etten mä enää niin kauheesti sinua jänskättelekään kun olen oppinut huomaan pieniä merkkejä siitä että ehkä sä taidat minusta ainakin vähän tykätä ja välität siitä miten mulla menee. Mitä sitä sellaista ihmistä pelkäämään joka toivoo sulle vain parasta :)
Olit myöskin pistänyt yhden tärkeän seikaan merkille minun luonteestani :)
Musta tuntuu
6
375
Vastaukset
- 5cardcharlie
Varmastikin on joku oma juttu joillekin omille jutuille, mutta todella hyvä hahmo on "Lumikeiju", itse en tiedä minkälaisia kaikkia taikavoimia sillä on, pitäisi kysyä venäläisiltä tutuilta.
On joitain venäläisiä tuttuja joilta pitäisikin kysyä, koska he tietäisivät paremmin kuin kirjaston kirjatkin sitten.
Itse... olen aika paljon tykästynyt belgialaisten tekemiin pelitarvikkeisiin, laatu on hyvä, kuten biljardin pallot jne. sellaiset... made in belgium. - enjaksasellaista
Ei tässä siitä ole ollut kyse ainakaan minulla. Mutta minulla oli vain yksi ihminen jonka kanssa olisin halunnut olla kaveri, mutta hän kohteli minua niin kuin minua ei olisi ollutkaan.
Ei ole mitään tarvetta puhua kenenkään muun kanssa koskaan. Sen lisäksi on ollut muita stressaavia asioita monen vuoden ajan. Niistä selviämiseen menee useampi vuosi, enkä enää halua tutustua keneenkään. Olen täysin kyllästynyt pelkästään siihen ajatukseen että pitäisi ruveta tutustumaan johonkin minulle tuntemattomaan ihmiseen.- Oliskojärkeä
🤗🤝☺ sinulle ja hänelle. Pidä kiinni kaikista ystävistäsi ovat kaikki tärkeitä. Ei yksi voi korvata muita.
- Spontaanisti
Otaha rennosti niin nukutkin paremmin.
- unienaikasetaasoliskin
Otan tai ainakin yritän :)
- Hierontaauttaa
unienaikasetaasoliskin kirjoitti:
Otan tai ainakin yritän :)
Reipas liikunta ulkona, harrastatko sellaista 🤔auttaa nukkumaan paremmin.
Unta ei saa vahtia, silloin se karkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14811017
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485403Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414215Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352674Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1011588Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?751445Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396