Koska mies tulet hieroo

leijonakarkkia

mua niillä lapiokäsilläsi. Voimakkailla käsivarsillasi. Haluisin tuntee ne mun rinnoilla ja iholla.

13

437

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimppionpimppi

vaikka heti..

• leijona.mieheltä

Töissä voit ihailla niitä. Älä kuitenkaan luule, että meillä voisi olla jotain työn ulkopuolella.

• Kysymys123

Missä päin leijonamies sitten työskentelee/asuu

• kiireinenjellona

Ei jouda nyt. Hipelöin niillä omia rintojani.

• lapiokädet

Ovatko ne joskus olleet rinnoillasi?

• eivät.todella

ole olleet, enkä ole hänen töistä kukaan. Pelkkä salainen ihailija.

• lapiokädet
        eivät.todella kirjoitti:

ole olleet, enkä ole hänen töistä kukaan. Pelkkä salainen ihailija.

Sitten et ole hän.

• LeijonaKuningas2345

....................sopiiko perjantaina D;)?

• lapiotjanaamarit

Tuosta "kauhuelokuvakin" sitten: lapiot käsissä menee hieromaan yöllä toista, ja naamari ostettuna jostain punanaamio-kaupasta päässä :)

Tokmannilta tai Motonetistä halpoja lapioita ja naamari päähän, lapiot käsissä menisi yrittämään hieroa "sievästi".

• Tapio.Rautalapio69

Alottaja on kyllä oikeesti jätkä.

• siitäherodeskauhua

Suuet lapiot kolisisivat kulkiessaankin, aina missä meneekin, ja hirviönaamari päässä vielä.

Suuret lapiot eli isot kädet käsissä mennä kolistelee yön pimeydessä.

• 5cardcharlie

Ei tuolla merkitystä ole, aloittajan sukupuolesta, tuli vain mieleen joku idea minkälaisen joku voisi ottaa omaan elokuvaansa.

Oikeastaan minulla on ideoinnit jo valmiina joihin sain todellakin paljon apua tyttöjen kanssa keskustelemisesta, annoin tietysti myös omia ideoitani, joita voivat sitten käyttää omiin juttuihinsa kanssa. Ajatusvaihtoa ehkä.

Ikävä olo ja kavereiden puute, tämähän oli se asia, mitä en oikein pystynyt käsittämään että miten teet sellaista juttua sitten, noh tyttöjen ideoiden avulla, sitten.

• paaristahaetlapiot

Pidän enemmän leppoisista kotioloista ja varmoista hmm... jutuista ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      272
      5380
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4886
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4365
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4006
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3800
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3697
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3378
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      85
      3078
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      65
      2938
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      22
      2666
    Aihe