jos koiranpentujasi luultiin susiksi. koirat olisisivat vapaana ollessaan voineet aiheuttaa, vaikka autokolarin. olet vastuussa koiristasi, ja korvausvelvollinen tapaturman sattuessa. rikoit lakia, sillä koirat on pidettävä kytkettynä.
turha naureskella
5
335
Vastaukset
- eläintenystävä
Voit jo rauhoittua älä panikoi, koska koirat ovat jo kotona eikä mitään pahaa tapahtunut. Koirat ovat pienin uhka Suomen liikenteessä. Paljon vaarallisempia ovat kaksijalkaiset karvakuonot, jotka tahallaan ajavat ihmisjoukkoon räjähteet autossaan. Niitä tässä on syytä varoa. Hyvää vointia koirille.
- rankuriii
vapaana juoksevat koirat ovat turvallisuus riski. susi lähtee ihmistä karkuun, mutta koira ei välttämättä näin käyttäydy. koirien puremaksi joutuu vuosittain kymmeniä ihmisiä. vapaana juoksevien koirien omistajille tuntuva sakko
- deeteetä
turha naureskella.Tosiaan aiheuttaa hysteeristä susipelkoa,jopaLaitilassa asti kun Nousiaisissa susi nähty. Lapsetkin kouluun taksilla 30 m päästä koulusta,ettei hukka peri
- sussiunatkoon
rakit on pidettävä kiinni, sen velvoittaa jo lakikin.
- Nappisilmäkoirasutemme
Jos näitä susina suojeltavia koirasusiamme olisi maastossa samoja määriä kuin ihmisillä täällä koiria....tulisi ihmisvainaita joka päivä ja viikossa kaikki luonnonvarainen riista tapettu niiden osalta. On hieman eri verrata 500 vs 400 000 jne....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2139203
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265978- 1024858
- 584823
- 853945
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743473- 583437
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv582882- 432691