KKO:n valitusluvan käsittelyaika

Odottavaepätietoinen

Onko kellään tietoa kuinka kauan korkein oikeus käsittelee valituslupia? Olen voittanut palkkasaatava-asiassa hovioikeudessa entisen työnantajani ja juttuni on hyvin samankaltainen kuin KKO:n ennakkoratkaisu 2012:82 joten valitusluvan saaminen asiassa on hyvin epätodennäköistä mutta onhan se taas lisäodottelua koska vastapuoli toki sitä yrittää hakea.

5

1524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vassokuutietoa

Koska sinulle ei tullut mieleen katsoa asiaa korkeimman oikeuden nettisivuilta, etsin tiedon heidän ykk-sivultaan:

Kauanko asian käsittely kestää?

Valituslupa-asian käsittelyn kesto on keskimäärin neljästä kuuteen kuukautta. Jos lupa myönnetään, vie lupa-asian ja itse valitusasian käsittely yhteensä keskimäärin 16-18 kuukautta.

• hellureijahellät

Sama kiinnostaisi, itse olen tuon ylläolevan kans nähnyt, mutta omassa tilanteessani on valituslupahakemus on vastapuolelta jätetty kesällä 2017 ja mitään tietoa ei ole tullut, kuitenkin jo kohta vuosi aikaa..

• Anonyymi

Onko jo tullut tietoa siitä myönnettiinkö valituslupa? Kauanko kesti, jos ei myönnetty? Entä jos myönnettiin, niin onko asianne vielä keskeneräisiä?

Myös omassa tapauksessani valituslupahakemus on ollut vireillä yli tuon KKO:n sivuilla mainitun keskimääräisen ajan.

• Anonyymi

Kun valituslupaa ei myönnetty, se kesti 6 kk 3 vko. Eli ei suurta poikkeamaa keskiarvosta, jos asia vaatii laajempia selvityksiä, kesto voi tietenkin venyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun valituslupaa ei myönnetty, se kesti 6 kk 3 vko. Eli ei suurta poikkeamaa keskiarvosta, jos asia vaatii laajempia selvityksiä, kesto voi tietenkin venyä.

Mulla kesti 7 kk 2 viikkoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      229
      1420
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      995
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe