Voiko influenssan sairastaa vain päänsärkynä vatsakipuna ja oksennus olona. Vai huomaako sen Niinkuin naapurin mies sanoi:Kyllä taatusti tiedät milloin sinulla on influenssa!!Niin tuleeko aina kuume yms. Olen joskus kuullut myös vatsainfluenssasta??
Vastaukset 1
- niiskutarallaa
Influenssa ja flunssa eli "nuhakuume" on eri asioita. Influenssa on vakavampi ja kestää kauemmin.
Vatsainfluenssa on yleinen sana ripulityyppiselle vatsasairaudelle.
Kuume on aika henkilökohtainen juttu. Joillekin nousee herkästi korkeakin kuume, lähelle 40 jopa ja toisilla ei ole juuri koskaan kuumeilua ja jollekin 37,4 tuntuu kovalta kuumeelta, mutta joku toinen ei huomaakaan, jos lämpöä on noussut sen verran.
Flunssaan voi liittyä mm. lämmön nousua, palelua, nuhaa, kurkkukipua, yskää, hengitysvaikeuksia, silmien oireilua, korvakipua jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901766
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,40951- 81916
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56821- 60668
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te60606Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19571Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38556- 21547