Ihmetyttää kun kuuntelee lähetyksiä eri puolilta niin veisaajia on selvästi vähemmän ja enenevässä määrin puheissa ollaan huolissaan lähtevistä ja lähteneistä.
Kun hoitokokous äkkijyrkät menee manalan maille niin taitaa tapahtua lopullista SRK-johtoisessa liikkeessä ?!?
Onko joukkopako menossa ?
11
334
Vastaukset
- KaruTotuusTässä
Syynä on asioita, joita ei saa sanoa ääneen.
- SiioninTytär
No mitä ? Kerro tarkemmin.
Älä vain sano että taas jotain rietasta !
- UudetTekniikatAvuksiJuli
Seurat saattavat mennä studiotyöskentelyksi. On vain puhuja, joka saarnaa yksin huoneessa mikrofonille. Seurakunta kuuntelee kodeissaan. Kustannustehokasta. Vähemmän ympäristöpäästöjä.
- PoisTurhaPörräys
Tuo olisi kannatettavaa kehitystä!
- Kotonakivaa
Olen vähän samaa mieltä toiminnan kehityksestä. Netti on tuhoamassa suurta osaa seuroihin kokoontumisen perinteestä. Nettiseurat eivät korvaa kokoontumiseen liittyvää yhteisöllisyyttä. Yhteisöllisyys murenee pikkuhiljaa ruuhkavuosia elävien perheiden kohdalla, kun ei väsyneinä jakseta lähteä seuroihin, vaan jäädään kuuntelemaan nettiseuroja. Ulkopuolisuuden tunne kehittyy hyvin herkästi.
Osaltaan yhteisöllisyyttä murentaa myös muut toiminta, johon ei kaikilla ole mahdollisuutta osallistua, esimerkkinä erilaiset piirit ja harrastukset, kuten kuorotoiminta.- EiOleMinunVelka
Ei tarvita valtavia ry-rakennuksia miljoonavelkoineen kuten Oulussa on tehty. Maksakoon velkansa ne jotka sen ottivatkin.
- EnKaipaaPaluutaHarhoihin
Elämme armon aikaa. Lähtemisen armo on osunut monen kohdalle.
- Jobinpostia
Ja Jumala, taas juttelee lumelle. Job.37:6 Sillä hän sanoo lumelle: Putoa maahan.....
- Ei.lakastu
Siioni kasvaa ja penkit täynnä nuoria ja lapsia. Myös parannuksen tekijöitä ollut.
- hieno.systeemi
Saarnaajat raiskaavat tyttöjä ja poikia. Sitten uskonveli antaa synnit anteeksi että aamulla voi tass jatkaa samaa touhua synnittömänä.
- PuhujaPukkiVeliOulu
Siionissa ahkeroidaan iltamyöhään että porukkaa tulisi lisää ja sehän on varsin mukavaa puuhaa.
Kutsumme epäuskoisia parannuksen kautta mukaan Siionin kasvutalkoisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127