Onko kellään tietoa kuinka kauan korkein oikeus käsittelee valituslupia? Olen voittanut palkkasaatava-asiassa hovioikeudessa entisen työnantajani ja juttuni on hyvin samankaltainen kuin KKO:n ennakkoratkaisu 2012:82 joten valitusluvan saaminen asiassa on hyvin epätodennäköistä mutta onhan se taas lisäodottelua koska vastapuoli toki sitä yrittää hakea.
KKO:n valitusluvan käsittelyaika
5
1540
Vastaukset
- vassokuutietoa
Koska sinulle ei tullut mieleen katsoa asiaa korkeimman oikeuden nettisivuilta, etsin tiedon heidän ykk-sivultaan:
Kauanko asian käsittely kestää?
Valituslupa-asian käsittelyn kesto on keskimäärin neljästä kuuteen kuukautta. Jos lupa myönnetään, vie lupa-asian ja itse valitusasian käsittely yhteensä keskimäärin 16-18 kuukautta. - hellureijahellät
Sama kiinnostaisi, itse olen tuon ylläolevan kans nähnyt, mutta omassa tilanteessani on valituslupahakemus on vastapuolelta jätetty kesällä 2017 ja mitään tietoa ei ole tullut, kuitenkin jo kohta vuosi aikaa..
- Anonyymi
Onko jo tullut tietoa siitä myönnettiinkö valituslupa? Kauanko kesti, jos ei myönnetty? Entä jos myönnettiin, niin onko asianne vielä keskeneräisiä?
Myös omassa tapauksessani valituslupahakemus on ollut vireillä yli tuon KKO:n sivuilla mainitun keskimääräisen ajan.- Anonyymi
Kun valituslupaa ei myönnetty, se kesti 6 kk 3 vko. Eli ei suurta poikkeamaa keskiarvosta, jos asia vaatii laajempia selvityksiä, kesto voi tietenkin venyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun valituslupaa ei myönnetty, se kesti 6 kk 3 vko. Eli ei suurta poikkeamaa keskiarvosta, jos asia vaatii laajempia selvityksiä, kesto voi tietenkin venyä.
Mulla kesti 7 kk 2 viikkoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657