Onkohan uutta hänen katoamisesta onko löytynyt? Varmana ne aasialaiset naiset takana heidän seuraasaanha hänet viimeksi nähtiin
Niko Patronen
tiger112
3
277
Vastaukset
- tiger112
siis niku oli nimi mutta kuitenkin
- gepardi1
Lieneekö yhtään laivakatoamista, jossa tutkimukset olisi notkahtaneet eteenpäin vuosien päästä. Nikun juttu valitettavasti ei eroa sikäli niistä kaikista muista ...
- niinpä_niin
Varmaan on laivalta pudonnut. Ellei aasialaisnaisilla ole osallisuutta asiaan, eivät ehkä ole osanneet yhdistää ilmoituksia. Jos heillä on osallisuutta asiaan, eivät ehkä haluakaan yhdistää. Mikäli ovat osallisia putoamiseen, se on joko tai, oliko heidän tarkoitus saada Niku tippumaan vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991