Törhönen ehdottanut seksiä mm pääsykokeikeissa

aamuvirkkula

14

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hutkeko

      Sattuisko olemaan ihan omaa tietoa, kun alat nimittelemään ansioitunutta ohjaajaa.
      Urallaan pettyneet kilipimpat syyttävät charmööriä elokuvamiestä.

      • aamutalo

        #Sattuisko olemaan ihan omaa tietoa, kun alat nimittelemään ansioitunutta ohjaajaa.
        Urallaan pettyneet kilipimpat syyttävät charmööriä elokuvamiestä. #

        Miten niin nimittelemään? Sanoin vain mikä hän on, vai kirpaseeko totuus jotenkin? Onko vaikea kuulla totuutta?


    • Entäpä jos pääsykokeessa pyrkijä ehdottaa seksiä tai antaa ymmärtää? Onko se rikos?

    • 1eero

      Nii Suuressa maailmassa pestään likapyykkiä niin miksei meilläkin.

    • ensiotto

      Törhönen kertoi Enbusken ohjelmassa jo 2012, että hän rakastaa kaikkia naisia. Tykkää ottaa makiat!

      • ala.arvoista

        Samaa kaliiperia kuin palstan ikioma naisten rakastaja, kaikille avoin yleislirkku ;)


      • Prrr-luuri-mykistyksellä
        ala.arvoista kirjoitti:

        Samaa kaliiperia kuin palstan ikioma naisten rakastaja, kaikille avoin yleislirkku ;)

        He he. Se vaan että palstan ikioma naisrakastaja jää ilman sitä naistaan joka kerta.


      • pystyykö
        Prrr-luuri-mykistyksellä kirjoitti:

        He he. Se vaan että palstan ikioma naisrakastaja jää ilman sitä naistaan joka kerta.

        Palstarakastaja huvittelee naisten kustannuksella, kyllä hän saisi kun täälläkin aivan tyrkytetään.


    • suksikaasexiin

      ///Entäpä jos pääsykokeessa pyrkijä ehdottaa seksiä tai antaa ymmärtää?////kyllä sexii tarvitaan kokeessa,,vallankin jos luokanopettaja on lothari...tms..ja koulu on ..arvaa mikä..?

    • Fxfxfxfx

      Miksi nämä naiset alkavat kertoa tarinoitaan keski-ikäisenä eikä silloin, kun ne ovat muka tapahtuneet. Knihtiläkin valitti jokin aika sitten, että ikääntyvän naisen on vaikea saada rooleja, kun ne kirjoitetaan nuoremmille.

      • siivoamassa

        mies ajattelee munillaan kerran sekunnissa.


      • Kohtuus-siinäkin
        siivoamassa kirjoitti:

        mies ajattelee munillaan kerran sekunnissa.

        Eikä pidä paikkaansa. Olen keskustellut munani kanssa ja kyllä se on hiljaa puntissaan suurimman osan päivästä, antamatta vastausta johdatteleviin kysymyksiini.
        Eihän siitä mitään tulisi jos vetskari vinkuisi räjähdysvaarassa koko ajan.


    • KedäVäteen1

      Moni kiltti pieni mies siivoaa, pitää kodin kunnossa, että saisi kerran kuukaudessa pitaleipää.

    • ValeKoe

      Miksi ainoa oikea ja järkevä valintaperuste olisi väärin ? Paperit yleensä ovat väärennöksiä koetilanteita myöten .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe