moi oon 13 ja mua sattuu rintoihin kun. juoksen tai kävelen portaita alas vaikka käytän sellassii ”rintsikoit” mis on pienet toppaukset . mitä voin tehä et niihi ei sattuis ja onks tää normaalii. tiiän kyl et isoimmil rinnoil se on iha normaalii mut mut on vaa sellasset pienet en ees usko et aa kokoo
rintoihin sattuu
5
1262
Vastaukset
- Lokjejffbksq
Luulen et sun rinnat vaa kasvaa muaki sattu sillon ku ne alko kasvaa
- Niinetsillee
Ne kasvaa. Ihan normaalia.
- 17cmpenis
Haluutko, että tuun hieroo sun rintoja? Se voi auttaa ;)
- MirandaUusi13wee
Kannattaa muuten lukee toi, mäki saan päättää jotain. Se on tosi hyvä!
- MirandaUusi
Sull varmaa sitte kasvaa ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222390- 1402051
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121477Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881200- 651131
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991087- 61980
- 68962
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi48953- 2831