Onko kukaan katsonut vanhaa mustavalkoista opetusvideota saatananpalvonnasta Saatana kutsuu minua?
Ylä- ja alakoulussakin näytettiin pääosin uskontotunnilla tai koulu-tv:stäkin tuli 20 vuotta sitten.
Vastatkaa alle koska kaipaan tietoja:
Vuosi, Luokka, uskontotunti vai yhdessä jumppasalissa, Koulu/Paikkakunta mielellään?
Muitakin muistojaan, fiiliksiä, suhtautumista ja Saatana-keskustelua koulussa ja porukoissa saa lisätä?
https://www.youtube.com/watch?v=dSC8I670-5E
Koulu-tv:n hätkähdyttävä dokumentti saatananpalvojista kertoo kuinka tavallinen nuori huomaamattaan joutuu mukaan saatananpalvojien toimintaan. Ohjelma perustuu liikkeessä mukana olleen tytön kokemuksiin. Se on kertomus organisoidusta hyväksikäytöstä
Kovikset kiusaavat vaaleatukkaista partiolaistyttöä, ainakin siihen asti kun rockhenkinen Elli tulee väliin. Tytöt ystävystyvät, ja Elli tutustuttaa blondin kaveriporukkaansa. Blondin ensivaikutelma näistä on positiivinen, mutta pikku hiljaa tälle alkaa valjeta, että kyseessä on tupakointia, nahkarotseja, lesboilua ynnä muuta rappiokäyttäytymistä harjoittava rosvokopla, jota johtaa itse Saatana! Iskee tarve katkaista suhteet jengiin, mutta ovatko pimeyden lamaannuttavat lonkerot jo saaneet liian tiukan otteen…
Kuka nähnyt SAATANA KUTSUU MINUA videon koulussa ?
MuisteleSaatanaaKoulussa
2
729
Vastaukset
- voiollaenmuista
Pienenä alkaa mielen muokkaus.
- satanrules
Opetus on se, että älä liity kirkkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1284496- 1553769
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033506Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia412859- 1361806
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381602Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211231Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231173Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421165