En tiedä mitä ajatella olen ehkä vähän huono lukemaan miehiä joten kysymys kuuluu mitä tämä tarkoittaa? Mies on jäänyt kiinni pari kertaa siitä että olen huomannut hänen vilkuilevan minua kun olen kääntynyt katse kääntyy samantien pois,tulee töissä muuten vaan samaan huoneeseen juttelemaan niitä näitä ja jos olen toisella puolella mistä hän ei näe minua tulee etsimään jotai kun jokin on hukassa. Joskus huomannut että lasin takaa hän oikeen kuikuilee kun näkee minun tulevan paikanpäälle jonkinlaista hiustenharomista ja patsastelua t-paita päällä (huomaa nämä hauikset tyyppistä) on ollut tänään töistä lähtiessäni huomasin ovella että minua katsottiin aika pitkään..onko hän ihastunut vai käyttäytyykö miehet muuten vaan noin..ja tosiaan ollaan töissä samassa työpaikassa itse olen sinkku hänestä en tiedä en tunne henkilöä niin hyvin.
auttakaa nyt vastauksia kehiin
karolena
3
1024
Vastaukset
- Metookampanja
Ihan normaalia.
- varmatesti
Tarjoat pimppiä. Jos sanoo jee on kiinnostunut.
- Well-nah
Kiinnostunut mitä ilmeisemmin mutta kuinka tosissaan niin vaikea sanoa. Anna vastakaikua (jos kiinnostaa) niin katsoo jos innostuu kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703