Tuli koeajettua tuo E-pace tänään ja oli suht mukava auto,vaikka hinta ei ole paha. Takakontin koko yllätti näyttäen hyvin pieneltä, mutta kokoa oli lähes 600 litraa. Automaattivaihteisto vaihtaa pienessä nopeudessa aika huomattavilla nykäisyillä, mutta nopeassa ajossa lähes huomaamaton. Brittiautoilla on ollut aika kehno laatumaine, mutta tämähän on tehty Itävallassa ja ainakin raskaissa koneissa Itävaltalaisten maine on laadukas.Jakke taitaa jäädä haaveen tasolle, sillä vaihtohyvitys vanhasta monta tonnia metsässä. Monet tarjoukset itseä mielyttäviin autoihin osoittavat, että hyvityshinta voi olla huomattavasti parempi.
Vastaukset 3
- toteaja-
e-pace on 200-300kg painavampi kuin kilpailijat. Turha mukana raahattava massa vie vauhdin ja polttoaineet. Verottajakin saa osansa.
- porvarijagge
Oikein hyvä auto on, Xe menee tuohon vaihdossa. Parasta yläluokan ihmisten autoa saa hakea (saksalaisista sitä ei löydy, vain peruskeskiluokan kärryjä)
- proletaari_
Niin. Jaggehan on valkokaulus köyhälistön ja joittenkin ADHD-aurinkokuninkaiden kikulin jagge, eikun jatke.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921602
- 841085
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su3971033- 68995
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177944- 93867
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170613- 37608