niin en tunnista sua ollenkaan. Sitte sä voit piiloutua jonnekki.
Värjää mies sun tukka tummaksi
13
444
Vastaukset
- Leo_kamentti
Oot se mun psykostalker eikö niin
- Sanonpahavaa
Kuvittelet vaan, ei ketää kiinnosta sun tylsä elämä. 😅
- 5cardcharlie
Aika suosittu hahmo jossain nettipalstalla voisi olla sellainen joka vastailisi aika hassustikin toisten sanontoihin, esim. jos sille sanoisi "päi-vää", voisi vastata vaikka että "Vää-peli?"
Ja pidempiäkin vastauksia tuollaisella botilla asioihin mitä ihmiset sille sanovat.
Hupi-Botti vastailisi hauskasti. - Leo_kamentti
Sanonpahavaa kirjoitti:
Kuvittelet vaan, ei ketää kiinnosta sun tylsä elämä. 😅
Mikä helpotus :D
- 5cardcharlie
Tuollainen HupiBotti olisi hauska varmastikin, eli jos kirjoittaa sille esim. näin: HupiBotti: mitä mieltä olet tästä asiasta?, tai että: HupiBotti: Mitä kannattaisi tänään tehdä?
Ainoa vaativa juttu tuollaisen tekemisessä on sen ihmisen kirjoittaman kysymyksen analysointi että miten siihen vastata "jotenkin järkevästi", ja todella paljon erilaisia vastausvaihtoehtoja.
Aamullakin kun heräisi niin kysymään heti HupiBotilta apua, että mitä kannattaisi tehdä tänään. - vaaleanaparas
Eiiiii, hän ei saa värjätä tukkaansa tummaksi, eikä myöskään leikata kaljuksi!!!!!!!! Paitsi samakait se on mitä tekee kun ei me nähdä enää ollenkaan :(
- siilähänsiitäselviät
Mikä estää näkemästä? Soita ja sovi tapaaminen.
- älä.kuvittele
Et mä Jellonan värisen värjäisin ja sulle alistuisin. Jotain rajaa.
- Tmunamieheltä
Naine ajele pääs kaljuksi, karvattomat naiset on tosi hot🔥🔥🔥🔥
- Tykkäsinkyllä
Mulle sopi tosi hyvin sellanen sivukalju. Se oli kivasti rokahtava ;)
- no_sitte
Tykkäsinkyllä kirjoitti:
Sopis varmaan samanlainen mut sellanen pelkkä sivutummennuskin yhtä hyvin miehelle.
- termitväärät
Tykkäsinkyllä kirjoitti:
Ei rokahtava vaan rekkalesbohtava.
- mites.olis
Vetäisitkö kaljuks ja piiloutuisit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3134213Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401018Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein135980- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901- 26897
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877