Just uuden vuoden aikana tuli harrastettua seksiä muutamaan otteeseen. Mutta silloinku mies tuli sisälle menin heti hakemaan jälkiehkäisypillerin ja otin sen n. 2h seksin jälkeen(mainitaan vielä perään että oksensin illalla) ja pari päivää sen jälkeen tuli menkat kunnolla. Nyt epäilyttää raskaus kun on ollut viikon lämpönen olo, ja tänä aamulla ikenistä tuli verta kunnolla kun harjasin hampaat. Alamahassa on näkynyt tuo ”raskausviiva” jonkin aikaa(on muutenkin välillä ollut näkyvä varmaan hormonien takia etten siitä ole kummoisemmin välittänyt). Pitäisi alkaa tänään tai huomenna kuukautiset mutta ei tunnu siltä että ne tulisivat. Olen ollut aikasemminkin raskaana mutta silloin heti huomasin kun rinnat alkoivat kasvamaan mutta nyt ei ole sellaista?? Pitäisikö pelätä tässä vaiheessa raskautta?
Olisinko raskaana??
Voiapua
4
645
Vastaukset
- OnkoJokuSyy
Miksi sinä et käytä ehkäisyä?
- Voiapua
Eipä tässä sinkkuna ollessa ole ollut tarve ehkäisylle kun seksiäkään en edes harrasta usein, sattui vaan silloin että tuli kyseisen herran kanssa oltua sängyssä.
- OnkoJokuSyy
Eikä herrallakaan ollut kortsuja? No hyi helvetti teitä. Tajuatko miten paljon käy terveydelle nuo jälkiehkäisypillerit? Tuskinpa.
- Voiapua
Ai onko sinulla sitten varaa tuomita asiasta? En tiennytkään että anonyymi tietää minun elämästä sen verran paljon että voi huudella täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708