samsung galaxy ace 3 android päivitys

aceventura3

oiskohan tietoa saako ace 3een uudempaa androidia kuin 4.2.2 ,, ja onko semmosta versiota jossa oisi soittoääniasetuksissa mahdollistaa saada samanlaisia ku nokia symbianissa , eli ''soi kerran'' tai ''piippaus''
-todella köyhät asetukset on kyllä 4.2ssa -- netissä kyllä näkyy olevan tietoa että 5.0 n saisi mutta onko siinä sen parempia valintoja..

- ja saako näytönsäästäjäksi kelloa ?? omassa ei saa kuin värin ja jotai kuvia, ja värikää ei toimi.

- paremmalle oppineena on tympivää ku ruutu on pimeänä ja vain nappia painamalla näkee lukitusnäytön tiedot

6

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep_hep_jep

      Kyseinen malli on jo nykymittapuulla melko vanha, eikä virallisia päivityksiä ole ollut saatavilla enään vuosiin. Uusin Android-versio on 8.

      Taitaa olla uuden osto edessä, jos haluat saada laitteesi ominaisuudet ja tietoturvan nykyaikaan. Normaalisti Android-puhelimien tukiaika on vain 1-3 vuotta, riippuen mallista ja valmistajasta. Keskivertosuomalaiset ostavatkin uuden puhelimen keskimäärin kahden vuoden välein. Fyysisesti laitteet kestävät tietenkin pidempään....

      Mutta custom-Romina tuohon tietenkin olisi saatavilla 5.0, jos osaamista vain löytyy. Netflixit ja verkkopankit voit sitten unohtaa, jos sellaisen asennat.

      • olemisensietämätönkevyes

        unohtaa hienoudet, satasen android,pitää 2 vuotta


      • Juhg
        olemisensietämätönkevyes kirjoitti:

        unohtaa hienoudet, satasen android,pitää 2 vuotta

        Satasen android on hyvä, jos et tee puhelimella muuta kuin puhut. Jos taas mahdollisesti meinaat räpsiä laitteellasi kuvia ja ehkä selailla internettiä, joudut hankkimaan kalliimman. Sopiva riippuu aivan tarpeesta.


    • aceventura3

      saako missään androidissa niin että kun näyttö on lukittuna niin ruudussa näkyis kello, pvm, vastaamaton puh., viesti kuvake

      - ja ilman mitää napin painasuja-

    • eivoipäivitiää

      https://www.samsung.com/fi/info/update.html#mobile

      Ei listaa ace 3, mutta ei sitä saa jellybeanistä paremmaks 4.2.2. Ainakaan ilman custom romia, jos edes on tuolle modelille.

      Voiko näytön laittaa aina olemaan päällä että ei koskaan sammu näyttö androidin asetuksista? Sillä sais näkymään kellon kalenterin, mutta näyttö ei olisi lukittu.

      Seuraavan puhelimen minkä ostat, niin kannattaa katsoa mitä päivityksiä saa ja mitä ominaisuuksia puhelimessa on. Halvalla saa myös, en suosittele yli 500e puhelimia.

      • aceventura3

        näkyy tuubissa laittavan ace 3 een andr. 6 ja 7

        ei se semmonen käy että ei lukitse näyttöä , vaikka näkys kellot ja muut, alkaa pian tekemään omiaan taskussa .. ja siinähän akku menee hetkessä jos näyttö palaa aina ,, ei näy saavan ku 30 min max

        tämän ostin halvalla ihan äskettäin vasta, todella vähän käytettynä ,, ostin sen takia että vielä löyty sen verran pieni malli että kehtaa kantaa ja käyttää .. kaikki uudet on kun niitä 5'' ja yli ja semmosta en halua.

        tätä ennen oli nokia 700 ja symbianissa nämä näyttöjutut on tosi hyvät, vaikka puhelin on pieni ja köyhä mutta riitti mulle, vähäiset netin käytötki hoitui ihan ok.
        (ps. ja sitä ennen oli nokia 6300 joka toimi 10 vuotta ilman yhtään vikaa)paras näppäinmalli koskaan mitä ollu käytössä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe