Julkkisten kiitollisuus lehtijutuista

Onko tämä joku uusi trendi vai onko kyseessä vain ja ainoastaan celebrity modelin oma "suunnannäyttö" eli kiitollisuuden osoittaminen jokaikiselle lehdelle joka tekee hänestä jutun? Vaikuttaa suhteellisen nololta toiminnalta. Ensiksi kirjoitetaan blogi. Sitten kun joku moukkien lukema junttilehti tekee siitä uutisen niin uutisesta otetaan kuva instaan ja kerrotaan, että juttu on tehty blogin perusteella ja taas linkitetään blogiin. Pisteenä iin päälle tästä sitten vielä twiitti, jonka striimissä on usean vuoden ajalta twiittejä jotka koskettaa vain celebrity modelia itseään, ilman minkäänlaista reaktiota seuraajilta tai keneltäkään muultakaan.

15

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ääööhhhhhuhh

      #epätoivo #tahdonjulkisuusmodeliksihinnallamillähyvänsä #kiitönjakumarranmistätahansahuomiosta #julkisuusepätoivo #kiitosseiskaedesmollauksesta #anypublicityisgoodpublicity

    • SiunatunOnnellinen

      Kyllä tämä on ainoastaan selepriti modelin oma juttu. Hänhän on varsinsisesti brändännyt tämän lehtijuttukiitollisuuden.

      • erittäinkiinnostunut

        Kosonen kyllä reagoi joka juttuun, mikä Jassusta julkaistaan.


      • tussujassu
        erittäinkiinnostunut kirjoitti:

        Kosonen kyllä reagoi joka juttuun, mikä Jassusta julkaistaan.

        Kenestä Jassusta? onko sama tyyppi jota Tussuksikkin kutsutaan Oulussa?


    • onkotämä

      kosonen joku työtön, kaljalla itsensä turvottanut mielenterveyspotilas? Avohoidossa vai näitä jotka kuuluisi hoitoon, mutta eivät ymmärrä sinne hakeutua?

      • SalatutOnElämät

        Itse kertoi olevansa eläkkeellä mt-ongelmien takia. Jassun entinen hoito siihen aikaan, kun ton pää vielä pelasi joten kuten.


      • paljasteluja
        SalatutOnElämät kirjoitti:

        Itse kertoi olevansa eläkkeellä mt-ongelmien takia. Jassun entinen hoito siihen aikaan, kun ton pää vielä pelasi joten kuten.

        Ovat siis tavanneet Peltolassa.....


    • Onko.tämä

      tyyppi, joka aloittaa typerät kysymyksensä aina nimimerkkilaatikosta, Oulun Jassoo itse?

      Ja tuo jostain Kososesta jauhaminen... isopyörä jumittanut paikalleen?

      • suuresti....naurattaa

        Joko taas LUULLAAN Jassuksi. On minua moneksi muuksikin LUULTU.


      • haiseeeeee
        suuresti....naurattaa kirjoitti:

        Joko taas LUULLAAN Jassuksi. On minua moneksi muuksikin LUULTU.

        Moi tussu.


    • eituon

      sälittävän mt-potilaan juttuihin kannata reagoida. Se näkee jassun aidan seipäässäkin:))

      • FUrself

        Hän on siis samanlainen kuin palstalla riehuva Jassu-fani, joka näkee kososia joka viestissä? Rasittava tapaus.


    • EnOleJasminVaiOlenko

      ”Jasmin Mäntylän uskomaton paljastus”... painolla sana uskomaton. Kiitos urpot lehdet valheideni levittämisestä ja exieni mustamaalamisesta!

    • huperonhöperö

      EipäsJassukka älyä, kuinka paljon mustamaalaa itseään typerillä valheilla ja kuvilla. Vasen poski on nähty jo niin tarkaan, samoin köyryssä eteisessä seisten ja vessassa otetut kuvat. Yhteiskuvat, joissa kännissä nuokutaan, ovat myös kuvottavia. Selitykset suuresta ja aidosta rakkaudesta ovat myös niin typeriä, koska kohta löytyy jälleen uusi, ja vielä rakkaampi! Lapsellista.

      • Onko kenelläkään mitään tietoa kuinka Jalmon aikuiset sukulaiset suhtautuvat tähän Jalmon julkisuuteen raahaamiseen? Jalmo tuskin sitä itse ehdotti, kuvitteli tai halusi. Hänet raahattiin väkisin Hymy-lehteen nojailemaan sillankaiteeseen vinttimöllin kanssa. Denniksen, Richardin ja Derekin hylkäämä vinttimölli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6570
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3928
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1505
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe