Kyllä mä sut edelleen huolisin, mutta sun on otettava askeleita mua kohti, jos mut haluat. Annoit mulle rukkaset niin monta kertaa, että mä en enää yritä.
L-miehelle
12
273
Vastaukset
- olitjotainenemmän
Koita ymmärtää, ne ei olleet rukkaset ei. Kaikki oli minun omaa epävarmuuttani, ja tunteet kohtaasi sekoitti päätäni.
- sanonpanyt
Mä koin ne kyllä rukkasina.
No olisitko varmempi nyt, kun kaikki on vielä pahemmassa jamassa tässä tilanteessa? Tai enhän mä tiiä oikeasti mikä tilanne on...
No katellaan mitä teet. - jasekovettiminua
Koskaan ei ole myöhäistä, jos on uskoa. Mutta enhän voi tietää mitä sulle edes kuuluu, koska katosit. Olen kaivannut sua liian monta päivää.
- sanonpanyt
Kuten sanoin...katellaan mitä teet. Ja siis teet oikeassa elämässä. Palsta juttu ei mulle riitä edelleenkään.
- ehkäerehdyinjälleen
Oootkohan sama nainen kuitenkaan? Hän oli paljon hellemmän tuntuinen?
- koitatajuta
Jos olet yrittänyt ja saanut rukkaset mieheltä monesti niini on 100% varmaa ettei hän ole sinusta kiinnostunut.
- Pep444444444444
Missäs L näit hellän naisen viimeksi? Haluaisin tietää olenko se minä?
- Leukaluu
Jos on mulle, niin en vieläkään tiedä täysin mitä meinaat, tunne on molemminpuolinen kaiketi.
Millä ihmeen tavalla otan suhun askeleita? voisit vähän avittaa siinä.- sanonpanyt
No ihan sillä tavalla mut voi iskeä, kuin muutkin ihmiset.
- olinväärässä
Et voi olla hän ( nainen ) hänen duunissa ei saa viestitellä kesken päivän.
- Leukaluu
sanonpanyt kirjoitti:
No ihan sillä tavalla mut voi iskeä, kuin muutkin ihmiset.
Mitä, ilmaannun jonnekkin semmonen hauska virne päällä :D
- sanonpanyt
Leukaluu kirjoitti:
Mitä, ilmaannun jonnekkin semmonen hauska virne päällä :D
Vaikka niin :D Ehkä voit vielä sanoa, että käytkö sä usein täälä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036603
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875007Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1083258Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313128Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272308Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191676Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961301Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391262Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311166- 48944