olet ikävä nainen

olisinpakuollut

mielisairas vanha haahka

18

710

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluhalloyb

Kaikki me kuollaan joskus..
      Jotkut huomen ..jotkut tänään....👍😏

• peukkusille

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

• Elluhalloyb

Ap..
        Tiiätkö säkin kuolet..jos et anna poltaa..
        Madot syö sunt...😯😏😋👍

• 5cardcharlie

Turha varmaan on ahmia masennuslääkkeitä, koska ne tekevät itsestäsi masentavan, kuten niiden tarkoitus ja nimikin on.

Aika hyvin olemme ideoineet tyttöjen kanssa juttua, kun jos itse laitan jotain uskomattomia oikean elämän kertomuksia, draamaa, tyttöjen kertomia: eli omaa mieltä huolestuttavia asioita.

Tämä on täysin uskomaton tapahtuma mikä itselleni tapahtui: laitoin pikkusormen vahingossa kylpyhuoneen oven väliin ja toisella kädellä laitoin ovea kiinni, se pikkusormi jäi saranan väliin, huomasin jutun ohhoh, itsekin ihmettelin että miten voi olla mahdollista tuollaistakin tehdä.

• EnkäOle

ku kotka!

-YleissivistysHaloo-

• 5cardcharlie

Tuollaisia kummallisia onnettomuuksia sattuu helposti "pikkuhiprakassa" aamuyölläkin, helposti.

Luunmurtumajutut, aika ikäviä aina jos sattuu, oikeastaan kyllä tytöt voivat innostaa olemaan käyttämättä alkoholia ollenkaan, jolloin aamutkin olisivat mukavempia ja pirteitä.

• vanhemmiten

näin se on juu, surullista

• Vanhahaahkaki

Jjoo, rakkauttaan ei voi valita, sulla kävi nyt näin huono säkä.

• Onikävänkohdelöytynyt

Aplodit tälle!

• No johan pomppas ;o). Mitä varten sä toivot että olisitpa kuollut? Kai siihen joku perusteltu syy on, ja ei ilmeisemmin ainakaan minusta johtuva syy.
      Vanha? Minäkö? No toivon että josku olen ja saan joskus kokea vanhanakin olemisen.

• lueppauudestaan

Etkö osaa lukea. Siinä luki, että olisinpa kuollut. Eli kirjoittaja toivoi omaa kuolemaansa. Haahkan takia varmaan.

• lueppauudestaan kirjoitti:

Etkö osaa lukea. Siinä luki, että olisinpa kuollut. Eli kirjoittaja toivoi omaa kuolemaansa. Haahkan takia varmaan.

Osaan lukea ja tulkita, mutta sinulla on näköjään jotain ongelmaa siinä! Enhän minä voi kirjoittaa tuota sanasta sanaan, ETTÄ OLISIMPA KUOLLUT, koska MINÄ en sitä itselleni ole toivonut, enkä tarkoittanut, vaan se on AP:n toive, joten miksi olisin kirjoittanut MINÄ muodossa.
        Äly hoi, ymmärrys älä jätä!

• Paljastuitpösilö
        YksK-Nainen kirjoitti:

Osaan lukea ja tulkita, mutta sinulla on näköjään jotain ongelmaa siinä! Enhän minä voi kirjoittaa tuota sanasta sanaan, ETTÄ OLISIMPA KUOLLUT, koska MINÄ en sitä itselleni ole toivonut, enkä tarkoittanut, vaan se on AP:n toive, joten miksi olisin kirjoittanut MINÄ muodossa.
        Äly hoi, ymmärrys älä jätä!

Tää on mies hameessa 😅😅😅😅

• helpottaakoJo

Aika tyhjentävä. Ikävä palstalla toivot olevasi kuollut ja haukut naisen vanhaksi haahkaksi. Hieno suoritus!

• Haahkapa

So??? (Eläimet eivät kärsi mieleterveysongelmista) ainakaan luonnossa elävät!

• kirjoitusvirheotsikossa

Olen ikävä mies*

• carminaburanaunilääke

Ei se mitään enää haittaa. Kuolen pian kuitenkin.

• LueHuuliltaniSe

Onko tämä joku salatieteilijöiden draamakurssi, hä ?
      Taidan aloittaa huomenna onnellisuuspillereiden käytön koska vain otettu lääke voi auttaa ja te tosiaan tarvitsette apuani.
      Jospa osa syntyvästä hyvinvoinnista heijastuisi kanssa ihmisiin.
      Ei yksilöillä ole tietenkään mitään arvoa että vaikka kaikki kuolisimme tältä istumalta niin samaa kuoleman kulttuuria toistaisimme halusimmepa tai emme. Jos minä lähiaikoina kuolen, se laskettakoon aikuisen kätkytkuolemaksi.
      Oletteko lukeneet Hellyyden anatomian ?
      Robotiikka tai mielikuvitus ei korvaa aitoa ihmistä. Mutta yritetään! Korvataan ihmiset. Ei kukaan huomaa mitään.
      Lapsenne korvataan myös.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      116
      6310
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      377
      6113
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5810
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3952
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2345
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2335
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      115
      1390
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1211
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      182
      1052
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      867
    Aihe