Ei kannata ostaa. Skodia on paljon tarjolla n. 45 000 - 75 000 km ajokilometreillä, mutta ainakin bensakoneiset TSI koneiset on todella venäläistä rulettia, todennäköisesti ongelmia tulee koneen kanssa.
Skoda on pommi käytettynä
110
2319
Vastaukset
- koettua
Kannattaa ostaa uutena ja pitää vain lyhyt 2 vuoden takuuaika. Siinäkin ajassa tulevat jo korjaamojen sijaisautot tutuiksi. Niissä on kestävyytensä takia aika paljon mm. hybridi Aurista.
- kestäviä_tarjolla
Aurista on tosiaan vuokraamoissa runsaasti tarjolla. Onhan se yksi vähä vikaisimmista autoista. Renaultiakin käyttävät (esim. Clio), mutta ei juurikaan skodaa. Ainakaan scandia rentillä.
- ZkodaHolistiKyymanDorka
Holistin Toyotamainos.
Säälittävä täyspäiväinen trolli. ja - Talouden.tuho
Myös dsg laatikolla varustetutut laatu puutteiset skottaraiset kannattaa kiertää hyvin,hyvin kaukaa.
- venäläistärulettia
Näin on. Kone joko kestää tai ei kestä, samoin vaihteisto. Ei kestä - se on se todennäköisin vaihtoehto.
- Anonyymi
Muitakin vika vaihtoehtoja on pilvin pimein.
- anal-logiaa
"Suomessa myytävistä käytetyistä Skodat menevät tällä hetkellä nopeimmin kaupaksi.
Ostajat pelkäsivät pitkään pienempiä moottoreita, mutta nyt niitä kysytään vaihtoautomarkkinoilla. Automaattivaihteet ovat erittäin haluttuja."
https://yle.fi/uutiset/3-10020613
"Skoda todettiin puolestaan luotettavimmiksi dieselautoksi vikaprosentin ollessa yhdeksän prosentin luokkaa."
https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/analyysi-paljastaa-jarkyttavan-totuuden-dieselmoottoreista-hajoavat-jopa-kolme-kertaa-bensamalleja-todennakoisemmin/6741520#gs.i0RRAhI
https://www.auto1.fi/skoda/octavia/113446
https://www.auto1.fi/skoda/octavia/100816
Mitäs kriitikko tähän?- SkodaOctaviaRS
Saksalaisen Dekra-katsastusketjun tuore vikaraportti on kattava isolla koolla. Tulosten taustalla on 15 miljoonaa määräaikaiskatsastusta Saksassa vuosina 2016 ja 2017.
Vikaraportista on päteväksi käytettyjen autojen oppaaksi. Kattava vikaraportti paljastaa armotta, mitkä ovat vähävikaisia automalleja, mitkä taas murheenkryynejä.
Skoda Octavia sijoittui isommassa keskiluokassa neljänneksi. Taakse jäi BMV 3-sarja, joka sijoittui viidenneksi.
Linkki: https://www.moottori.fi/liikenne/jutut/onko-autoni-luotettava-patevan-vastauksen-antaa-kattava-katsastusraportti/ - Anonyymi
SkodaOctaviaRS kirjoitti:
Saksalaisen Dekra-katsastusketjun tuore vikaraportti on kattava isolla koolla. Tulosten taustalla on 15 miljoonaa määräaikaiskatsastusta Saksassa vuosina 2016 ja 2017.
Vikaraportista on päteväksi käytettyjen autojen oppaaksi. Kattava vikaraportti paljastaa armotta, mitkä ovat vähävikaisia automalleja, mitkä taas murheenkryynejä.
Skoda Octavia sijoittui isommassa keskiluokassa neljänneksi. Taakse jäi BMV 3-sarja, joka sijoittui viidenneksi.
Linkki: https://www.moottori.fi/liikenne/jutut/onko-autoni-luotettava-patevan-vastauksen-antaa-kattava-katsastusraportti/Saksalaiset vetää aina kotiinpäin. Skoda on saksalaisten suunnittelema siksi se pärjää Dekra katsastusketjun tilastoissa. Todellisuudessa sielläkin Toyota Corolla on ylivoimaisesti viattomin auto. Saksalaiset huijaa katsastustilastoissakin, sillä se on heidän tapansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksalaiset vetää aina kotiinpäin. Skoda on saksalaisten suunnittelema siksi se pärjää Dekra katsastusketjun tilastoissa. Todellisuudessa sielläkin Toyota Corolla on ylivoimaisesti viattomin auto. Saksalaiset huijaa katsastustilastoissakin, sillä se on heidän tapansa.
Voihan sitä itselleen selittää asioita noinkin. Kuulostaa samalta kuin sen yhden miehen todistelu vaalivilpistä, tarpeeksi kauan kun sitä toistaa niin kyllä se niihin "uskonveljiin" uppoaa
- Talouden.tuho
Enimmillään vaihtoon tarjotun bensiiniturbolla varustetun TSI- tai TFSI-auton hinnasta on lähtenyt pois jopa 9000 euroa, ”kun autokauppias on kuullut, mistä moottorista on kysymys”, Tekniikan Maailma kirjoittaa. "
https://www.is.fi/autot/art-2000005419402.html
Autokauppias suostuu ottamaan tuollasen TSI skodan suunnilleen ilmaiseksi halliinsa. Jorma kyllä ostaa sen sitten lähes uuden hinnalta sieltä...- anal-logiaa
Näinhän se olikin. Jorma ostaa paskan Skeidan lähes uuden hinnalla, kun uusia joutuu jonottamaan tehdastilauksina.
Sain tästä naurut, kiitos! - Automaattori
Nuo TSI/TFSI-ongelmat menivät aikoja sitten ohi. Herää tähän päivään.
- Anonyymi
anal-logiaa kirjoitti:
Näinhän se olikin. Jorma ostaa paskan Skeidan lähes uuden hinnalla, kun uusia joutuu jonottamaan tehdastilauksina.
Sain tästä naurut, kiitos!Jorma Corolla on vielä siinä kehitysvaiheessa, että ostaa vain Toyotan. Vasta siirtyessään Pappa Corolla kehitysvaiheeseen saattaa kokeilla jopa autoa ennen kuin muuttuu takaisin maaksi. Viiden kymmenen villitys ja kuuden kymmenen kupellus on Jorma Corollan elämässä vaarallista aikaa jolloin mikä tahansa automerkki saattaa houkutella kokeilemaan. Mutta enimmäkseen Jorma Corollan nahkanluonti Pappa Corollaksi käy yhtä huomaamattoman tylsästi kuin siirtyminen Teini Corolla vaiheesta Jorma Corollaksi. Joidenkin elämä on tylsää kun koko ikä pitää ajaa Toyotalla. Onko Toyotaan piilotettu joku hajuste joka huumaa omistajansa kehumaan Toyotaa ja haukkumaan Skodaa?
- Anonyymi
Tuo ongelma koskee vielä vm2019 vw konsernin autoja möys niitä dieseleitä.Siksi TOYOTA niissä ei koskaan ole ollut mitään ongelmia.
- Anonyymi
Nuo ongelmat ovat vm2009-11 valmistetuissa autoissa, joten ne on jo aikoja sitten korjattu. Kaikki liikkeet eivät edes huoli noin vanhoja autoja vaihdossa. Kymmenen vuotias auto ei muutenkaan paljon maksa. Siitä ei saa vaihdossa kuin korkeintaan muutaman tonnin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ongelma koskee vielä vm2019 vw konsernin autoja möys niitä dieseleitä.Siksi TOYOTA niissä ei koskaan ole ollut mitään ongelmia.
Ennen kuin todistamme tämän väitteen täysin vääräksi, niin kuin itsekkin tiedät, niin tarjoamme mahdollisuutta ottaa sanasi takaisin, tästä palkintona vain pieni häpeä tällaisen sammakon julkaisusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen kuin todistamme tämän väitteen täysin vääräksi, niin kuin itsekkin tiedät, niin tarjoamme mahdollisuutta ottaa sanasi takaisin, tästä palkintona vain pieni häpeä tällaisen sammakon julkaisusta.
Olen ajellut molemilla merkeillä, ja havainnut että Skodalla paremat ajo-ominaisuudet. Molemat kestää kyllä, ei muuta kuin kuluvien osien vaihtoa. Välillä on ollut Matukkaa, Opelia, Fiatia ja Nissania. Nuo muut merkit olleet paljon vähemmän ajettuja, Toyotalla tuli 500t km niin alkoi olla ruosteessa ja Skoda Fabia diesel 1.4 600t km sama vika. Muissa merkeissä paljon kalliita vikoja vaikka ajettu vähemän, niin no matukka kesti muuten mutta ruoste iski.
- Puistattavaa
Autoliikkeiden nihkeyden tsi ja dsg skodia kohtaan on helppo ymmärtää.
On melkoisen paha juttu jos liikkeen myymästä käytetystä skodasta hajoo moottori ja laatikko.
On isommankin liikkeen talous kuralla.saatikka yksityis henkilön.
Valitettavasti moniongelmainen skoda tekee omistajastaan yhteiskunnan elätin.
Tsi ja dsg pahimpina ongelmina öljynkulutuksen lisäksi. - anal-logiaa
Mites tämä?
"Myydyimmät kymmenen merkkiä pysyivät samoina kuin 2016. Opel oli ainoa, jonka myynti laski (-2,6 %). Suurin kasvaja kärkikymmenikössä oli Škoda ( 13,7 %).
Ylivoimaisesti suosituin vaihtoautomerkki viime vuonna oli Volkswagen. Kaikista vuonna 2017 myydyistä vaihtoautoista 66 902 kpl, eli 11%, oli Volkswagen-merkkisiä."
https://www.msn.com/fi-fi/autot/uutiset/nämä-olivat-nettiautocom-palvelun-suosituimmat-vaihtoautomerkit-2017/ar-BBIq9nd?ocid=spartandhp
Käytetyt pashat Skodat myydään lähes uuden hinnalla ja kysyntä vain nousee, toteaa kriitikko.... :D - Tiesuolakin.tuhoaa
Enimmillään vaihtoon tarjotun bensiiniturbolla varustetun TSI- tai TFSI-auton hinnasta on lähtenyt pois jopa 9000 euroa, ”kun autokauppias on kuullut, mistä moottorista on kysymys”, Tekniikan Maailma kirjoittaa. "
https://www.is.fi/autot/art-2000005419402.html
Autokauppias suostuu ottamaan tuollasen TSI skodan suunnilleen ilmaiseksi halliinsa. Jorma kyllä ostaa sen sitten lähes uuden hinnalta sieltä...
Dsg laatikolla varustettuja skeidoja vieroksuvat kaikki.- Anonyymi
TSI & DSG on ollut lyömätön ja ongelmaton yhdistelmä satojen tuhansien kilometrien ajan useammassakin autossa.
Siinä saa kateellinen tojotero käännellä lippaansa eteen taakse ja purrakin välillä.
Pari kertaa on tullut kokeiltua Japanialaista itäautoa mutta kotiin en moista kyllä huoli.
- Sammaposvenska
TÄYSI POMMI UUTENAKIN
Itälaatua taas,eipä ihme kun skodaa verrataan huonoon laatuun.
http://www.vibilagare.se/test/rost/rosttest-skoda-kodiaq-2017
NYT EI HYVÄLTÄ NÄYTÄ..SKODA KODIAK VUOTAA VEDET SISÄÄN
Ihan normi hommaa että skodia täytyy välillä kuivattaa,ettei vallan homehdu.
Eikä tuo dsg uutinenkaan enää yllätys ole.samaa paskaa myy vuodesta toiseen kun parempaakaan ei ole.
http://www.vibilagare.se/bilfragan/bilfragan-dsg-problem- Hessumopo
Trolli kampitti itsensä. Linkin mukaan Skodan ruostesuojaus parempi kuin Volvon tai Hyundain tai Toyotan.
- Mustapekkakortti_käteen
Hessumopo kirjoitti:
Trolli kampitti itsensä. Linkin mukaan Skodan ruostesuojaus parempi kuin Volvon tai Hyundain tai Toyotan.
Edes ruostesuojaus ei pelasta itäauto Skeidaa korin totaaliselta mätänemiseltä.
"ruosteessa kolmessa vuodessa, kori mätäni, ja kaikki mikä mädäntyä voi".
- KQLMEKAKARAAJARAKKIorig
Škoda ei käytettynä ole hyvä ostos koska haluttu= kallis.
Kolmeviiskymppinen nelikkomersu on hyvä ostos, uuden hinta savuilla ja ropeleilla 100.000€, kolmevuotiaana 50.000€
Tavallinen tatintallaaja tekee parhaan ostoksen Ranskalaisista, joku Rellu pudottaa hintaansa kolmessa vuodessa radikaalisti enemmän kun saman segmentin Škoda.- Automaattori
Miksi luulet, että ne nelikkomersut ropeleineen ja rellut pudottavat hintaansa niin nopeasti? Se johtuu siitä, että heikosta laadusta ei kukaan halua maksaa ja ne jotka riskin ottavat, laskevat ostohintaan päälle tulevat korjaamokäynnit. Sen sijaan kun on ostamassa luotettavaa autoa, ei tarvitse miettiä niitä korjaamokuluja niin paljon ja hyvästä kannattaa aina maksaa - käytettynäkin.
- Anonyymi
Rellun pimpulaa en kyllä osta!
- Anonyymi
Automaattori kirjoitti:
Miksi luulet, että ne nelikkomersut ropeleineen ja rellut pudottavat hintaansa niin nopeasti? Se johtuu siitä, että heikosta laadusta ei kukaan halua maksaa ja ne jotka riskin ottavat, laskevat ostohintaan päälle tulevat korjaamokäynnit. Sen sijaan kun on ostamassa luotettavaa autoa, ei tarvitse miettiä niitä korjaamokuluja niin paljon ja hyvästä kannattaa aina maksaa - käytettynäkin.
Toi noin, minulla oli välillä Oopeli ja Nissani , molemissa paljon (siis erttäin paljon ) kallita vikoja. Mutta silti Opelista sai myydessä hyvän hinnan, vaikka käyttökulut aivan hirveitä. Toyota ollut kestävä mutta naposteli polttoainetta runsaamin, kuin nykyinen Skoda joka kulkee 4l / 100 km.
suunnittelijat ja testaajat apinoita. ihmekkös tuo kun vikoja piisaa.
- haistele.typpidioksidia
Ne testatut apinat ovat sitten tulleet tänne länkyttämään kaikenlaista provoa.
- tojota-mies
Mää en Sokotaa ost.Romu mikä romu.
Mää ja autoll aja sää vaa Sokotal. - Moni_auto
on noiden 50-70 tkm kohdalla parhaimmillaan mutta jos auto on Vw-konsernin merkkejä, on syytä kysyä tiukasti moottorin ja vaihdelaatikon kunto ja onko todennäköinen vaihto jo tehty. Jos merkki sattuu olemaan Toyota, on syytä riemuun. Seuraavat parisataatuhatta km tulevat olemaan yhtä juhlaa.
- EiEnääToyotaa
Sinähän olet huumorimiehiä!
- toiota.joset.muutasaa
Pelkkää juhlaa, kiähkiähkiäh.
- HyvääEiEdesPyritäTekee
Kertakäyttörimpuloita tuollaiset kulkuneuvot. Eipä tuo Skodan heikko laatu mikään ihme ole, kun ne tehdään Saksassa Volkswagenilla. Vikavagenhan on jo käsite.
Ei vaan osata tai haluta tehdä autoa kunnolla, ja sitten on tämä elinkaariajattelu, ettei auton tarvitse kestää kahta kesää kauemmin, joten sen jälkeen kuluttajat valitsevat joko kokonaan uuden auton hankinnan tai sitten lähtevät jatkuvan korjaamisen tielle. Myös perinteitä on haluttu vaalia: kun Skodat olivat huonoja ja kaikkien pilkkaamia autoja 1980-luvulla, niin ne saavat olla sitä myös nykyäänkin sekä tulevaisuudessa. Jo pieni lapsikin tietää, ettei se Skoda mikään oikea auto ole.- ööoöoöoöoöoöoöoöoöoöoöo
Äläs kuule rölli taas valehtele. Ei Skodaa Saksassa tehdä.
- HyvääEiEdesPyritäTekee
ööoöoöoöoöoöoöoöoöoöoöo kirjoitti:
Äläs kuule rölli taas valehtele. Ei Skodaa Saksassa tehdä.
No Uudessakaupungissako sitten? Eiköhän ne juurikin Volkswagenkonserni valmista. Missä sitten VWkonserni sijaitsee? Kerro, kun kerran kaikki maailman asiat parhaiten tiedät. Vain sinä yksin aina oikeassa ja koko muu maailma väärässä. :D
- Skodisti
Bensaskodalla ajaa helposti yli 300 000km ja dieselvastaavalla yli 500 000 km. Siis ei kertakäyttökulttuuria.
- S.K.Odisti
HyvääEiEdesPyritäTekee kirjoitti:
No Uudessakaupungissako sitten? Eiköhän ne juurikin Volkswagenkonserni valmista. Missä sitten VWkonserni sijaitsee? Kerro, kun kerran kaikki maailman asiat parhaiten tiedät. Vain sinä yksin aina oikeassa ja koko muu maailma väärässä. :D
VW Group toimii varmaan sadalla paikkakunnalla maapallollamme. Voit tutkia sitä itse ja selvittää mitä autoja missäkin tuotantolaitoksella tehdään.
- Möly_Kommari
HyvääEiEdesPyritäTekee kirjoitti:
No Uudessakaupungissako sitten? Eiköhän ne juurikin Volkswagenkonserni valmista. Missä sitten VWkonserni sijaitsee? Kerro, kun kerran kaikki maailman asiat parhaiten tiedät. Vain sinä yksin aina oikeassa ja koko muu maailma väärässä. :D
Skoda tehdään Mlada Boleslavin kaupungissa Tsekissä. Ei missään Saksassa
- HOBOROT
Möly_Kommari kirjoitti:
Skoda tehdään Mlada Boleslavin kaupungissa Tsekissä. Ei missään Saksassa
Ja Suomeen tuotavat skodat (HOBOROT) eli navajot tehdään Venäjän Kalugan massatuotantotehtaalla. Ovat laadullisesti vielä surkeampia, kuin esim. Saksaan tuotavat skodat, jotka tulevat Tsekin Mlada Boleslavin tehtaalta. Saksalaisetkin nauraa skodalle ja pitää sitä täysin halppiksena ja vitsinä, heille kotimaiset bmw , mercedes benz ja audi ovat oikeita autoja.
- Anonyymi
HyvääEiEdesPyritäTekee kirjoitti:
No Uudessakaupungissako sitten? Eiköhän ne juurikin Volkswagenkonserni valmista. Missä sitten VWkonserni sijaitsee? Kerro, kun kerran kaikki maailman asiat parhaiten tiedät. Vain sinä yksin aina oikeassa ja koko muu maailma väärässä. :D
Se on ihan sama missä VW konserni sijaitsee koska Skoda autot suunnitellaan ja pääosin myös valmistetaan maailman kolmanneksi vanhimmalla toiminnassa olevalla Skoda Auto a.s autotehtaalla Tsekin Mlada Boleslavissa. Mlada Boleslavin tehdas suunnittelee ja valmistaa myös moottoreita ja vaihteistoja joita asennetaan esim. VW ja Seat autoihin.
- Anonyymi
HOBOROT kirjoitti:
Ja Suomeen tuotavat skodat (HOBOROT) eli navajot tehdään Venäjän Kalugan massatuotantotehtaalla. Ovat laadullisesti vielä surkeampia, kuin esim. Saksaan tuotavat skodat, jotka tulevat Tsekin Mlada Boleslavin tehtaalta. Saksalaisetkin nauraa skodalle ja pitää sitä täysin halppiksena ja vitsinä, heille kotimaiset bmw , mercedes benz ja audi ovat oikeita autoja.
Joo, silti saksalaisen Auto Bild no: 15 2019 lehden testissä Skoda Scala voitti VW Golfin. Taisipa siinä Skodan taakse jäädä myös Ford ja joku japanilainen kippona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, silti saksalaisen Auto Bild no: 15 2019 lehden testissä Skoda Scala voitti VW Golfin. Taisipa siinä Skodan taakse jäädä myös Ford ja joku japanilainen kippona.
Joo, ne japanilaiset nissanit ja tojotat tehdään enklantissa, laadustaan tunnetuissa paikoissa joissa ennen tehtiin Simkaa, tai waukshallia. Niin ja Turkin hihasta niitä tojotia pukataan , laatu tietenkin edellä ? vai mitä raatilaiset sanoo? Nissani = renaultti, siinä kaupassa nissani huononi renun tasolle ja Renault parani osaamisen tasossa.
- Anonyymi
HOBOROT kirjoitti:
Ja Suomeen tuotavat skodat (HOBOROT) eli navajot tehdään Venäjän Kalugan massatuotantotehtaalla. Ovat laadullisesti vielä surkeampia, kuin esim. Saksaan tuotavat skodat, jotka tulevat Tsekin Mlada Boleslavin tehtaalta. Saksalaisetkin nauraa skodalle ja pitää sitä täysin halppiksena ja vitsinä, heille kotimaiset bmw , mercedes benz ja audi ovat oikeita autoja.
Niin nauretaan Suomessakin Skodalle. Suomessa oikeita autoja on TOYOTAt. Ne ovat lähes ikuisia. Ne ei ruostu juuri lainkaan ja ovat tekniikaltaan lähes ikuisia.
- KERTAKÄYTTÖKULTTUURIA
Just joo.36 tuhatta ehkä pääsee kun muistaa ajella iisisti ja lisäillä öljyä. turbot on uusissa tsi moottoreissa loppuun kuluneita 60 tuhannen kilsan jölkeen
Tekniika maailman TESTI OLI 2016 tekniikanmaailmassa.
AUTO OLI VOLKSWAGEN 1.4 tsi
Testin loputtua paska purettiin.
TM TOTESI NÄIN.TURBON PAINEPUOLEN LAAKERI LOPPUUN KULUNUT JA ALKAVA ÖLJY VUOTOKIN OLI TOSIASIA.
ÖLJYÄ LISÄILTIIN PARIKIN KERTAA VAIHTO VÄLILLÄ
TM TOTESI.KERTAKÄYTTÖKULTTUURIA
MYÖS SUPERB OLI KESTOTESTISSÄ VUOSI SITTEN ÖLJYÄ LISÄILTIIN KOLINOITA KUUNNELTIIN JA DSG TODETTIIN TAAS KERRAN ÄRSYTTÄVÄKSI NYKIVYYDEN JA HIIPIMISEN JOHDOSTA..
JA EPÄLOOGISESTA VAIHTAMISESTA AJOITTAIN- EiköFaktatKelpaa
Huutamalla valehtelu on helpompaa ja julli uskoo?
- skädäm_
EiköFaktatKelpaa kirjoitti:
Huutamalla valehtelu on helpompaa ja julli uskoo?
Jullinjuntti aina välillä hermostuu ja käy ylikierroksilla.
- Kokkeli45
Vieläkö joku idiootti viitsii vuonna 2018 olla noin kateellinen Skodan aina vaan jatkuvasta menestyksestä. Todella säälittävä hölmö, hankkisi elämän!
- MaisteriLarvanto
Ei kateutta, ei sinne päinkään. Trolli ei tunne vuosien provoilun jälkeen oikeastaan minkäänlaisia voimakkaita tunteita. Kaikki on yhtä ja samaa harmautta. Pakonomaista tarvettaa kirjoittaa ja tavoitella sitä samaa euforian tunnetta joka syntyi ensimmäisillä trollaus-kerroilla, kun tunsi tulleensa huomatuksi ja sai "vedätettyä".
Ne "naurut" ovat trollille vain haalea muisto, jota kuitenkin pakonomaisesti on yritettävä tavoittaa. Vaan turha on toivo., epätoivo vain synkkenee. Tarinat pitenevät, mutta niistä on turha etsiä huumoria, kun hän käänteisen ulkopuolisen "trolli-pojun" persoonan kautta kertoo omaa tarinaansa.
Kuulostaako addiktiolta? En ole lääkäri, en väitä mitään, kysyn vain. - paskaa_kouraan
MaisteriLarvanto kirjoitti:
Ei kateutta, ei sinne päinkään. Trolli ei tunne vuosien provoilun jälkeen oikeastaan minkäänlaisia voimakkaita tunteita. Kaikki on yhtä ja samaa harmautta. Pakonomaista tarvettaa kirjoittaa ja tavoitella sitä samaa euforian tunnetta joka syntyi ensimmäisillä trollaus-kerroilla, kun tunsi tulleensa huomatuksi ja sai "vedätettyä".
Ne "naurut" ovat trollille vain haalea muisto, jota kuitenkin pakonomaisesti on yritettävä tavoittaa. Vaan turha on toivo., epätoivo vain synkkenee. Tarinat pitenevät, mutta niistä on turha etsiä huumoria, kun hän käänteisen ulkopuolisen "trolli-pojun" persoonan kautta kertoo omaa tarinaansa.
Kuulostaako addiktiolta? En ole lääkäri, en väitä mitään, kysyn vain.Halppisköntyrästä itäauto Skodasta ei tosiaan kukaan täysjärkinen ole kateellinen. Ajotuntumakin on kuin suoraan 80 luvun laatikkoladasta - joka sentään oli lämmin talviauto, eikä vienyt öljyä.
- PäätelkääItse
paskaa_kouraan kirjoitti:
Halppisköntyrästä itäauto Skodasta ei tosiaan kukaan täysjärkinen ole kateellinen. Ajotuntumakin on kuin suoraan 80 luvun laatikkoladasta - joka sentään oli lämmin talviauto, eikä vienyt öljyä.
Joku on väärässä. Jullinjuntti tai autonostajat.
Joku on kateellinen. Jullinjuntti tai autonostajat.
Joku on addiktoitunut. Jullinjuntti tai autonostajat.
- rauhan.mies
Myös muita mielipiteitä on kuin pommimiehen; http://www.iltalehti.fi/autouutiset/201801022200639459_oa.shtml
- PäätelkääItse
Joku on väärässä. Jullinjuntti tai autonostajat.
- skoda_on_skeidaa
Skeida sakkaa aina.
Skeidaan haksahtaneille jää aina elämässä se mustapekkakortti käteen.- Anonyymi
Niin, kun tankkiin mahtuu vain 45l polttoainetta ja heti 1000km jälkeen alkaa jo merkkivalo palamaan taas.
- Böönaut
Hauska seurata tehdas videota kun koritkin jo robotit kokoaa yksinomaan ja yllättävän isot tilat.Pelkästään lasikatto sitten vaatii ylimääräistä työtä.Taas golffia tehtiin ahtaasti sokin sokin.
- Hitto.miten.ruma
Volkswagenin salaiset testit jatkuvat.vw testaa skodilla että miten karuilla meluisilla ja yksinkertaisilla kylmillä kulkineilla jorma voi ajaa.
Nyt aletaan olla jo äärirajoilla skodan valmistuksen halpuuttamisessa.vai mitä mieltä olette.
Melkoosen karuja kulkineita.
Hyi hitto,kuka tälläistä.
kovamuovinen laatupuutteinen ulisko
https://www.youtube.com/watch?v=kZnULo8sN64&feature=youtu.be
Pirkka laatu näkyy kaikessa.samoin noissa tiiliskivissäkin..floppi tuli.
Öljyä palaa ja.hiukkas päästöt pöllyää. - luuserikippana
Joka skeidaan kätensä lykkää, Sille skeidaa vaan käteen jää.....ja mustapekkakortti elämässä!
- hampsteri
no höpöhöpö.
Hyvin kestää vanhojako vielä muistelet dsgeestä.
Kylmiä on kaikki dieselit mikä muu muka lämmin.
Hiljaisempi ajaa kuin melkein premium S60 volvo, ei niin kolise.
Yksinkertaisia on kaikki muutkin samassa hintaluokassa , ei niin kamalia skodat sisustuksiltaan kuin vaikka focukset kiat, nekö siistejä himmelihämmeleitä.
Mielellään ottaisi vastaan tositietoa mutta tyhjän haukut ja toyotan kehut ei lämmitä eikä provot käännä kelkkaa eikä toyotilla niin paljon ajeta kuin muilla ja jos ajaetaan ei se ainakaan hääviä ole kyllä silloin skodalla on parempi.- saksajakaasuVWskoda
https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/kommentti-autovalmistajien-mainospuhe-jyraa-faktan-vw-n-uskominen-kavi-kalliiksi/5711284#gs.wnhlI6w
eipä autoliikkeet mielellään ota VW tuotetta vaihdossa..tähän on menty
- enmaksakusetuksesta
Eikös tuo juttu "auton valmistajien mainospuheesta" ollut faktan levitystä? Minusta se sitä ainakin oli. Onhan koko volkkarin vika ja huijausmaailma todistettavissa. Eihän siihen tarvita mitään trollausta. Kerrotaan vaan totuus mitään salaamatta. Näin helppoa se on!
- murheenkryyni-ITÄAUTO
Missä skoda, siellä harmi, murhe, vika, ja rahanmeno.... ja hampaiden kiristys, ja naamalla skodistilla jo tutuksi käynyt itäblokin sitruunairvistys.
Ei ole uutenakaan kovin luotettava. Hyvä jos pääsee autokaupasta kotiin asti ilman suurempia vikoja.
- Ongelmia.riittää
Tottahan se on että etenkin näissä itäauto skodissa tuppaa olemaan kaikenlaista vikaa.
Ja kalleita sellaisia.- halpoita_toki_halutaan
Vai oikein kalleita?
- EiVanhanToistelua
Montako olet ostanut kokemuksien hankkimiseksi?
Tästäpä tuon voi todeta oikeaksi tai vääräksi:
https://www.talouselama.fi/uutiset/te/0d1b1b52-fb6d-3276-b1f2-188eeaeb24eb?ref=newsletter:c900&utm_source=Talouselama_Uutiskirje&utm_medium=email&utm_campaign=Talouselama_Uutiskirje
Onkohan ylivoimaista ymmärtää?- onSeTiukkaPaikka
Kyllä Toyotausko on nykyään koetuksella kun laatu on sukeltanut, auto ruostuu, ei kulje mihinkään, vikoja löytyy ja ajettavuus ja mukavuus tuntematon käsite. Skoda sen sijaan näyttää olevan täysin vastakkainen tapaus, mukavuutta, laatua, tilaa, kulkua jne... löytyy.
Siksi suurin ja suurimmat Toyotaröllit provoilevat urakalla, mutta hukkaan se menee aina ja tekee vain Toyotan omistajista noloja vässyköitä ja selittelijöitä. - skädäm_kabow
onSeTiukkaPaikka kirjoitti:
Kyllä Toyotausko on nykyään koetuksella kun laatu on sukeltanut, auto ruostuu, ei kulje mihinkään, vikoja löytyy ja ajettavuus ja mukavuus tuntematon käsite. Skoda sen sijaan näyttää olevan täysin vastakkainen tapaus, mukavuutta, laatua, tilaa, kulkua jne... löytyy.
Siksi suurin ja suurimmat Toyotaröllit provoilevat urakalla, mutta hukkaan se menee aina ja tekee vain Toyotan omistajista noloja vässyköitä ja selittelijöitä.Toyota ei siitä paremmaksi muutu, vaikka yksi luonnevikainen sitä Tohjo-palstalla kehuu vuorokauden ympäri.
Vastaavasti ei vaikuta Skodan suosioon mitenkään, vaikka sama luonnevikainen hybridiholisti käy täällä kirjottelemassa puppua sen, minkä tohjopalstalla spämmäämiseltä kerkiää.
- TaasPenttiHolistiKusee
Skodaa löytyy aloituksen kilsoilla 334kpl
Toyotaa samoilla kilsoilla 547kpl - skodajulli
Olisi kiva keskustella Skoda-palstalla omista Skoda-kokemuksista, mutta syystä tai toisesta se ei onnistu.
- skodajulli
Lisäyksenä vielä, että kehumisen puolelle se menisi. Ja sehän on tällä palstalla kiellettyä.
- hessumopo
Nyt oli vihreä peukku oikeassa kohdassa. Trollit sepittävät satuja päivin ja öin, ei ne mitään omia kokemuksia ole.
Mutta karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Näinhän se on aina ollut. Ei suolipalstan länkytykset Skodan suosiota huononna. - Anonyymi
hessumopo kirjoitti:
Nyt oli vihreä peukku oikeassa kohdassa. Trollit sepittävät satuja päivin ja öin, ei ne mitään omia kokemuksia ole.
Mutta karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Näinhän se on aina ollut. Ei suolipalstan länkytykset Skodan suosiota huononna.Mitenkäs se skoodanen josta pomppaili abs-johdon pidike irti?
Tai se Auto Biltin koeajama mistä hajosi mm. starttinappi?
Tai täällä ollut video jossa lämmöt tippuu maantieajossa, KESÄLLÄ?
Entäpä tapaus jossa superbin moottori räjähti kesken ajon? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs se skoodanen josta pomppaili abs-johdon pidike irti?
Tai se Auto Biltin koeajama mistä hajosi mm. starttinappi?
Tai täällä ollut video jossa lämmöt tippuu maantieajossa, KESÄLLÄ?
Entäpä tapaus jossa superbin moottori räjähti kesken ajon?Laajenna tajuntaasi, ja lähde ulkoilemaan. Vai onko vapautesi rajoitettu?
- Anonyymi
Täällähän oli oikein huoltopaprujen kanssa esimerkki okusta josta pompsahtaa abs-johdon kiinnike joka talvi irti
EIkö kelpaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän oli oikein huoltopaprujen kanssa esimerkki okusta josta pompsahtaa abs-johdon kiinnike joka talvi irti
EIkö kelpaa?"oli"? Ei internetistä mikään häviä, eli eikun linkkiä laittamaan, niin katotaan. Tai sitten STFU.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän oli oikein huoltopaprujen kanssa esimerkki okusta josta pompsahtaa abs-johdon kiinnike joka talvi irti
EIkö kelpaa?Voi kun jaksat valehdella.
TROOOOL TRÖÖÖÖL ROOOOL karkaan hoitajieni koneille ku niiden silmä muualla ja en kerkeä/pysty ku postaan tällaisia hätäisiä seko spammejä Skodasta /Toyotasta.. ei muuta ny taas ovat kimpussa ja tunkevat rauhoittavia. . eli häviän taas vähäks aikaa. . .
- Anonyymi
Älä osta Skodaa. Älä. Siihen tarvitaan rahaa. Osta 200 eiron tojo, niin jää varaa koppalakkiin. Koppalakki päässä on mukava seistä leipäjonossa. Eikä siellä näy paljon kadehtimiasi skodisteja tai bemarilippispäitä. Muutama uittomersun omistaja saattaa olla, mutta niitäkin nolottaa, kun ei ole varaa edes lippikseen.
- Anonyymi
Ostin kuitenki Skoda fabian , sillä 200n € hinnalla, ihan vain vähän ajettu tiisseli. Kilometrejä pikkusta vaille 600 tuhatta ja ajoaikaa 20 päivää. Ajelin sen 17 päivää ja tuntu että ei mitään vikaa, joten vein katsastukseen ilman mitään korjauksia. Katsastus paljasti että yksi vika oli, polttimo palanut edestä. Nyt on kuluja 250€ ja tuore leima autossa joka kulkee 1000km tankillisella.
- Anonyymi
Skoda on onni käytettynä.
T. Toivoton-Tero- Anonyymi
Skoda on korjaamon onni.
- Anonyymi
Mitenkäs tää "lämmöt tippuu ajossa" -sketsi? Löytyykö selittäjiä? https://vimeo.com/225678448
- Anonyymi
Ei skodaa kannata missään olosuhteissa ostaa, etenkin, jos on köyhä. Skodan ylläpito vasta vaatiikin rahaa. Kun koko ajan jotain hajoaa, se käy pidemmän päälle lompakolle.
- Anonyymi
Samaa mieltä Bemarista. Hankintahintakin korkeampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä Bemarista. Hankintahintakin korkeampi.
Noita, MB väyrysiä saa 400€ hinnalla , kuinka lie halpoja pitää?
- Anonyymi
Otsikon voisi aivan hyvin lyhentää: Skoda on pommi. Sekä uutena että käytettynä.
- Anonyymi
PLV
- Anonyymi
Itse sain karvaasti kokea millainen pommi skoda tosiaan käytettynä. Vain 55 tkm ajettu TSI1.4 kone HAJOSI siitä meni jakopää paskaks. Ei ikinä enää skodaa, ajan nykyään vain japanilaisilla autoilla.
- Anonyymi
Nimittävät skodaa politrukin hymyksi 😂
- Anonyymi
No mitenkäs se käytetty skoda voisi jotain muuta olla, kuin pommi, kun uudetkin skodat ovat tikittävä aikapommi, että mistä päin hajoaa. Kovasti on vikoja, skodassa. Takuu kattaa tosin 2 vuotta, mutta kuulemma todella vaikeaa saada vikoja menemään takuuseen. Pyrkivät aina jollain verukkeella luistamaan takuusta. Virossa ja Saksassa toimii skodan takuu paremmin kuin Suomessa.
- Anonyymi
No, Skoda on tehty idän markkinoille ja aatteen kannattajille lännessä. Koemielessä Saksassa myydään, niin pitää yrittää takuulla paikata paskaa laatua. Muuten loppuu kokonaan myynti, saksalainen on tarkka...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, Skoda on tehty idän markkinoille ja aatteen kannattajille lännessä. Koemielessä Saksassa myydään, niin pitää yrittää takuulla paikata paskaa laatua. Muuten loppuu kokonaan myynti, saksalainen on tarkka...
Saksalainen on aina ollut tarkka laadun suhteen. Venäläisillä autoilla ei ole siellä markkinoita, kun aatekin hiipuu ja päästörajoituksista ollaan hyvinkin tarkkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksalainen on aina ollut tarkka laadun suhteen. Venäläisillä autoilla ei ole siellä markkinoita, kun aatekin hiipuu ja päästörajoituksista ollaan hyvinkin tarkkoja.
Lada Niva pärjäsi jotenkin, no Skooda on vain Ladan surkea kopio. Mikä se Nivan kopio Skooda oli, se ulkohuussin näköinen? Yeti? Karokki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lada Niva pärjäsi jotenkin, no Skooda on vain Ladan surkea kopio. Mikä se Nivan kopio Skooda oli, se ulkohuussin näköinen? Yeti? Karokki?
Mökkinaapurilla ainakin on ulkohuusissa Skodan räpylälogo. kai se jokin jeti tai sen tyylinen nimi oli...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mökkinaapurilla ainakin on ulkohuusissa Skodan räpylälogo. kai se jokin jeti tai sen tyylinen nimi oli...
Mikä olisikaan parempi kosto itäystävälle kuin vääntää pökäle venäläiseen kabiiniin.
- Anonyymi
Dieselit alkavat syömään öljyä 1-4 litraa/1000 km jo sadantuhannen kilometrin jälkeen.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446