Ketä mä oon stalkannu?
Mua stalkataan, niin onko se mun vika että katon mitä sekavaa paskaa saan seuraavaksi lukea?
Tekeekö tämän sivun lukeminen minusta stalkkerin? Millä perusteella..? ._.
Sillä perusteella että stalkkerit näkee että "stalkkaan" eli luen tätä?!
Tuntuu siltä että samat estää mua kommentoimasta mutta tää suoli24 on muutenkin aika sonta sivusto välillä...
vai kuvitteleeko joku typerys että on ainoo uniikki lumihiutale joka on joutunu silmätikuksi? Niitä on varmaan jonoksi asti mutta itken nyt täällä välillä jonku toisen tod.näk. samaa kokevan kanssa.
Tekeekö se musta papukaijan? NO ehkä jos sama vitun kokemus on takana.
En tiiä.
OON hiljaa nyt koska mulle nähtävästi kasvaa munat aina kun tulen tänne kirjottamaan tätä sekavuutta mitä oon kokenut ja koen.
Ei anna vastata aiempaan aloitukseen enää
2
137
Vastaukset
- Energiavampyyri
Yhdelle: Kirjeesi on näytetty muillekin älä ota ikinä mitään kontaktia ahdistelija koen läsnäolosi ahdistavaksi joka mittasuhteessa.
- FCKINGFMLFMLFMLFML
No mille yhdelle ja mikä kirje?
Mun läsnäolo täällä palstalla on huomaamatonta (siitä lähtien kun sain tietää mikä on palstan meininki) kunnes aniharvoin elämän paskat lentää tuulettimeen, päätän tulla tänne purkamaan ja saan aina samat "vittuilija ukko" häädöt joltain TODENNÄKÖISESTI SAMAA KOKENEELTA MUTTA HIEMAN AGRESSIIVISELTA PSYKOPAATTIMAISELTA(EI EHKÄ KUITENKAAN DIAGNOSOIDULTA PSYKOPAATILTA) ulos täältä palstalta vaikka kuinka sanoisin että en ole mies enkä täällä vittuile kenellekkään..gfkldg.k.sdgcvfv....
Mitään kirjeitä en oo kirjotellu.
ja varmasti ottaisin yhteyttä johonkuhun jos vaan tietäsin kuka helvetti sitä yhteyttä edes haluaa kun harhat saa asian näyttämään siltä niinku niitä olisi kokonainen porukka.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944650
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2291900- 761470
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401160Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3221095- 501079
Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051070Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471037- 1111009
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85964