnossa elävät!
- kirjoitusvirheotsikossa
Olen ikävä mies*
- carminaburanaunilääke
Ei se mitään enää haittaa. Kuolen pian kuitenkin.
- LueHuuliltaniSe
Onko tämä joku salatieteilijöiden draamakurssi, hä ?
Taidan aloittaa huomenna onnellisuuspillereiden käytön koska vain otettu lääke voi auttaa ja te tosiaan tarvitsette apuani.
Jospa osa syntyvästä hyvinvoinnista heijastuisi kanssa ihmisiin.
Ei yksilöillä ole tietenkään mitään arvoa että vaikka kaikki kuolisimme tältä istumalta niin samaa kuoleman kulttuuria toistaisimme halusimmepa tai emme. Jos minä lähiaikoina kuolen, se laskettakoon aikuisen kätkytkuolemaksi.
Oletteko lukeneet Hellyyden anatomian ?
Robotiikka tai mielikuvitus ei korvaa aitoa ihmistä. Mutta yritetään! Korvataan ihmiset. Ei kukaan huomaa mitään.
Lapsenne korvataan myös.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912910Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991686Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461557- 871391
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021384Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4001307Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21089Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329874Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257855